Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Riku76
Pyörä: BMW R1150GS

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Riku76 »

Ketäs tänään ajeli Evolla ennen Niemisjärviä vastaan? Pari Kotaria ja joku jota en kerennyt tunnistamaan.
Ite tulin Yamahalla ja kaveri gsa adventurella perässä. Keltaojan laavulle oltiin menossa makkaraa paistelemaan..
KN76
Pyörä: R 1200 GS

Viesti Kirjoittaja KN76 »

Minä, Ceevu ja Ana siellä Niemisjärvellä oltiin. Mukavan raikas sadekuuro oli ja piristäviä rakeita seassa!!
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
Riku76
Pyörä: BMW R1150GS

Viesti Kirjoittaja Riku76 »

KN76 kirjoitti:Minä, Ceevu ja Ana siellä Niemisjärvellä oltiin. Mukavan raikas sadekuuro oli ja piristäviä rakeita seassa!!
Vaikuttikin jostain tutulta sen ekan Kotarin keula. :lol:
Vettä meinas juu vähän sadella, mutta oli niin mukava ajella, ettei edes harmittanu yhtään. 8)
Ukkonenkin jyrisi, kun laavulla istuttiin..
KN76
Pyörä: R 1200 GS

Viesti Kirjoittaja KN76 »

Me käytiin Kalattoman laavulla mut ei paistettu makaraa kun ei viittitty sitä Tuulosesta ostaa. :?
Laavun omistaja kävi siinä jutuilla ja jäi ihan se käsitys että saadaan siellä jatkossakin poiketa. :D Ja PantseK poikkes siellä jollain ihme peltilaatikolla... :shock:
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
ceevu
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++

Viesti Kirjoittaja ceevu »

loppumatkalla uitti sitten ihan kunnolla,ja navigointivirheestä johtuen meni melkeen koko paluumatka asvaltilla...
Salsa
Pyörä: itämainen

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Kuka mahto ulkoiluttaa BMW:n alkupään malliston enduropyörää eilen harmaan Passatin peräkärryllä.
Ensin tuli vastaan Kemin moottoritiellä ja kohta meni eri suuntaan Kemi-Simo välillä. Ite olin liikenteessä pun-valk Transulla ja kaveri vihreällä trialmöhkökustomi-Kawalla peräkärryineen.

Meltauksen takkaa olimma tulosa.
TransUralisti
Juunass
Pyörä: Honda Z50J -80

Viesti Kirjoittaja Juunass »

Bongattu eilen Kuopiossa Motonetin viereisellä Teboililla noin puoli kuuden aikaan KTM ja kuski tankilla. Luulen myös nähneeni samaisen kaverin tänä aamuna seitsemän aikaan Kallansilloilla päristämässä kohti pohjoista. Olisikohan mopona ollut SXC 625..? Respectiä, että viitsit ajella kun vettä sato ja auton mittari näytti +2 astetta 8) Ja muuten, sun takavalo on pimeenä :(
Muddy Waters
Pyörä: KTM+GSA

Viesti Kirjoittaja Muddy Waters »

Aamulla kävin tytön saattamassa kerhoon ja huomasin tuossa ihan lähellä Pohtolankadulla LC4 pikku adven. Hieno varusteltu peli. Foorumilaisia? 8)
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
pmw
Pyörä: XR650R, T7 Extreme

Viesti Kirjoittaja pmw »

Olitko se sinä RM250:llä kun jäit meidän kanssa rupatteleen lempäälässä enduropolkujen vierellä.. Olin itse sukisukilla ja pikkuveli piikkisellä jammulla.
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
Tourinki
Pyörä: KTM EXC-F 250 vm.2011

Viesti Kirjoittaja Tourinki »

7.10. Meni ennen puoltapäivää kaks tai kolme (ei tarkkaa muistikuvaa enää) matkaenskaa Ahvenisen tiellä kohti Lieksaa, taisivat kääntyä kohti Vuonislahtea lähellä olleesta risteyksestä. Eka pärrä oli 990 Adventure toinen joku iso BMW ja mahdollinen kolmas pärrä on ?. Mie olin vaihtamassa rengasta tienpielessä siihen viininpunaseen Corollaan hieman ennen Vuonislahteen päin kääntyvää risteystä.
Jarkko
Pyörä: Bmw
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

Tourinki kirjoitti:7.10. Meni ennen puoltapäivää kaks tai kolme (ei tarkkaa muistikuvaa enää) matkaenskaa Ahvenisen tiellä kohti Lieksaa, taisivat kääntyä kohti Vuonislahtea lähellä olleesta risteyksestä. Eka pärrä oli 990 Adventure toinen joku iso BMW ja mahdollinen kolmas pärrä on ?. Mie olin vaihtamassa rengasta tienpielessä siihen viininpunaseen Corollaan hieman ennen Vuonislahteen päin kääntyvää risteystä.
Oiskoon oltu myö? Ajeltiin noihin aikoihin kohti Kuohatin "soraparatiisia".
Sie taisit olla se, joka oli purkanut takakontin kamat tielle?
-jarkko-
Kuvat
Tourinki
Pyörä: KTM EXC-F 250 vm.2011

Viesti Kirjoittaja Tourinki »

Jarkko kirjoitti:
Tourinki kirjoitti:7.10. Meni ennen puoltapäivää kaks tai kolme (ei tarkkaa muistikuvaa enää) matkaenskaa Ahvenisen tiellä kohti Lieksaa, taisivat kääntyä kohti Vuonislahtea lähellä olleesta risteyksestä. Eka pärrä oli 990 Adventure toinen joku iso BMW ja mahdollinen kolmas pärrä on ?. Mie olin vaihtamassa rengasta tienpielessä siihen viininpunaseen Corollaan hieman ennen Vuonislahteen päin kääntyvää risteystä.
Oiskoon oltu myö? Ajeltiin noihin aikoihin kohti Kuohatin "soraparatiisia".
Sie taisit olla se, joka oli purkanut takakontin kamat tielle?
Joo, tutunnäköiset pärrät. Ja juu kamat piti purkaa tielle että sai vararenkaan (joka sekin puhkesi 10km ajon jälkeen) ulos, metsäkonekuskina joutuu kamaa kuljettamaan paljo mukana.
jarno78
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Eilen pyyhkäs pirtin ohi 3 matka enskaa, oisko ollut täältä kuskeja matkalla jonnekkin, joskus puolen päivän jälkeen ? Pisti korpeen kun itellä vehkeet vielä osissa eikä oo päässyt koko kesänä ajeleen monien asioitten johosta
Yksinäinen Susi
t.t.tammi
Pyörä: Pan European 1991
Viesti:

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

Eilen tuli mattamusta ankannokka DR tjsp paimiontiellä vastaan. Tervehdys oli komia.
Ite tulin supertenerellä.
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
MarkusH
Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N

Viesti Kirjoittaja MarkusH »

Säkyläntiellä Turkuun/Raasiin päin popotteli iso Adventure perjantaina. Itse saavutin takaa hopeanharmaalla FJR:llä. Määki haluun enskan! :| 8)
Uraa uurtava motoristi
Vastaa Viestiin