BMW G650X
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Pete K2
- Pyörä: KTM 1190 Adv R
- Viesti:
Re: BMW G650X
Mä tilasin keväällä renkaat ja kaikki toimi kuin junan vessa. Maililla tuli väliaikatietoa joka välissä ja muistaakseni renkaat taisi tulla suoraan kotio asti. Voin suositella!
ex. KTM 690 Enduro R, Yamaha YZF 250 Enduro, KTM 400 EXC, Yamaha WR 250 2-t, Yamaha IT 250, KTM 125 GS
-
oppeS
viesti poistettu
Viimeksi muokannut oppeS, La Elo 03, 2013 10:15 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
oppeS
tilasin renkaat ja sain kotio toimitettuna edullisesti.
Viimeksi muokannut oppeS, Pe Marras 15, 2013 9:47 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
TRF
- Pyörä: BMWG650Xch, Tenere, TZR250RD350
Morotonki!
startauksen jälkeen kuuluu erikoinen ääni startista, tai siitä jostain läheltä. Oliko tässä joku tyyppivika kuten muistelen, vai hourailenko vaan? Mielestäni tuo ääni on ilmestynyt/pahentunut tai sitten ei
Ettei vaan olis jotakin hajoamassa ja mahdollisesti särkemässä lisää paikkoja. Varmuuden vuoksi siksi viisaammilta kyselen...
startauksen jälkeen kuuluu erikoinen ääni startista, tai siitä jostain läheltä. Oliko tässä joku tyyppivika kuten muistelen, vai hourailenko vaan? Mielestäni tuo ääni on ilmestynyt/pahentunut tai sitten ei
Ettei vaan olis jotakin hajoamassa ja mahdollisesti särkemässä lisää paikkoja. Varmuuden vuoksi siksi viisaammilta kyselen...
-
TRF
- Pyörä: BMWG650Xch, Tenere, TZR250RD350
Morotonki!
Eiköhän se ole nuissa isommissa yx mukisissa yleensä tuo startin vapaa kytkin...
Takaisin potkiminen rikkoo..huono akku auttaa vilä asiaan.(rikkoontuu helpommin)
Tuosta kuviin--->
http://www.google.fi/search?q=bmw+f650+ ... 66&bih=667
Takaisin potkiminen rikkoo..huono akku auttaa vilä asiaan.(rikkoontuu helpommin)
Tuosta kuviin--->
http://www.google.fi/search?q=bmw+f650+ ... 66&bih=667
-----------ajo omalla vastuulla-----------------
Starttikytkimestä löytyy tästä samasta ketjusta hieman aiemmin:
viewtopic.php?f=5&t=4130&start=585#p218351
viewtopic.php?f=5&t=4130&start=585#p218351
- Ilmari
- Pyörä: T7,CBR600, zxr6
Nostetaas vähän.
Tänä kesänä kokeiltua, 16-47 välitykset liian harvat ainakin mun makuun.
Räkäraudasta tehty vaihdepoljin on HUIPPU! Kaksi kertaa olen ajanut polkimen kantoon ja aivan mutkalle. Oikaistu Leathermanilla ja matka jatkuu.
-Ile-
Tänä kesänä kokeiltua, 16-47 välitykset liian harvat ainakin mun makuun.
Räkäraudasta tehty vaihdepoljin on HUIPPU! Kaksi kertaa olen ajanut polkimen kantoon ja aivan mutkalle. Oikaistu Leathermanilla ja matka jatkuu.
-Ile-
Minkä polkimen Ilmari laittoi? Itsellä Yamahan alumiininen.
Minulla jäi joku Yamahan räkärautainen pari senttiä orkkista lyhyemmäksi ja kävi ärsyttämään niin pistin Touratechin jatkettavan mallin joka on aika hyvä.
http://shop.touratech.se/SE/Catalog/bmw ... 127-0.html
Tuolta löytyi myös uusi kärki litistyneeseen jarrupolkimeen.
http://shop.touratech.se/SE/Catalog/bmw ... 127-0.html
Tuolta löytyi myös uusi kärki litistyneeseen jarrupolkimeen.
- Ilmari
Mulla on tuo Turhatekin jatkettava malli.
-I-
-I-
-
oppeS
Laitoin kurapyöräsivuston mukaisen Stormilta ostetun 'räkäraudasta' tehdyn Yamahan polkimen,
jota muotoilin sopivaksi ja porailin kevennysreikiä täyteen. Hyvin on toiminut.
Hintaa tuli n. 20 €.
jota muotoilin sopivaksi ja porailin kevennysreikiä täyteen. Hyvin on toiminut.
Hintaa tuli n. 20 €.
- Sottapytty
- Pyörä: BMW G650XChallenge
Alkoipa moottorin vasen puoli kastua ja pakoputki savuta rehvakkaasti öljyn käryä.
Eli, kannen ja öljysäiliön välinen kumiletku oli haurastunut halki.
Vasemmalla puolella, kangaspäällysteinen vajaan kahdenkymmenen sentin pituinen ja 6mm. sisähalk.
Helppo, nopea ja halpa vaihtaa.
Kannattanee vaihtaa ajoissa, ettei reissu katkea.
Eli, kannen ja öljysäiliön välinen kumiletku oli haurastunut halki.
Vasemmalla puolella, kangaspäällysteinen vajaan kahdenkymmenen sentin pituinen ja 6mm. sisähalk.
Helppo, nopea ja halpa vaihtaa.
Kannattanee vaihtaa ajoissa, ettei reissu katkea.
"Ikuisuus projekti"
viewtopic.php?f=8&t=6369&st=0&sk=t&sd=a
- Ilmari
Moro. Viimeisimmästä venttiilintarkastuksesta mennyt nyt 20 tkm. Onko yleensä ollut säätötarvetta?
-Ile-
-Ile-
- Sottapytty
- Pyörä: BMW G650XChallenge
En tiiä, kohta pitäis alkaa omastakin katella (n.35tkm ajettu)Ilmari kirjoitti:Moro. Viimeisimmästä venttiilintarkastuksesta mennyt nyt 20 tkm. Onko yleensä ollut säätötarvetta?
-Ile-
Mun ensimmäisessä 20tkm huollossa piti väljentää yhden imuventtiilin välystä.
Ps. jännä nykyilmiö on, että jotkut (ammattilaiset) venttiilinvälyksen tarkistajat tarkistavat vain alarajavälykset
Kaverilla venttiilit piti ääntä, hän vei pyörän ammattilaiselle säädettäväksi. Kaverini joutui loppujen lopuksi itse tiukentamaan kolmen pakoventtiilin välykset tehdasarvojen sisään
"Ikuisuus projekti"