MarkusH kirjoitti:Säkyläntiellä Turkuun/Raasiin päin popotteli iso Adventure perjantaina. Itse saavutin takaa hopeanharmaalla FJR:llä. Määki haluun enskan!
Jos oli mustat sivulaukut ja sininenAdve, niin se olin minä jonka ohitit kun kurvasin Raasiin päin!. Pane Yamaha kiertoon ja hae vaikka tommone 990Adve ja liity taas mukaan sorasirkukseen
ter. Tapsa ja 990 Adve Dakar
"Going somewhere in the middle of nowhere" ex AT, 950Adv, SE, 990Adv Dakar, 1190 Adv R
Ketäs tuli tänään 27.10.2013 laipanmaalla vastaa oli ns pieni tilanne päällä kun just sopivasti ohitin kaverin vähän ennen mutkaa niin eikös sielt tullut just kaks kottaraista vastaan mutkassa ja tuntu että kaikilla oli vauhtia ihan sopivasti olisikohan ainakin toinen ollut 950 adventure ja toinen 990? itse oltiin tulossa pystymetsästä pyörinähän meil oli 1000v-strom ja 640 adventure
Oliko foorumilaisia liikkeellä 9.11 Toivakassa Paloskylän itäpuolella, toinen tais olla iso adve ja toinen Gessu? Ite oltiin kahdella ukolla autolla liikkeellä ja morjesteltiin kovasti. Pysähdyttiin myös, mutta näytti jätkillä olevan niin kiire, ettei kerinnyt sanoja vaihtamaan.
Tänään puolenpäivän jälkeen iso kotka vaelsi harjavallan nesteen ohi,ite miehitin vakiopöytää kaffekupin ääressä ootellen jutulle,mutta tais mennä järilään,tai euran suuntaan....
Eilen tuli Kotari ~15,30 vastaan Oosinselän liki Luvian maisemissa , hämmästyin kulkijasta yhtälailla kuin sinäkin joten jutut jäi kertomatta ja reitit jakamatta
Kuka laski tosi miehekkäästi Kuhmoisten ja Päijälän väliä tänään? Oli pyörä speedway-linkussa ja kauniisti hallinnassa,jalat tapeilla. Palailin samaa tietä ja jäljistä päätellen hauskaa oli riitänyt ja polulla pysytty.Pyöränä joku isompi nelari- ei Kotari. Hatunnosto näin jälkeenpäin....
Oliko foorumilaisia kun aamusella ajeli pikkubemulla(?) noin 7:20 Lappeenrannassa Lavolantietä kohti Siwaa?
Ite olin narun päässä koiran ulkoilutettavana
Sunnuntaina 8.12. iltahämärissä nähty: Valkealassa Korjankyläntiellä Suurmäessä Pöljön suuntaan edennyt pyörä. Tuntomerkkeinä yksi lähivalo, tyhjät sivulaukkujen telineet. Väristä tms. siinä pimeydessä mahdoton sanoa. Hiljainen etenijä niin vauhdiltaan kuin ääneltään Tulin tummanharmaalla farmarikotilolla alamäkeen vastaan. Saulia hieman epäilin mutta tuskin...
Älä sano, ettet osaa jos et ole vähintään paria kertaa kokeillut.
Et tullut vastaan, mutta ajelitko tänään, ehkä AT tai vastaava mopo kyljessä numero 69 tai 96 TAmpereella hämeenkadun ajoit perässä. Rispekkii vaan, keli ei ollut mitä parahin, oliko nastat alla?
Foorumilaisia ajoi tänään 23.12.2013 klo 11:04 kangasalla lahdentiellä prisman ohi pyöränä bmw 1200 gessu itse työpaikan ikkunasta katselin että jokuhan painaa lahdentiellä gessulla olit menossa tampereen suuntaan.
Jos moottorikelkat lasketaan niin joku org-morotti Lainio - Levi välillä tänään. 4 tai 6 kelkan letka tuli vastaan ja 3. tervehti orggien. Eli morjensta vaan.
Tänään Myrskylän suunnalla tuli isompi gessu vastaan, olisko täkäläisiä? Mä ajelin itse kuuspuolikkaalla keltamustalla. Muitakin pyöriä näkyi, mutta niitten kuskit tunnen jo.