22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Vode55
Viestit: 305
Liittynyt: Pe Tammi 09, 2009 9:26 pm
Pyörä: Africa Twin 750
Paikkakunta: jyväskylä

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja Vode55 »

Pitäähän tuolla käydä.
Kaikki syyt jotka estävät mopolla ajon ovat tekosyitä
pepe750
Viestit: 253
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 9:46 pm
Pyörä: XRV 750 ,VFR1200, 690 R, Vespa 200 Cosa.
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja pepe750 »

Sunnuntaina messuille 8)
Avatar
SamiV
Viestit: 1209
Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Pyörä: AT
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja SamiV »

Tuolta löytyy kuvia näyttelystä. Ja useampi foorumilainenkin vilahtelee kuvissa taustalla tai kohteena.

https://plus.google.com/photos/11474959 ... Jedw8HwqwE
Avatar
gixxerman
Viestit: 4477
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

alp4.0weiss.jpg
Niinhän siinä sitten kävi,että...
Tämä tuli käteltyä talliin tänään näyttelystä:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Avatar
JyskänRiku
Viestit: 134
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2011 10:38 pm
Pyörä: BMW F800GS -10
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja JyskänRiku »

Sillälailla :) Tulihan tuolla käytyä, hyvä oli näyttely ja kalliiksi tuli vaikka mitään ei pitänyt ostaa. Taas.
Harri Hemmilä
Viestit: 1191
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
Pyörä: R1200GS
Paikkakunta: Ylivieska

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja Harri Hemmilä »

Messuilla tuli käytyä, ajohousuja lähdin ostaan mutta kokoja oli huonosti tarjolla... :x
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
Avatar
gixxerman
Viestit: 4477
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Kyllä tuli ,aivan riittävän kalliiksi :lol: :lol: :lol:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
velmatti
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Touko 14, 2010 11:17 pm
Pyörä: africa twin

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja velmatti »

sidit ostin minäkin kun halvalla sai.ihan hyvät näyttelyt oli.
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Hieno oli taas näyttely ja pojan kypärähommat tuli päivitettyä ajantasalle. Useita kurafoorumilaisiakin tuli jututettua.
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Avatar
Pete K2
Viestit: 689
Liittynyt: Su Huhti 15, 2012 10:41 pm
Pyörä: KTM 1190 Adv R
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti:

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja Pete K2 »

gixxerman kirjoitti:
alp4.0weiss.jpg
Niinhän siinä sitten kävi,että...
Tämä tuli käteltyä talliin tänään näyttelystä:
Mikäs laite tämä on? Yritin nopeasti googlata, niin huonosti löytyi tietoa. Kuka myy Suomessa ja paljonko about hinta?
ex. KTM 690 Enduro R, Yamaha YZF 250 Enduro, KTM 400 EXC, Yamaha WR 250 2-t, Yamaha IT 250, KTM 125 GS
Avatar
gixxerman
Viestit: 4477
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Avatar
AKH
Viestit: 520
Liittynyt: Ma Elo 17, 2009 7:47 pm
Pyörä: Yamaha RD

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja AKH »

Juutuuppi kertoo tuon pyörän kyvyt ja tarpeet hyvin. Ompas hauska laite.
Avatar
gixxerman
Viestit: 4477
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

SAM_0728_600x450.JPG
Joo,tässä omistaja poseeraa ostoksensa kanssa
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Avatar
Juhana
Viestit: 2245
Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Paikkakunta: Eura,Loei

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja Juhana »

mitäs,tossahan taitaa olla suzukin dr ilmajäähykone,joku oli laittanu tollasen dertsiin....
Avatar
gixxerman
Viestit: 4477
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Olet oikeassa
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Vastaa Viestiin