Kaasarin vaihto Suzuki DR 350 S -91'een

Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.

Valvoja: Moderaattorit

PauliT
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 1:12 pm
Pyörä: DR 350

Re: Kaasarin vaihto Suzuki DR 350 S -91'een

Viesti Kirjoittaja PauliT »

Hep, itse olen metsästänyt tuota tarakka rautaa.
Olisitko valmis luopumaan siitä jostain summasta?
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: Kaasarin vaihto Suzuki DR 350 S -91'een

Viesti Kirjoittaja Happi »

PauliT kirjoitti:Hep, itse olen metsästänyt tuota tarakka rautaa.
Olisitko valmis luopumaan siitä jostain summasta?
Pistin yv:n.

Happi
Agitheosis
Viestit: 453
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:12 pm
Pyörä: Husqvarna CT6FS / Can-Am Outlander 800
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Kaasarin vaihto Suzuki DR 350 S -91'een

Viesti Kirjoittaja Agitheosis »

Jätin tänäp raora eorjoe miähel, tai oikkiastas siihe häne kaapi ette. Kait hää se käve
hakemas, eli siält se piräs ny sit löytymä...
Avatar
jonttu91
Viestit: 119
Liittynyt: La Loka 19, 2013 4:01 pm
Pyörä: Ktm 525 exc Ktm 200 exc

Re: Kaasarin vaihto Suzuki DR 350 S -91'een

Viesti Kirjoittaja jonttu91 »

Kiinnostais kans toi pumppumallin kaasutin. Mistä ootte niitä tilailleet entäs mimmoset vaijerit käy ja mistä kahva edullisesti?
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: Kaasarin vaihto Suzuki DR 350 S -91'een

Viesti Kirjoittaja Happi »

Tohon yksilöön kaasari oli hommattu Nakkilan pyörästä ja moposta, muistaakseni.

Happi
Nakkiz
Viestit: 89
Liittynyt: Pe Huhti 26, 2013 10:43 pm
Pyörä: DR350
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Kaasarin vaihto Suzuki DR 350 S -91'een

Viesti Kirjoittaja Nakkiz »

Veto/palautus mallin kahva ja vaijerit. Jos löytyy suitsasta vakiona nuo niin ne kai käyvät(?)
Mopot : DR350, Kinuski 200cc
Exät : Derbi Senda 60cc, Honda Monkey 49cc, Kinuski Monkey 70cc, Honda CR 80cc, Pitpro 125cc, Samurai 150cc, ThumpStar 160cc.
Avatar
jonttu91
Viestit: 119
Liittynyt: La Loka 19, 2013 4:01 pm
Pyörä: Ktm 525 exc Ktm 200 exc

Re: Kaasarin vaihto Suzuki DR 350 S -91'een

Viesti Kirjoittaja jonttu91 »

Ei ollu mulla ainakaan ku oli joku pikakaasusysteemi kyhätty.. noo otin rämästä kahvan ja vaijerit hyvin passas :D
Vastaa Viestiin