KTM 950 superenduro
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
marko.virkajarvi
Empä ole ennen kuullut että uuden mopottimen johdosta voi saada isyyslomaamarko.virkajarvi kirjoitti:Tänään on SE suuri päivä!!! Superenduro tulee uuteen kotiin ja sain työnantajalta palkallista isyyslomaa.
No ei muuta kun paljon onnea uuden perheenjäsenen johdosta.
-
marko.virkajarvi
Tässä olis kuva uudesta noposta ja vanhasta kuskista
- Liitteet
-
- Mä ja Superi.jpg
- (9.12 KiB) Tiedosto ladattu 2032 kertaa
-
marko.virkajarvi
Tulipas siitä pieni. Olisko tää parempi ?
- Liitteet
-
- DSC00971.JPG
- (131.38 KiB) Tiedosto ladattu 645 kertaa
- Kipa
- Pyörä: SE ja kolmipökö
Lomalla Itä- ja Etelä-Suomessa reilun viikon verran, tenaville Puuhamaata ja Tykkimäkeä, torstaina Vesku soitti notta mopotin olis pihassa. Tänään kello soimaan aamulla Kouvolassa ja lomaretken viimeiset 15 kilometriä verkkareissa ja 2 numeroa liian pieni koeajokypärä päässä sekä hymy korvissa asti kotia kohti uudella superilla. Pahojen puheiden mukaan Kotari on eräänlainen Puuhamaa, mutta on se myös Tykki, jonka halusin Mäki!Mika kirjoitti:Tänään bongattu Moto-Keitaan pihasta 3 x SE. Oli pakko ottaa kuva.
Joko Kipa sait omas vai onko joku näistä tulossa teille?
Timon vanha Adventure oli muuten löytänyt uuden omistajan. Lieneekö foorumilaisia?
Ja minä jatkan ajamista puolikkaalla...
Rekkari on sitten se mikä on, ilman eri hakuja: kotikunnan Nobelkirjailija sekä yksi Väinö. Arvaajalle pullakaffeeet!
Kipa
-
marko.virkajarvi
Meidän taloon tuli yksi näistä - ei, se ei tullut minulle, ajoin sen kuitenkin uuteen kotiin. Minulle saa 50cc ja 2.6 kW riittää toistaiseksi.Mika kirjoitti:Tänään bongattu Moto-Keitaan pihasta 3 x SE. Oli pakko ottaa kuva.
Joko Kipa sait omas vai onko joku näistä tulossa teille?
Timon vanha Adventure oli muuten löytänyt uuden omistajan. Lieneekö foorumilaisia?
Ja minä jatkan ajamista puolikkaalla...
- Lakupilotti
- Pyörä: Laku
Tästä oli puhetta jo Kontiossakin, eli että miten Kotari voi sutia 2 km pitkän suoran päästä päähän ilman että loppunopeus suoran päässä on yli 400? Vähäisellä fysiikan tuntemuksellani en ymmärrä
Niitä uria pitkin onkin perässä mukava luikerrella
Make & Laku
Niitä uria pitkin onkin perässä mukava luikerrella
Make & Laku
Viimeksi muokannut Lakupilotti, Su Heinä 09, 2006 11:46 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.