http://www.jmkmc.fi/
22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- gixxerman
- Viestit: 4477
- Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
- Pyörä: 4xtohtori
- Paikkakunta: Keski-Suomi
22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
Harri Hemmilä
- Viestit: 1191
- Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
- Pyörä: R1200GS
- Paikkakunta: Ylivieska
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Lauantaina olis tarkoitus käydä 
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
- kalle j
- Viestit: 878
- Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
- Pyörä: R100GS ja R1100GS
- Paikkakunta: Muurame
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Lauantaina paikalla het aamusta
Lisää urkua monitoriin...
-
Birdie
- Viestit: 257
- Liittynyt: To Elo 02, 2012 11:22 pm
- Pyörä: KTM 690 R EVO 3-13, KTM 250 EXC-F -16
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Tulee varmaan pyörittyä siellä molempina päivinä.
Pikku Hukan KTM 690 EVO 3 on LBC:n osaston näyttelypyöränä, kunhan se nyt saataisiin viimein penkistä valmiiksi, prkl...
Terv. Birdie
Pikku Hukan KTM 690 EVO 3 on LBC:n osaston näyttelypyöränä, kunhan se nyt saataisiin viimein penkistä valmiiksi, prkl...
Terv. Birdie
Enska ensin - muut hommat joutavat kyllä odottamaan...
- gixxerman
- Viestit: 4477
- Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
- Pyörä: 4xtohtori
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Joo,joka päivä siellä tulee oltua .Pe-su,kun kuuluu järjestävään kerhoon.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- JyskänRiku
- Viestit: 134
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2011 10:38 pm
- Pyörä: BMW F800GS -10
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Eli silloin ei ainakaan reititellä..gixxerman kirjoitti:Joo,joka päivä siellä tulee oltua .Pe-su,kun kuuluu järjestävään kerhoon.
- gixxerman
- Viestit: 4477
- Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
- Pyörä: 4xtohtori
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Ei ,siihen ei silloin paneuduta.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Minä myös!kalle j kirjoitti:Lauantaina paikalla het aamusta
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Pientä pettymystä pukkasi viime vuonna. Ajattelin varusteita käydä katselemassa/tutkimassa/sovittamassa, mutta siellä olikin markkinat ja ylivuotisen tavaran poistomyynnit - niin ja rihkamatiskejä. Eli ei kannata mennä tuonne samalla ajatuksella kuin tsadin messuille. Kunhan ottaa hieman toisen laisen asenteen, niin kyllä tuolla viihtyy.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
- gixxerman
- Viestit: 4477
- Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
- Pyörä: 4xtohtori
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Aika paljon vaan sitä alennus-ja varastontyhjennyskamaa oli Hesassakin.No meidän resurssimme ovat aika paljon Hesaa pienemmät,emme samaan pysty.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- Jutale
- Viestit: 1384
- Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Ennen ollaan sunnuntaisin käyty mutta voishan sitä tällä kertaa lauantai-aamuna,kun kerran muitakin kuraveljiä näkyy liikkuvan.
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
-
Harri Hemmilä
- Viestit: 1191
- Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
- Pyörä: R1200GS
- Paikkakunta: Ylivieska
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Huomenna tarkoitus olla puolenpäivän jälkeen paikalla, miten tunnistaa muita foorumilaisia?
Onko kaikilla kurahousut jalassa?
Onko kaikilla kurahousut jalassa?
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
-
SavoSusi
- Viestit: 286
- Liittynyt: To Tammi 27, 2011 10:36 pm
- Pyörä: Africa Twin RD07A, entinen AT Army RD07
- Paikkakunta: kuopio
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
huomenna mä ja avovaimon kans, myös yksi kaverini mukaan tulemme käymään sinne suunnilleen aamupäivällä.
- CapoSakke
- Viestit: 1354
- Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Paikkakunta: Savo / All Oceans
- Viesti:
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Kymmenkunta kuraukkoa löytyy tuosta teltasta:




Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
-
Harri Hemmilä
- Viestit: 1191
- Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
- Pyörä: R1200GS
- Paikkakunta: Ylivieska
Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013
Pitääpä tulla morjenstaan...
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005