22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
gixxerman
Viestit: 4477
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Muistakaahan käydä paikalla :idea: :arrow:
http://www.jmkmc.fi/
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Harri Hemmilä
Viestit: 1191
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
Pyörä: R1200GS
Paikkakunta: Ylivieska

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja Harri Hemmilä »

Lauantaina olis tarkoitus käydä :P
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
Avatar
kalle j
Viestit: 878
Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
Pyörä: R100GS ja R1100GS
Paikkakunta: Muurame

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja kalle j »

Lauantaina paikalla het aamusta
Lisää urkua monitoriin...
Birdie
Viestit: 257
Liittynyt: To Elo 02, 2012 11:22 pm
Pyörä: KTM 690 R EVO 3-13, KTM 250 EXC-F -16
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja Birdie »

Tulee varmaan pyörittyä siellä molempina päivinä.

Pikku Hukan KTM 690 EVO 3 on LBC:n osaston näyttelypyöränä, kunhan se nyt saataisiin viimein penkistä valmiiksi, prkl...

Terv. Birdie
Enska ensin - muut hommat joutavat kyllä odottamaan...
Avatar
gixxerman
Viestit: 4477
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Joo,joka päivä siellä tulee oltua .Pe-su,kun kuuluu järjestävään kerhoon.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Avatar
JyskänRiku
Viestit: 134
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2011 10:38 pm
Pyörä: BMW F800GS -10
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja JyskänRiku »

gixxerman kirjoitti:Joo,joka päivä siellä tulee oltua .Pe-su,kun kuuluu järjestävään kerhoon.
Eli silloin ei ainakaan reititellä..
Avatar
gixxerman
Viestit: 4477
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Ei ,siihen ei silloin paneuduta.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Avatar
MTK
Viestit: 633
Liittynyt: Ti Marras 04, 2008 8:53 pm
Pyörä: Honda 750 AT

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja MTK »

kalle j kirjoitti:Lauantaina paikalla het aamusta
Minä myös!
Avatar
Å
Viestit: 1849
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2006 12:37 pm
Pyörä: Liian monta
Paikkakunta: Upper Sawo

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja Å »

Pientä pettymystä pukkasi viime vuonna. Ajattelin varusteita käydä katselemassa/tutkimassa/sovittamassa, mutta siellä olikin markkinat ja ylivuotisen tavaran poistomyynnit - niin ja rihkamatiskejä. Eli ei kannata mennä tuonne samalla ajatuksella kuin tsadin messuille. Kunhan ottaa hieman toisen laisen asenteen, niin kyllä tuolla viihtyy.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Avatar
gixxerman
Viestit: 4477
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Aika paljon vaan sitä alennus-ja varastontyhjennyskamaa oli Hesassakin.No meidän resurssimme ovat aika paljon Hesaa pienemmät,emme samaan pysty.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Ennen ollaan sunnuntaisin käyty mutta voishan sitä tällä kertaa lauantai-aamuna,kun kerran muitakin kuraveljiä näkyy liikkuvan.
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Harri Hemmilä
Viestit: 1191
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
Pyörä: R1200GS
Paikkakunta: Ylivieska

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja Harri Hemmilä »

Huomenna tarkoitus olla puolenpäivän jälkeen paikalla, miten tunnistaa muita foorumilaisia?
Onko kaikilla kurahousut jalassa? :lol:
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
SavoSusi
Viestit: 286
Liittynyt: To Tammi 27, 2011 10:36 pm
Pyörä: Africa Twin RD07A, entinen AT Army RD07
Paikkakunta: kuopio

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja SavoSusi »

huomenna mä ja avovaimon kans, myös yksi kaverini mukaan tulemme käymään sinne suunnilleen aamupäivällä.
Avatar
CapoSakke
Viestit: 1354
Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Paikkakunta: Savo / All Oceans
Viesti:

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

Kymmenkunta kuraukkoa löytyy tuosta teltasta:

KuvaKuva
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Harri Hemmilä
Viestit: 1191
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
Pyörä: R1200GS
Paikkakunta: Ylivieska

Re: 22.Keski-Suomen MP-näyttely,6.-7.4.2013

Viesti Kirjoittaja Harri Hemmilä »

Pitääpä tulla morjenstaan...
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
Vastaa Viestiin