22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Vode55
- Viestit: 305
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2009 9:26 pm
- Pyörä: Africa Twin 750
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Pitäähän tuolla käydä.
Kaikki syyt jotka estävät mopolla ajon ovat tekosyitä
-
pepe750
- Viestit: 253
- Liittynyt: To Helmi 14, 2008 9:46 pm
- Pyörä: XRV 750 ,VFR1200, 690 R, Vespa 200 Cosa.
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Sunnuntaina messuille 
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Tuolta löytyy kuvia näyttelystä. Ja useampi foorumilainenkin vilahtelee kuvissa taustalla tai kohteena.
https://plus.google.com/photos/11474959 ... Jedw8HwqwE
https://plus.google.com/photos/11474959 ... Jedw8HwqwE
- gixxerman
- Viestit: 4477
- Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
- Pyörä: 4xtohtori
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Niinhän siinä sitten kävi,että...
Tämä tuli käteltyä talliin tänään näyttelystä:
Tämä tuli käteltyä talliin tänään näyttelystä:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- JyskänRiku
- Viestit: 134
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2011 10:38 pm
- Pyörä: BMW F800GS -10
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Sillälailla
Tulihan tuolla käytyä, hyvä oli näyttely ja kalliiksi tuli vaikka mitään ei pitänyt ostaa. Taas.
-
Harri Hemmilä
- Viestit: 1191
- Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
- Pyörä: R1200GS
- Paikkakunta: Ylivieska
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Messuilla tuli käytyä, ajohousuja lähdin ostaan mutta kokoja oli huonosti tarjolla... 
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
- gixxerman
- Viestit: 4477
- Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
- Pyörä: 4xtohtori
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Kyllä tuli ,aivan riittävän kalliiksi

Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
sidit ostin minäkin kun halvalla sai.ihan hyvät näyttelyt oli.
- Jutale
- Viestit: 1384
- Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Hieno oli taas näyttely ja pojan kypärähommat tuli päivitettyä ajantasalle. Useita kurafoorumilaisiakin tuli jututettua.
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
- Pete K2
- Viestit: 689
- Liittynyt: Su Huhti 15, 2012 10:41 pm
- Pyörä: KTM 1190 Adv R
- Paikkakunta: Valkeakoski
- Viesti:
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Mikäs laite tämä on? Yritin nopeasti googlata, niin huonosti löytyi tietoa. Kuka myy Suomessa ja paljonko about hinta?gixxerman kirjoitti:Niinhän siinä sitten kävi,että...
Tämä tuli käteltyä talliin tänään näyttelystä:
ex. KTM 690 Enduro R, Yamaha YZF 250 Enduro, KTM 400 EXC, Yamaha WR 250 2-t, Yamaha IT 250, KTM 125 GS
- gixxerman
- Viestit: 4477
- Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
- Pyörä: 4xtohtori
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Tämä on tämä
http://www.betafinland.net/
ja ostamani on tämä
http://www.betamotor.com/en/alp/bikes/alp-40-2012
http://www.betafinland.net/
ja ostamani on tämä
http://www.betamotor.com/en/alp/bikes/alp-40-2012
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Juutuuppi kertoo tuon pyörän kyvyt ja tarpeet hyvin. Ompas hauska laite.
- gixxerman
- Viestit: 4477
- Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
- Pyörä: 4xtohtori
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Joo,tässä omistaja poseeraa ostoksensa kanssa
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- Juhana
- Viestit: 2245
- Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
- Paikkakunta: Eura,Loei
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
mitäs,tossahan taitaa olla suzukin dr ilmajäähykone,joku oli laittanu tollasen dertsiin....
- gixxerman
- Viestit: 4477
- Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
- Pyörä: 4xtohtori
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Olet oikeassa
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)