Kaasarin vaihto Suzuki DR 350 S -91'een
Valvoja: Moderaattorit
Re: Kaasarin vaihto Suzuki DR 350 S -91'een
Hep, itse olen metsästänyt tuota tarakka rautaa.
Olisitko valmis luopumaan siitä jostain summasta?
Olisitko valmis luopumaan siitä jostain summasta?
Re: Kaasarin vaihto Suzuki DR 350 S -91'een
Pistin yv:n.PauliT kirjoitti:Hep, itse olen metsästänyt tuota tarakka rautaa.
Olisitko valmis luopumaan siitä jostain summasta?
Happi
-
Agitheosis
- Viestit: 453
- Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:12 pm
- Pyörä: Husqvarna CT6FS / Can-Am Outlander 800
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Kaasarin vaihto Suzuki DR 350 S -91'een
Jätin tänäp raora eorjoe miähel, tai oikkiastas siihe häne kaapi ette. Kait hää se käve
hakemas, eli siält se piräs ny sit löytymä...
hakemas, eli siält se piräs ny sit löytymä...
Re: Kaasarin vaihto Suzuki DR 350 S -91'een
Kiinnostais kans toi pumppumallin kaasutin. Mistä ootte niitä tilailleet entäs mimmoset vaijerit käy ja mistä kahva edullisesti?
Re: Kaasarin vaihto Suzuki DR 350 S -91'een
Tohon yksilöön kaasari oli hommattu Nakkilan pyörästä ja moposta, muistaakseni.
Happi
Happi
Re: Kaasarin vaihto Suzuki DR 350 S -91'een
Veto/palautus mallin kahva ja vaijerit. Jos löytyy suitsasta vakiona nuo niin ne kai käyvät(?)
Mopot : DR350, Kinuski 200cc
Exät : Derbi Senda 60cc, Honda Monkey 49cc, Kinuski Monkey 70cc, Honda CR 80cc, Pitpro 125cc, Samurai 150cc, ThumpStar 160cc.
Exät : Derbi Senda 60cc, Honda Monkey 49cc, Kinuski Monkey 70cc, Honda CR 80cc, Pitpro 125cc, Samurai 150cc, ThumpStar 160cc.
Re: Kaasarin vaihto Suzuki DR 350 S -91'een
Ei ollu mulla ainakaan ku oli joku pikakaasusysteemi kyhätty.. noo otin rämästä kahvan ja vaijerit hyvin passas 