Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Akilleus
Viestit: 605
Liittynyt: Pe Touko 20, 2005 9:33 am
Pyörä: KTM 1290 SAR
Paikkakunta: Littoinen, Lieto

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Akilleus »

MarkusH kirjoitti:Säkyläntiellä Turkuun/Raasiin päin popotteli iso Adventure perjantaina. Itse saavutin takaa hopeanharmaalla FJR:llä. Määki haluun enskan! :| 8)
Jos oli mustat sivulaukut ja sininenAdve, niin se olin minä jonka ohitit kun kurvasin Raasiin päin!. Pane Yamaha kiertoon ja hae vaikka tommone 990Adve ja liity taas mukaan sorasirkukseen :lol: :lol:
ter. Tapsa ja 990 Adve Dakar
"Going somewhere in the middle of nowhere" ex AT, 950Adv, SE, 990Adv Dakar, 1190 Adv R
Avatar
kurapyörä
Viestit: 1534
Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
Pyörä: Africa twin 750
Paikkakunta: Teisko

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

Ketäs tuli tänään 27.10.2013 laipanmaalla vastaa oli ns pieni tilanne päällä :mrgreen: :lol: kun just sopivasti ohitin kaverin vähän ennen mutkaa :twisted: niin eikös sielt tullut just kaks kottaraista vastaan mutkassa ja tuntu että kaikilla oli vauhtia ihan sopivasti :lol: :lol: olisikohan ainakin toinen ollut 950 adventure ja toinen 990? itse oltiin tulossa pystymetsästä pyörinähän meil oli 1000v-strom ja 640 adventure
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Juunass
Viestit: 164
Liittynyt: Ti Tammi 22, 2013 8:07 pm
Pyörä: Honda Z50J -80

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Juunass »

Oliko foorumilaisia liikkeellä 9.11 Toivakassa Paloskylän itäpuolella, toinen tais olla iso adve ja toinen Gessu? Ite oltiin kahdella ukolla autolla liikkeellä ja morjesteltiin kovasti. Pysähdyttiin myös, mutta näytti jätkillä olevan niin kiire, ettei kerinnyt sanoja vaihtamaan.
Jiibee
Viestit: 251
Liittynyt: Ti Elo 13, 2013 10:00 am
Pyörä: xtz-???

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Jiibee »

Eilen 17.11 joku päästeli iltapäivällä Ehikin pätkää sinisellä DR:llä. Oltiin jalkasin pojan kanssa ihmettelemässä sähkölinjalle kaatunutta puuta.
Mopot: Yamaha XTZ 900 Projekti Projektikuvia
EX: Honda CBR 600 -89, Kawasaki EN 500, Suzuki VS 750 Intruder -87, Suzuki VS 1400 Intruder -97, Yamaha YZF 1000R -00, Suzuki VS 750 Intruder -88, Suzuki 1300 Hayabusa
Avatar
Juhana
Viestit: 2245
Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Paikkakunta: Eura,Loei

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Juhana »

Tänään puolenpäivän jälkeen iso kotka vaelsi harjavallan nesteen ohi,ite miehitin vakiopöytää kaffekupin ääressä ootellen jutulle,mutta tais mennä järilään,tai euran suuntaan....
finnsxc
Viestit: 222
Liittynyt: Su Loka 09, 2005 10:57 am
Pyörä: KTM 950 superenduro R
Paikkakunta: pori

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja finnsxc »

Eilen tuli Kotari ~15,30 vastaan Oosinselän liki Luvian maisemissa , hämmästyin kulkijasta yhtälailla kuin sinäkin joten jutut jäi kertomatta ja reitit jakamatta :oops:
Kooma
Viestit: 192
Liittynyt: Su Marras 30, 2008 3:12 pm
Pyörä: Kovin monella

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Kooma »

Kuka laski tosi miehekkäästi Kuhmoisten ja Päijälän väliä tänään? Oli pyörä speedway-linkussa ja kauniisti hallinnassa,jalat tapeilla. Palailin samaa tietä ja jäljistä päätellen hauskaa oli riitänyt ja polulla pysytty.Pyöränä joku isompi nelari- ei Kotari. Hatunnosto näin jälkeenpäin.... :shock: :shock: :D
Avatar
Jussi_S
Viestit: 776
Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 1:16 pm
Pyörä: XRV 750 Africa Twin, WR250
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Jussi_S »

Oliko foorumilaisia kun aamusella ajeli pikkubemulla(?) noin 7:20 Lappeenrannassa Lavolantietä kohti Siwaa?
Ite olin narun päässä koiran ulkoilutettavana :roll:
AT -95
teppogarde
Viestit: 315
Liittynyt: To Tammi 03, 2008 11:14 am
Pyörä: DL 650 V-Strom
Paikkakunta: Valkeala

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja teppogarde »

Sunnuntaina 8.12. iltahämärissä nähty: Valkealassa Korjankyläntiellä Suurmäessä Pöljön suuntaan edennyt pyörä. Tuntomerkkeinä yksi lähivalo, tyhjät sivulaukkujen telineet. Väristä tms. siinä pimeydessä mahdoton sanoa. Hiljainen etenijä niin vauhdiltaan kuin ääneltään :) Tulin tummanharmaalla farmarikotilolla alamäkeen vastaan. Saulia hieman epäilin mutta tuskin...
Älä sano, ettet osaa jos et ole vähintään paria kertaa kokeillut.
Avatar
Gessuli
Viestit: 1312
Liittynyt: To Syys 02, 2010 8:24 pm
Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Gessuli »

Et tullut vastaan, mutta ajelitko tänään, ehkä AT tai vastaava mopo kyljessä numero 69 tai 96 TAmpereella hämeenkadun ajoit perässä. Rispekkii vaan, keli ei ollut mitä parahin, oliko nastat alla?
http://www.brbikers.com

EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
Avatar
kurapyörä
Viestit: 1534
Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
Pyörä: Africa twin 750
Paikkakunta: Teisko

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

Foorumilaisia ajoi tänään 23.12.2013 klo 11:04 kangasalla lahdentiellä prisman ohi pyöränä bmw 1200 gessu itse työpaikan ikkunasta katselin että jokuhan painaa lahdentiellä gessulla olit menossa tampereen suuntaan.
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Avatar
teneraattori
Viestit: 437
Liittynyt: Ma Kesä 05, 2006 6:09 pm
Pyörä: ON
Paikkakunta: suurhollola

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja teneraattori »

Joku huristeli tiellä 2954(Hollola) enduromallisella pyörällä äsken. Pimeäähän on, mutta muuten keli on sula ja lämmin.
Entiset: DR 600 -> NX 650 -> TA 650 -> XT 600 -> DR 800, yz250
Nykyiset: XT 600Z , XRV 750, DR650SE
Sanottua: Jokainen metsästyspäivä lisää elinaikaa samanverran, elän siis vanhaksi.
Generig
Viestit: 110
Liittynyt: Ke Loka 19, 2011 2:26 pm
Pyörä: Iso gessu -08
Paikkakunta: Tampere/Etelä-Pohojammaa

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Generig »

Jos moottorikelkat lasketaan niin joku org-morotti Lainio - Levi välillä tänään. 4 tai 6 kelkan letka tuli vastaan ja 3. tervehti orggien. Eli morjensta vaan.
Avatar
f1zz
Viestit: 65
Liittynyt: La Tammi 08, 2011 10:39 pm
Pyörä: Xf650
Paikkakunta: Veikkola

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja f1zz »

Tänään musta keltainen 8gessu veikkolan nesteellä, sinä?
Katja
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Elo 26, 2013 7:10 pm
Pyörä: BMW F 650 GS
Paikkakunta: Porvoo

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Katja »

Tänään Myrskylän suunnalla tuli isompi gessu vastaan, olisko täkäläisiä? Mä ajelin itse kuuspuolikkaalla keltamustalla. Muitakin pyöriä näkyi, mutta niitten kuskit tunnen jo.
Vastaa Viestiin