Dominator kirjoitti:Lupailevat ajokelejä huomiselle.. Itse kahden vaiheilla, pikkumopo vai isomopo alle!? Olisko siistille hiekkatie makkaralenkille lähtijöitä huomenna Kurun suuntaan?
Keski-Suomea kohti seurusteluenduroa vaimon kanssa huomenna iltapäivällä... Morjestellaan jos nähdään. Josko sitä aktivoituisi pikku hiljaa noille sooloretkillekin.
EDIT: tarkennetaan ennen kuin joku viäräleuka ehtii: _oman_ vaimon kanssa
Vähän myöhssä kuulumisia lauantain porukka-ajelulta.. Käytiin heittään neljän pyörän porukalla lenkki Kurun/Ylöjärven maastoissa ja löyttyjärven laavulla makkaralla. Mukana oli taas yksi uusi porukka-ajelija hienolla kasigessullaan! "Löyttyjärven" reitti oli suunniteltu soveltuvaksi isommillekkin enskoille ja oli 90% hiekkatietä muutamilla ajopoluilla maustettuna. Kerran eksyttiin kinttupolullekkin allekirjoittaneen reittikokeilujen takia, mutta toisaalta vain kokeilemalla löytyy uusia hyviä pätkiä. Kiitoksia porukalle ja ensi kerralla uudestaan.. E: selvis muuten se sekoilukin siellä hiekkamontulla. Garminin vanhassa topo-kartassa ei ollut koko tietä jota etsittiin. Maanmittauslaitoksen kartasta löytyy. Tarttee vissiin munkin päivittää tähän http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... tela-Suomi
Olisko kiinnostusta porukka-ajelijoilla lähteä ensi lauantaina Järilään ajamaan enska reittiä? Järilän hiekkapohjaiset reitit on hyvinkin ajettavissa myös "keskikokoisilla" enskoilla kuten KTM690, XR650, DRZ400 jne. Lisätietoa täältä: viewtopic.php?f=20&t=28229
Itseltä jää väliin tämän viikonlopun makkaralenkit Järilän enskatapahtuman vuoksi. Kuten jo aikaisemmin ketjussa mainitsin niin rata Järilässä on nopeata hiekkapohjaista jonka ajaminen onnistuu myös "semi"raskailla makkarasurautus enskoilla.. viewtopic.php?f=20&t=28229
Olisko kellään reittiä valmiiksi suunniteltuna? Itse en ole vielä ehtinyt niin paljoa ajelemaan että olisi hyvää reittiä tiedossa.. eikä ole oikein aikaa basecampillä suunnitella tänään mitään ja navikin on tositestiä vailla..
Itse olen koko vkl koira vahtina en pääse mukaan ei tällä nykyisellä pelillä ainakaan suolle viitsi lähteä rypeen ainakaan vielä kun on ankee2 alla eikä ole edes kunnon pohjapanssaria
No kuis tehdään? Mullakaan ei mitään reittejä valmiina ole... Ja lähtö passais parhaiten siinä 11 jälkeen. Joka tapauksessa oon jonnekin lähdössä ajeleen.
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-