Wisecon männänrengas ongelma

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

puupeli
Viestit: 19
Liittynyt: Ma Joulu 30, 2013 11:02 am
Pyörä: HWA te-300

Wisecon männänrengas ongelma

Viesti Kirjoittaja puupeli »

Ostin Wiseco männän 4908M07600
ktm 250 sx-f 06:seen
Männä mukana tuli kaksi puristusrengasta, toinen metallinharmaa jossa n kirjain.
ja toinen kuparinvärinen jossa harmaa pinnoitus reunassa.
(männässä vai yks ura painerenkaalle)
Kumpi rengas laitetaan nicasil pinnoitettuun sylinteriin?
puupeli@luukku.com
Avatar
kimmokekki
Viestit: 1435
Liittynyt: Pe Huhti 13, 2012 7:30 pm
Pyörä: KTM 530 exc-R
Paikkakunta: tervakoski

Re: Wisecon männänrengas ongelma

Viesti Kirjoittaja kimmokekki »

Suosittelen kysymään us-parts:ista neuvoa
aina tavoitettavissa ?
0440800172
kimmokecki@gmail.com
puupeli
Viestit: 19
Liittynyt: Ma Joulu 30, 2013 11:02 am
Pyörä: HWA te-300

Re: Wisecon männänrengas ongelma

Viesti Kirjoittaja puupeli »

rengassarja on-
http://www.wiseco.com/ProductDetail.aspx?ItemID=2992XG
kyllähän tuolla juttua olis, kun kielen taitais :(
virtaes
Viestit: 79
Liittynyt: Ma Huhti 16, 2012 7:18 pm
Pyörä: TM EN 300 FI

Re: Wisecon männänrengas ongelma

Viesti Kirjoittaja virtaes »

Internetin perusteella kuparinvärinen on ylin painerengas, metallinharmaa toiseksi ylin painerengas ja öljyrenkaat tulee sitten alimmaiseksi.

Wisecon sivuilla olevan ohjeen http://wiseco.com/PDFs/Manuals/RingEndGap.pdf mukaan merkintä tulee ylöspäin, jos sellainen renkaassa on.

Jos ylimmässä painerenkaassa on viiste sisäreunalla, mutta ei merkintää, niin viiste tulee ylöspäin. Merkitsemätön ja viisteetön rengas voi olla kummin päin vaan.

Sitten pitäis saada vielä renkaiden katkoskohdat oikeaan kohtaan suhteessa mäntään, niistä on kuva ohjeessa.
virtaes
Viestit: 79
Liittynyt: Ma Huhti 16, 2012 7:18 pm
Pyörä: TM EN 300 FI

Re: Wisecon männänrengas ongelma

Viesti Kirjoittaja virtaes »

Juttua renkaiden järjestyksestä löytyy ainakin näiden linkkien perästä:

http://www.localriders.com/forums/showthread.php?t=6846
http://www.thumpertalk.com/topic/265939 ... o-top-end/

Ohjeessa ja noissa keskusteluissa oli juttua myös painerenkaiden katkoskohdan välyksestä, se pitäis mitata ja viilata tarvittaessa ohjearvoon.
puupeli
Viestit: 19
Liittynyt: Ma Joulu 30, 2013 11:02 am
Pyörä: HWA te-300

Re: Wisecon männänrengas ongelma

Viesti Kirjoittaja puupeli »

En kysynyt järjestystä.
Vaan kumpi kuuluu laittaa, vai voiko laittaa kumman vaan.
Pilaamatta sylkän pinnoitusta.
Kun tuo sama rengassarja käy aika moneen eri vehkeeseen.

Jos olisi kaikille renkaille urat männässä, eihän tässä olisi mitään epäselvää.
puupeli
Viestit: 19
Liittynyt: Ma Joulu 30, 2013 11:02 am
Pyörä: HWA te-300

Re: Wisecon männänrengas ongelma

Viesti Kirjoittaja puupeli »

Siellä on kuparin värinen paikoillaan,,hyvin pörisee.
Kiitokset avusta :P
Vastaa Viestiin