Yrittäjiä huijataan taas.
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
bestservice
- Pyörä: DR-Z400SM
Yrittäjiä huijataan taas.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9835290 YRITTÄJÄT HUOM! UUSI HUIJAUS TÄMÄ EI OLE VIRANOMAISPALVELU VAROKAA JA JAKAKAA EHDOTTOMASTI ETEENPÄIN.ÄLKÄÄ SEKOITTAKO YTJ TIETOPALVELUUN.
Täältä on aloittaneet soittorumban.
Täältä on aloittaneet soittorumban.
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Re: Yrittäjiä huijataan taas.
En ole enään yrittäjä mutta mitään diilejä en tee puhelimessa, kerron sen heti että laittaa mulle tarjouksen sähköpostiin jos haluaa tehdä kauppaa, siihen on loppunut heidän kiinnostus.
Kylätason kurapyöräilijä.
-
ceevu
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
Siihen loppuu muuten toisten sähkösopimusten kauppaajien kiinnostus myös. Mitä pidän ihmeellisenä. No jos tarjous ei kestä paperia,ei se ole mistään kotosin.
Onpas muuten sitkeä toi YLJ,tulee virus mieleen,tai muu tauti. Oiskohan ton takana olevat henkilöt joitain poliisille entuudestaan tuttuja...
Onpas muuten sitkeä toi YLJ,tulee virus mieleen,tai muu tauti. Oiskohan ton takana olevat henkilöt joitain poliisille entuudestaan tuttuja...
-
bestservice
Kyllä varmaan on entisiä directalaisia tai muita saman alan herroja.
Kaveri väitti puhelimessa että firma perustettu 2002 katoin YTJstä niin oli perustettu 2011.
Kun kerroin että YTJ on tutumpi palvelu löivät luurin korvaan jäi jutut ikävästi kesken.
Yritin etsiä niiden sivuilta jonkun yrityksen luotto/taloustietoja mutta en löytänyt muuta kun perustiedot jotka saa netistä muutenkin ilmaiseksi.
Tuskinpa tuonne kukaan järkevä yrittäjä tietojaan laittaa.
Kaveri väitti että heillä on kunnan ja valtion virastoja rekisterissään useita mutta kun pyysin nimeämään vaikka yhden referenssiksi eipä heppu muistanut yhtään.
Kaiken huippu oli että puhelinmyyjä sanoi juuri ennen puhelun katkeamista että häntä on ehkä kusetettu.
Ja tämä pitää varmasti paikkansa se on kyllä harmi että nuoret ihmiset alistuu tälläisen paskan tuottamiseen menemällä töihin tuommoisiin lafkoihin.
Kaveri väitti puhelimessa että firma perustettu 2002 katoin YTJstä niin oli perustettu 2011.
Kun kerroin että YTJ on tutumpi palvelu löivät luurin korvaan jäi jutut ikävästi kesken.
Yritin etsiä niiden sivuilta jonkun yrityksen luotto/taloustietoja mutta en löytänyt muuta kun perustiedot jotka saa netistä muutenkin ilmaiseksi.
Tuskinpa tuonne kukaan järkevä yrittäjä tietojaan laittaa.
Kaveri väitti että heillä on kunnan ja valtion virastoja rekisterissään useita mutta kun pyysin nimeämään vaikka yhden referenssiksi eipä heppu muistanut yhtään.
Kaiken huippu oli että puhelinmyyjä sanoi juuri ennen puhelun katkeamista että häntä on ehkä kusetettu.
Ja tämä pitää varmasti paikkansa se on kyllä harmi että nuoret ihmiset alistuu tälläisen paskan tuottamiseen menemällä töihin tuommoisiin lafkoihin.
- Sottapytty
- Pyörä: BMW G650XChallenge
Tylsää sanoa, mutta näitä piisaa
Apua eikä ryhtiä ei aiheeseen saa, koska osa näistä häiriköistä on ulkomaille rekisteröityjä yrityksiä, joita ei sitten suomen lait koske.
Yrittäjä/yritys voi rajoittaa "puhelinhäirintää" ainoastaan laittamalla puhelinnumeronsa salaiseksi...
Kaikki varmasti ymmärtävät minkälaisia ongelmia tuo aiheuttaa.
Mutta hyviä puolia on, että yrittäjä hallitsee ja päättää itse numeronsa jakelusta. Kaupittelu ja kaikenmaailman nettiluettelointi vähenee rajusti kun puhelinoperaattorisi ei myy tai jakele numeroasi eteenpäin.
Lisäksi salaisen numeron myötä loppuu esimerkiksi osakeyhtiösi taloustietojen jako kaikelle kansalle. Esim. Fonecta Finder Yritystieto (entinen Inoa)
Kannattaa muistaa että YTJ:kin jakaa puhelinnumeroasi eteenpäin http://www.ytj.fi/mika-on-ytj/maksullis ... version=54
Apua eikä ryhtiä ei aiheeseen saa, koska osa näistä häiriköistä on ulkomaille rekisteröityjä yrityksiä, joita ei sitten suomen lait koske.
Yrittäjä/yritys voi rajoittaa "puhelinhäirintää" ainoastaan laittamalla puhelinnumeronsa salaiseksi...
Kaikki varmasti ymmärtävät minkälaisia ongelmia tuo aiheuttaa.
Mutta hyviä puolia on, että yrittäjä hallitsee ja päättää itse numeronsa jakelusta. Kaupittelu ja kaikenmaailman nettiluettelointi vähenee rajusti kun puhelinoperaattorisi ei myy tai jakele numeroasi eteenpäin.
Lisäksi salaisen numeron myötä loppuu esimerkiksi osakeyhtiösi taloustietojen jako kaikelle kansalle. Esim. Fonecta Finder Yritystieto (entinen Inoa)
Kannattaa muistaa että YTJ:kin jakaa puhelinnumeroasi eteenpäin http://www.ytj.fi/mika-on-ytj/maksullis ... version=54
"Ikuisuus projekti"
viewtopic.php?f=8&t=6369&st=0&sk=t&sd=a
-
bestservice
Samalla loppuu myös työt kun asiakkaat ei löydä puhelinnumeroa.
- Akilleus
- Pyörä: KTM 1290 SAR
Meinasin panna tuonne suomi24:ään viestini, mutta panenkin sen tänne.
Eikös aina tuollaisissa epäilyttävissä puhelinkauppa-jutuissa kannata ilmoittaa kovaan ääneen soittajan asian selvittyä; "pieni hetki, kytken puhelimeni nauhoituksen päälle". Ja sitten kytkee nauhoituksen päälle, ei jää jälkeenpäin jossiteltavaa........ Onpahan sitten oma nauhoitus, jota verrata myyjän nauhoitukseen jos niin pitkälle mennään
terv. Tapsa
Eikös aina tuollaisissa epäilyttävissä puhelinkauppa-jutuissa kannata ilmoittaa kovaan ääneen soittajan asian selvittyä; "pieni hetki, kytken puhelimeni nauhoituksen päälle". Ja sitten kytkee nauhoituksen päälle, ei jää jälkeenpäin jossiteltavaa........ Onpahan sitten oma nauhoitus, jota verrata myyjän nauhoitukseen jos niin pitkälle mennään
terv. Tapsa
"Going somewhere in the middle of nowhere" ex AT, 950Adv, SE, 990Adv Dakar, 1190 Adv R
-
bestservice
Asensin tuohon kännyyn sellasen apin joka tallentaa kaikki puhelut joille ei ole nimeä puhelimessa tallennus tapahtuu automaattisesti sellaseen väliaikaiskansioon josta voi sitten poimia tärkeän puhelun tallennettavaksi pysyvästi eli puhelimen muistikortti ei täyty näistä tallennuksista.
Näyttää erittäin kätevälle ainskin näin aluksi.
Näyttää erittäin kätevälle ainskin näin aluksi.
- Gessuli
- Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
- Viesti:
Mikäs appi kyseessä?
http://www.brbikers.com
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
- Sottapytty
- Pyörä: BMW G650XChallenge
Tää on jo vähän vanha (12.4.2013) mutta aika "hauska"
http://www.yrittajat.fi/fi-FI/uutisarki ... -ala-maksa
Mulle ei ole kohta kahteen kymmeneen vuoteen tarjottu mitään järkevää, ventovieraan puhelinmyyjän välityksellä.
Mä oon kokenut aika nopeaksi tavaksi päästä eroon puhelinmyyjästä sanomalla: "Hei, sä soitit just äsken mulle"
Ja jos ne soittaa mun Oy:n salaiseen puhelinnumeroon, niin puhelu loppuu tietenkin hyvin nopeasti kun kertoo että on laittanut joku aika sitten numeron salaiseksi. Kukaan soittaja ei kyseenalaista, koska ne käyttää laittoman vanhoja listoja, jopa n. 4-5v.
http://www.yrittajat.fi/fi-FI/uutisarki ... -ala-maksa
Mulle ei ole kohta kahteen kymmeneen vuoteen tarjottu mitään järkevää, ventovieraan puhelinmyyjän välityksellä.
Mä oon kokenut aika nopeaksi tavaksi päästä eroon puhelinmyyjästä sanomalla: "Hei, sä soitit just äsken mulle"
Ja jos ne soittaa mun Oy:n salaiseen puhelinnumeroon, niin puhelu loppuu tietenkin hyvin nopeasti kun kertoo että on laittanut joku aika sitten numeron salaiseksi. Kukaan soittaja ei kyseenalaista, koska ne käyttää laittoman vanhoja listoja, jopa n. 4-5v.
"Ikuisuus projekti"
-
bestservice
https://play.google.com/store/apps/deta ... llrecorderGessuli kirjoitti:Mikäs appi kyseessä?
tuosta lisätietoja.
-
dq
- Pyörä: Monkey 125, TDM 900, XR250
Tämä.Koheltaja kirjoitti:En ole enään yrittäjä mutta mitään diilejä en tee puhelimessa, kerron sen heti että laittaa mulle tarjouksen sähköpostiin jos haluaa tehdä kauppaa, siihen on loppunut heidän kiinnostus.
..ja jos/kun omistaa älykännykän, niin siihen sellanen appi kun Fonecta Caller (ainakin Lumiassa tuolla nimellä), hakee tuntemattoman numeron tiedot muutamassa sekunnissa näytölle.
Toimii hyvin silloinkin kun pomo soittaa...Akilleus kirjoitti:Meinasin panna tuonne suomi24:ään viestini, mutta panenkin sen tänne.
Eikös aina tuollaisissa epäilyttävissä puhelinkauppa-jutuissa kannata ilmoittaa kovaan ääneen soittajan asian selvittyä; "pieni hetki, kytken puhelimeni nauhoituksen päälle". Ja sitten kytkee nauhoituksen päälle, ei jää jälkeenpäin jossiteltavaa........ Onpahan sitten oma nauhoitus, jota verrata myyjän nauhoitukseen jos niin pitkälle mennään![]()
terv. Tapsa