Etelä-Savo

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

juhap
Viestit: 971
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2011 10:16 pm
Pyörä: SE

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja juhap »

käytii sit heinolassa pyörimässä... melkosta pyöritystä se olikin :)
baljaskin
Viestit: 1
Liittynyt: Ti Elo 20, 2013 2:48 pm
Pyörä: Honda CRM125, Honda CR125, Suzuki VS800
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja baljaskin »

Morjesta Etelä-Savon poppoolle. Uusi wannabe-kurapyöräilijä ilmoittautuu.

Kävin tänään hakemassa "harjoittelupyörän", Honda CRM125 vm. 92 - parasta mitä tällä olemattomalla budjetilla sattui löytymään. Aiempaa kokemusta on monttupyörästä, sekin Honda (CR125) jota joutuu käyttämään Sulkavalla asti. Lähinnä tuon matkan vuoksi ajattelin kokeilla metsäpolkujen bongausta, kun suurin aika nyt menee siirtymiin harrastuspaikalle.

Tuonne SaMon fb-ryhmään jo kysymystä heitinkin, mutta kysytäänpä täälläkin vihkiytyneemmältä yleisöltä, että missäpäin voisi käydä harjoittelemassa Savonlinnan seudulla silleen suht luvallisesti? Maastoliikenneluvat pitänee valtion maille ainakin hommata, mutta millaista kantaa on nuo kaupalliset metsänomistajat pitäneet metsäkonereiteillä ajelusta?

Kiitos ja anteeksi!

Mika
Avatar
f1zz
Viestit: 65
Liittynyt: La Tammi 08, 2011 10:39 pm
Pyörä: Xf650
Paikkakunta: Veikkola

Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja f1zz »

Ensi torstaina 19.9 pääsen uudella mopolla reissuun, yövyn mökilläni Juvan ja Sulkavan välimaastossa (n 20km krossiradalta) ja sunnuntaina täytyy suunnata takaisin kotiin.

Olisiko kellään ajamisen arvoisia reittejä, paikkoja, yms tiedossa. Myös ajoseura kelpaa. Alla nappulat ja ktm 690r.

Mökin ympäristöä olen kolunnut jonkin verran Mikkeliin päin mutta esim Savonlinnan suunta on tutkimatta.
osherttu
Viestit: 105
Liittynyt: La Heinä 25, 2009 1:57 pm
Pyörä: DR 800s, Capo

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja osherttu »

Moroo
Sulkavan Lohilahti, Punkasalmi, Särkisslmi, Simpele neliöstä löyty aika paljon asksretta. Gepsistä suunnaton apu kun eksyy :mrgreen:
juhap
Viestit: 971
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2011 10:16 pm
Pyörä: SE

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja juhap »

viikko sit sunnuntaina päräytin juvan abc:lta siikakoskelle ja matkaa kerty 180km... oli hienoja paikkoja...

Kuva

esim tollane suora löyty sieltä kyrsyä sulkava väliltä :D
turtman
Viestit: 163
Liittynyt: La Syys 04, 2010 11:09 pm
Pyörä: 690 er
Paikkakunta: KETVELE

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja turtman »

f1zz kirjoitti:Ensi torstaina 19.9 pääsen uudella mopolla reissuun, yövyn mökilläni Juvan ja Sulkavan välimaastossa (n 20km krossiradalta) ja sunnuntaina täytyy suunnata takaisin kotiin.

Olisiko kellään ajamisen arvoisia reittejä, paikkoja, yms tiedossa. Myös ajoseura kelpaa. Alla nappulat ja ktm 690r.

Mökin ympäristöä olen kolunnut jonkin verran Mikkeliin päin mutta esim Savonlinnan suunta on tutkimatta.
moro
La 21.9 aamusta olis "ehkä" aikaa lähtee kurvailee.
sopiva reitti olis varmaan sln-lohilahti-jukajärvi-simpele-punkaharju-kulennoinen(ns.perinteinen :lol: )-sln.
voihan sitä myös pienentää jos ei aika riitä. pitää suunnitella
Viimeksi muokannut turtman, Ti Syys 17, 2013 9:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
juhap
Viestit: 971
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2011 10:16 pm
Pyörä: SE

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja juhap »

turtman kirjoitti:
f1zz kirjoitti:Ensi torstaina 19.9 pääsen uudella mopolla reissuun, yövyn mökilläni Juvan ja Sulkavan välimaastossa (n 20km krossiradalta) ja sunnuntaina täytyy suunnata takaisin kotiin.

Olisiko kellään ajamisen arvoisia reittejä, paikkoja, yms tiedossa. Myös ajoseura kelpaa. Alla nappulat ja ktm 690r.

Mökin ympäristöä olen kolunnut jonkin verran Mikkeliin päin mutta esim Savonlinnan suunta on tutkimatta.
moro
La 21.9 aamusta olis "ehkä" aikaa lähtee kurvailee.
sopiva reitti olis varmaan sln-lohilahti-rovajärvi-simpele-punkaharju-kulennoinen(ns.perinteinen :lol: )-sln.
voihan sitä myös pienentää jos ei aika riitä. pitää suunnitella
Onkos tuollaisessa reitissä mite paljo assulla tärryyttelyä?
k-essu
Viestit: 128
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2011 9:20 am
Pyörä: bmw r1100gs
Paikkakunta: Kulennoinen

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja k-essu »

Se riippuu siitä, miten suunnitellaan ja minkälaista kalustoa on liikenteessä. Assua maksimissaan 100%, minimissään 20-30%. Yleensä meillä on jälkimmäinen vaihtoehto käytössä. :mrgreen:
osherttu
Viestit: 105
Liittynyt: La Heinä 25, 2009 1:57 pm
Pyörä: DR 800s, Capo

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja osherttu »

k-essu kirjoitti:Se riippuu siitä, miten suunnitellaan ja minkälaista kalustoa on liikenteessä. Assua maksimissaan 100%, minimissään 20-30%. Yleensä meillä on jälkimmäinen vaihtoehto käytössä. :mrgreen:



AAAAARRRRRRGT
Avatar
f1zz
Viestit: 65
Liittynyt: La Tammi 08, 2011 10:39 pm
Pyörä: Xf650
Paikkakunta: Veikkola

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja f1zz »

turtman kirjoitti:
f1zz kirjoitti:Ensi torstaina 19.9 pääsen uudella mopolla reissuun, yövyn mökilläni Juvan ja Sulkavan välimaastossa (n 20km krossiradalta) ja sunnuntaina täytyy suunnata takaisin kotiin.

Olisiko kellään ajamisen arvoisia reittejä, paikkoja, yms tiedossa. Myös ajoseura kelpaa. Alla nappulat ja ktm 690r.

Mökin ympäristöä olen kolunnut jonkin verran Mikkeliin päin mutta esim Savonlinnan suunta on tutkimatta.
moro
La 21.9 aamusta olis "ehkä" aikaa lähtee kurvailee.
sopiva reitti olis varmaan sln-lohilahti-jukajärvi-simpele-punkaharju-kulennoinen(ns.perinteinen :lol: )-sln.
voihan sitä myös pienentää jos ei aika riitä. pitää suunnitella
Hyvältä kuullostaa!

Ilmoittele tänne tarkempaa infoa jos ehdit ajelulle. Seurailen kännykästä..
juhap
Viestit: 971
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2011 10:16 pm
Pyörä: SE

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja juhap »

Taidan lähtee tänää tuossa aamupäivästä ajelee... jonnekki pieksämäki suonenjoki akselille ajatellu..
juhap
Viestit: 971
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2011 10:16 pm
Pyörä: SE

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja juhap »

juhap kirjoitti:Taidan lähtee tänää tuossa aamupäivästä ajelee... jonnekki pieksämäki suonenjoki akselille ajatellu..
Pälli nii jumissa valvomisesta että mopolla en aja minnekkään...
turtman
Viestit: 163
Liittynyt: La Syys 04, 2010 11:09 pm
Pyörä: 690 er
Paikkakunta: KETVELE

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja turtman »

turtman kirjoitti:
f1zz kirjoitti:Ensi torstaina 19.9 pääsen uudella mopolla reissuun, yövyn mökilläni Juvan ja Sulkavan välimaastossa (n 20km krossiradalta) ja sunnuntaina täytyy suunnata takaisin kotiin.

Olisiko kellään ajamisen arvoisia reittejä, paikkoja, yms tiedossa. Myös ajoseura kelpaa. Alla nappulat ja ktm 690r.

Mökin ympäristöä olen kolunnut jonkin verran Mikkeliin päin mutta esim Savonlinnan suunta on tutkimatta.
moro
La 21.9 aamusta olis "ehkä" aikaa lähtee kurvailee.
sopiva reitti olis varmaan sln-lohilahti-jukajärvi-simpele-punkaharju-kulennoinen(ns.perinteinen :lol: )-sln.
voihan sitä myös pienentää jos ei aika riitä. pitää suunnitella
Laitellaan illemmalla inffoo
jos on kysyttävää niin soita nol4nol8395838
k-essu
Viestit: 128
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2011 9:20 am
Pyörä: bmw r1100gs
Paikkakunta: Kulennoinen

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja k-essu »

osherttu kirjoitti:
k-essu kirjoitti:Se riippuu siitä, miten suunnitellaan ja minkälaista kalustoa on liikenteessä. Assua maksimissaan 100%, minimissään 20-30%. Yleensä meillä on jälkimmäinen vaihtoehto käytössä. :mrgreen:



AAAAARRRRRRGT

Lähetkö päristelemään porukkaan huomenna?
osherttu
Viestit: 105
Liittynyt: La Heinä 25, 2009 1:57 pm
Pyörä: DR 800s, Capo

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja osherttu »

k-essu kirjoitti:
osherttu kirjoitti:
k-essu kirjoitti:Se riippuu siitä, miten suunnitellaan ja minkälaista kalustoa on liikenteessä. Assua maksimissaan 100%, minimissään 20-30%. Yleensä meillä on jälkimmäinen vaihtoehto käytössä. :mrgreen:



AAAAARRRRRRGT

Lähetkö päristelemään porukkaan huomenna?
Onko tiedossa nopeeta ja helppoo, vai hidasta ja vaikeeta? XT on taas elossa, mutta rauhallisen ajon vaiheessa. Kytkimen luisto estää ravakan ajon. Mutta mistä ja milloin?
Vastaa Viestiin