Wisecon männänrengas ongelma
Valvoja: Moderaattorit
Wisecon männänrengas ongelma
Ostin Wiseco männän 4908M07600
ktm 250 sx-f 06:seen
Männä mukana tuli kaksi puristusrengasta, toinen metallinharmaa jossa n kirjain.
ja toinen kuparinvärinen jossa harmaa pinnoitus reunassa.
(männässä vai yks ura painerenkaalle)
Kumpi rengas laitetaan nicasil pinnoitettuun sylinteriin?
puupeli@luukku.com
ktm 250 sx-f 06:seen
Männä mukana tuli kaksi puristusrengasta, toinen metallinharmaa jossa n kirjain.
ja toinen kuparinvärinen jossa harmaa pinnoitus reunassa.
(männässä vai yks ura painerenkaalle)
Kumpi rengas laitetaan nicasil pinnoitettuun sylinteriin?
puupeli@luukku.com
- kimmokekki
- Viestit: 1435
- Liittynyt: Pe Huhti 13, 2012 7:30 pm
- Pyörä: KTM 530 exc-R
- Paikkakunta: tervakoski
Re: Wisecon männänrengas ongelma
Suosittelen kysymään us-parts:ista neuvoa
Re: Wisecon männänrengas ongelma
rengassarja on-
http://www.wiseco.com/ProductDetail.aspx?ItemID=2992XG
kyllähän tuolla juttua olis, kun kielen taitais
http://www.wiseco.com/ProductDetail.aspx?ItemID=2992XG
kyllähän tuolla juttua olis, kun kielen taitais
Re: Wisecon männänrengas ongelma
Internetin perusteella kuparinvärinen on ylin painerengas, metallinharmaa toiseksi ylin painerengas ja öljyrenkaat tulee sitten alimmaiseksi.
Wisecon sivuilla olevan ohjeen http://wiseco.com/PDFs/Manuals/RingEndGap.pdf mukaan merkintä tulee ylöspäin, jos sellainen renkaassa on.
Jos ylimmässä painerenkaassa on viiste sisäreunalla, mutta ei merkintää, niin viiste tulee ylöspäin. Merkitsemätön ja viisteetön rengas voi olla kummin päin vaan.
Sitten pitäis saada vielä renkaiden katkoskohdat oikeaan kohtaan suhteessa mäntään, niistä on kuva ohjeessa.
Wisecon sivuilla olevan ohjeen http://wiseco.com/PDFs/Manuals/RingEndGap.pdf mukaan merkintä tulee ylöspäin, jos sellainen renkaassa on.
Jos ylimmässä painerenkaassa on viiste sisäreunalla, mutta ei merkintää, niin viiste tulee ylöspäin. Merkitsemätön ja viisteetön rengas voi olla kummin päin vaan.
Sitten pitäis saada vielä renkaiden katkoskohdat oikeaan kohtaan suhteessa mäntään, niistä on kuva ohjeessa.
Re: Wisecon männänrengas ongelma
Juttua renkaiden järjestyksestä löytyy ainakin näiden linkkien perästä:
http://www.localriders.com/forums/showthread.php?t=6846
http://www.thumpertalk.com/topic/265939 ... o-top-end/
Ohjeessa ja noissa keskusteluissa oli juttua myös painerenkaiden katkoskohdan välyksestä, se pitäis mitata ja viilata tarvittaessa ohjearvoon.
http://www.localriders.com/forums/showthread.php?t=6846
http://www.thumpertalk.com/topic/265939 ... o-top-end/
Ohjeessa ja noissa keskusteluissa oli juttua myös painerenkaiden katkoskohdan välyksestä, se pitäis mitata ja viilata tarvittaessa ohjearvoon.
Re: Wisecon männänrengas ongelma
En kysynyt järjestystä.
Vaan kumpi kuuluu laittaa, vai voiko laittaa kumman vaan.
Pilaamatta sylkän pinnoitusta.
Kun tuo sama rengassarja käy aika moneen eri vehkeeseen.
Jos olisi kaikille renkaille urat männässä, eihän tässä olisi mitään epäselvää.
Vaan kumpi kuuluu laittaa, vai voiko laittaa kumman vaan.
Pilaamatta sylkän pinnoitusta.
Kun tuo sama rengassarja käy aika moneen eri vehkeeseen.
Jos olisi kaikille renkaille urat männässä, eihän tässä olisi mitään epäselvää.
Re: Wisecon männänrengas ongelma
Siellä on kuparin värinen paikoillaan,,hyvin pörisee.
Kiitokset avusta
Kiitokset avusta