t&n
Valvoja: Moderaattorit
-
DR800 lappi
t&n
dr-än ketjurullat ja kumi lärpäke 127euroa,hui!
Re: t&n
Tuntuu että foorumilla tarvittaisiin vuosittaisia kunniamainintoja urotöistä käyttäjien kesken kannustamaan yhä parempiin suorituksiin. Osa matkakertomuksista ja rakentelu/virittely-ohjeista on vallan loistavia. Tämä ketju saisi luultavasti minun ääneni vuoden huonoiten otsikoituna.
- jani
- Jokke Espoosta
- Pyörä: Poljettava
Jos tämä olisi Facebook, tykkäisin tästä kommentista.virta kirjoitti:Tuntuu että foorumilla tarvittaisiin vuosittaisia kunniamainintoja urotöistä käyttäjien kesken kannustamaan yhä parempiin suorituksiin. Osa matkakertomuksista ja rakentelu/virittely-ohjeista on vallan loistavia. Tämä ketju saisi luultavasti minun ääneni vuoden huonoiten otsikoituna.
"Trying is the first step toward failure!"
-Homer Simpson
Exät: Honda XRV 650 Africa Twin RD03 -89 -> KTM 625 SXC -04
-Homer Simpson
Exät: Honda XRV 650 Africa Twin RD03 -89 -> KTM 625 SXC -04
-
Syke
- Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
Ja mä tökkäisin ja onneksi ei ole.Jokke Espoosta kirjoitti:Jos tämä olisi Facebook, tykkäisin tästä kommentista.virta kirjoitti:Tuntuu että foorumilla tarvittaisiin vuosittaisia kunniamainintoja urotöistä käyttäjien kesken kannustamaan yhä parempiin suorituksiin. Osa matkakertomuksista ja rakentelu/virittely-ohjeista on vallan loistavia. Tämä ketju saisi luultavasti minun ääneni vuoden huonoiten otsikoituna.
Braa-aab!
- jokor
- Pyörä: Honda XRV 750 -93
Vaihdappa DR800 lappi ketjulle parempi otsikko, nimittäin aihe kiinnostaisi minuakin kovasti. Rullat ja liukusuoja pitäisi minunkin tässä vaihtaa ja alkuperäisosien hinta on kyllä suolainen. Mistäköhän löytäisi ko.osat halvemmalla?
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
+1virta kirjoitti:Tuntuu että foorumilla tarvittaisiin vuosittaisia kunniamainintoja urotöistä käyttäjien kesken kannustamaan yhä parempiin suorituksiin. Osa matkakertomuksista ja rakentelu/virittely-ohjeista on vallan loistavia. Tämä ketju saisi luultavasti minun ääneni vuoden huonoiten otsikoituna.
Tuntuu siltä että jokaista pientäkin asiaa varten pitää avata uusi viestiketju, vaikka sen saisi sopimaan johonkin vanhaan viestiketjuun. Alkaa foorumi olla kohta yhtä sekaisin kun tuttavan vag moottorin jakopää...
Kylätason kurapyöräilijä.
- MKN76
- Pyörä: Classic Suzuki
- Viesti:

Laitoin omaan projektiin Bilteman rullat 4.5€ kpl, mitoitus oli aika lähellä alkuperäisiä. Takahaarukan liukupala on alkuperäinen varaosa, maksoi muistaakseni 45€.
Husqvarna WR125 '86 / ex-Suzuki DR800S '90
-
vanhakääpä
- Pyörä: suzuki
Täälltä löytyy vara-osia hinnoiteltuna cmsnl.com
esim. tuo liuku 29.50€
esim. tuo liuku 29.50€
- jokor
Sarjanumeron perusteella näyttäisi olevan 750:n osa. Osaako kukaan sanoa, käykö ko. tuote 800:een?doope kirjoitti:http://moto24.fi/kauppa/index.php?main_ ... s_id=73035
- jokor
Näyttäisi biltemassa olevan useampaa eri kokoa ketjurullista. Mitä versiota käytit ja vaatiko ne mitään tuunausta vai laitoitko sellaisenaan?MKN76 kirjoitti: Laitoin omaan projektiin Bilteman rullat 4.5€ kpl, mitoitus oli aika lähellä alkuperäisiä. Takahaarukan liukupala on alkuperäinen varaosa, maksoi muistaakseni 45€.