Etelä-Savo

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

turtman
Viestit: 163
Liittynyt: La Syys 04, 2010 11:09 pm
Pyörä: 690 er
Paikkakunta: KETVELE

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja turtman »

pitää sopia joku viikonloppu niin käydään pöräyttää.
ootko hommannu piikit?
zuidi
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Kesä 17, 2009 12:43 am
Pyörä: 750 tennari
Paikkakunta: savonlinna

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja zuidi »

jeh, pitäs kattoo miten osuu töitä. ostaa täräytin hertulta renkaat pois :D etusessa maltilliset piikit ja takana hiukan ronskimmat... aivan huippuhyvät.
Avatar
HessuL
Viestit: 285
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:11 pm
Pyörä: R 80 GS, Tuareg
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja HessuL »

Heitettiin näin Etelä-Savolaisin voimin pieni Hypotermia-ajelu; Joroinen-Svnl-Kesälahti-Kitee-Tuupovaara (yöpyminen)-Rääkkylä-Liperi-Savonranta-Kangaslampi-Varkaus-Joroinen. Pakko oli taas menomatkalla tällainen matkailumainoskuva ottaa :)

Testailtiin vehkeitä lähestyvää ABBM-reissua varten. Valitettavasti oli lähes kesäkeli joten kunnollista testiä ei päästy tekemään mutta kivaa oli kuitenkin; kyllä Pohjois-Karjalan tiestö hemmottelee sorapyöräilijää niin kesällä kuin talvellakin :lol:
Liitteet
Team Hypotermia.JPG
Sora/lumipyöräilijä

"Boxerin valinta ei merkitse lyhytaikaisten muotivirtausten perässä juoksemista, vaan se tehdään tietoisina ihmisen ja moottoripyörän välisestä erikoissuhteesta."
zuidi
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Kesä 17, 2009 12:43 am
Pyörä: 750 tennari
Paikkakunta: savonlinna

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja zuidi »

Hyvä kuva, josko sitä vaikka ens talvena olis itekkin tuossa rivistössä vaikka mukana :roll:

Toivottavasti rakennusbudjetti pitää siinä määrin, ettei tartte tennaria myyvä pois :lol:
turtman
Viestit: 163
Liittynyt: La Syys 04, 2010 11:09 pm
Pyörä: 690 er
Paikkakunta: KETVELE

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja turtman »

zuidi kirjoitti:Hyvä kuva, josko sitä vaikka ens talvena olis itekkin tuossa rivistössä vaikka mukana :roll:

Toivottavasti rakennusbudjetti pitää siinä määrin, ettei tartte tennaria myyvä pois :lol:
Rakennus budjetti pitää suunnitella silleensä että uus mopo pitää olla pihassa jo ennenkun rupeet tilaamaan anturamassoja.
Ps. Projektin lopussa yleensä se naulapakettikin tuntuu maksavan ihan helv... Paljon.
turtman
Viestit: 163
Liittynyt: La Syys 04, 2010 11:09 pm
Pyörä: 690 er
Paikkakunta: KETVELE

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja turtman »

Mites viikonloppuna oisko jotain kivaa hikilenkkiä tiedossa?
zuidi
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Kesä 17, 2009 12:43 am
Pyörä: 750 tennari
Paikkakunta: savonlinna

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja zuidi »

Vielä ei uskalla varmaksi luvata ehtiikö mukaan, mutta katotaan. Onko millasia suunnitelmia?
zuidi
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Kesä 17, 2009 12:43 am
Pyörä: 750 tennari
Paikkakunta: savonlinna

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja zuidi »

sunnuntaina onnistuisi lähteä, mites muut?
osherttu
Viestit: 105
Liittynyt: La Heinä 25, 2009 1:57 pm
Pyörä: DR 800s, Capo

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja osherttu »

Kesäkumilla ei taida uskaltaa.
turtman
Viestit: 163
Liittynyt: La Syys 04, 2010 11:09 pm
Pyörä: 690 er
Paikkakunta: KETVELE

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja turtman »

jäärata aukaistu.
meinattiin mennä huomenna ajamaan mut voihan sitä sunnuntaitakin suunnitella.
Ville81
Viestit: 213
Liittynyt: Su Tammi 08, 2012 11:03 pm
Pyörä: KTM 690ER
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Ville81 »

Jokos täällä suunnalla muilla on suunnitelmia? Täällä on jo kovasti kierretty lähipitäjiä :D
turtman
Viestit: 163
Liittynyt: La Syys 04, 2010 11:09 pm
Pyörä: 690 er
Paikkakunta: KETVELE

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja turtman »

Ville81 kirjoitti:Jokos täällä suunnalla muilla on suunnitelmia? Täällä on jo kovasti kierretty lähipitäjiä :D
Kyllä täällä on päristy kesät ja talavet mut nyt kesä pieksuilla pysytty tässä ihan omilla nurkilla.
Lauantaina jos kävis sillä karjalan kevät kierroksella. Suattaapi olla enimmäkseen assua mut pääasia et pääsee tuttujen kanssa turisemaan :)
Avatar
CapoSakke
Viestit: 1354
Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Paikkakunta: Savo / All Oceans
Viesti:

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

Täällä topikilla tuntuu olevan aika hiljaista :?:

Aamulla lähetään Savon Pariisista neljän mopon voimin 0900, Juva Neste n.1100, Puumala n. 1400 ja illaksi Tuunaantuville. Sunnuntaina: Savonlinna, Sulkava, Juva, Joroinen…
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
juhap
Viestit: 971
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2011 10:16 pm
Pyörä: SE

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja juhap »

kyllä ois kiva lähtä remmiin mukaan... mut joutuu olee jo klo 17 töissä... ja pitäs vielä tää edeltäväkin yö olla töissä
zuidi
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Kesä 17, 2009 12:43 am
Pyörä: 750 tennari
Paikkakunta: savonlinna

Re: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja zuidi »

Talon rakennus ja pyörän remontti syönyt liiaksi aikaa, mutta eiköhän tästä syksyä kohti ainakin meikäläinen piristy :)
Vastaa Viestiin