Asiakaspalveluako?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Asiakaspalveluako?
Ostin reilu vuosi sitten joensuun Kone-Jönneiltä kypärän merkkiä suomy,nyt sitten putsatessa sisustaa löytyi valmistusvirhe poskipehmusteen kiinnityksessä.(muovipidike tippui ei ollut liima puuttunut)Tänään kurvasin liikkeeseen koska takuu on 2 vuotta niin helppo homma uusi osa takuun piikkiin ,tai niin luulin! palvelemaan sattui itse liikkeen omistajiin kuuluva naisimyyjä joka sanoi useaan otteeseen (koska kysyin useamman kerran kun en meinannut uskoa)että mitään takuuta ei ole koska olen saanut tuotteesta niin hyvän alennuksen.Soittelin sitten itse maahantuojalle jossa ihmeteltiin kovasti kauppiaan käytöstapoja(vaikka ei sillä mitään käytöstapoja ollut)ja käskettiin lähettä heille valokuva viallisesta osasta ja että tietenkin virhe korjataan onha kypärässä 2 vuoden tehdastakuu. Arvoisat motoristit kirjoitan tämän siksi että kannattaa miettiä tarkkaan ostaako kyseisestä liikkeestä ainakaan alennetulla hinnalla jos takuu loppuu siihen kun saadaan asiakkalta rahat veks.ps:arvatkaas piruuttaan ostanko tuosta liikkeestä enää ikinä mitään ? ja oikein vastanneiden kesken arvotaan 1kpl viallisia poskipehmusteita.
Asiakaspalveluako?
mullakin on vähän huononlaiset kokemukset reklamaation hoidosta ko liikkeessä
Kenraali kohottaa maljan naisen älylle ja kauneudelle. Niitä ilman maailma on pelkkä pimeyteen viritetty piikkilanka. (Jari Tervo)
Re: Asiakaspalveluako?
Tämä ei liity kaksipyöräisiin.
Nelipyöräisestä romunkuljetusvälineestä hajosi osa, jonka ovh oli n.3600€. Merkkiliike ei vaihtanut osaa takuuseen. Takuu loppunut n 3kk hajoamisesta ja olin toinen omistaja. Ei kuulemma kannata soittaa maahantuojalle.
Soitin kuitenkin. Maahantuoja selvitti asiaa tehtaan kanssa. Tehdas hyvitti osan hinnan.
Yhdellä puhelinsoitolla voi joskus "tienata" mukavasti. Taas tuli yksi ovi lisää jonka saranat ei kulu meikäläisen toimesta.
Nelipyöräisestä romunkuljetusvälineestä hajosi osa, jonka ovh oli n.3600€. Merkkiliike ei vaihtanut osaa takuuseen. Takuu loppunut n 3kk hajoamisesta ja olin toinen omistaja. Ei kuulemma kannata soittaa maahantuojalle.
Soitin kuitenkin. Maahantuoja selvitti asiaa tehtaan kanssa. Tehdas hyvitti osan hinnan.
Yhdellä puhelinsoitolla voi joskus "tienata" mukavasti. Taas tuli yksi ovi lisää jonka saranat ei kulu meikäläisen toimesta.
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI
No hyvä etten tuolta sitten ostanu keväällä neljäntonnin edestä ajokamoja kahelle hengelle.., ainiin, tuskin ostat enää mitään, mutta en mie sillä viallisella poskipehmusteellakaan tee mitään..leikkaaja kirjoitti:Ostin reilu vuosi sitten joensuun Kone-Jönneiltä kypärän merkkiä suomy,nyt sitten putsatessa sisustaa löytyi valmistusvirhe poskipehmusteen kiinnityksessä.(muovipidike tippui ei ollut liima puuttunut)Tänään kurvasin liikkeeseen koska takuu on 2 vuotta niin helppo homma uusi osa takuun piikkiin ,tai niin luulin! palvelemaan sattui itse liikkeen omistajiin kuuluva naisimyyjä joka sanoi useaan otteeseen (koska kysyin useamman kerran kun en meinannut uskoa)että mitään takuuta ei ole koska olen saanut tuotteesta niin hyvän alennuksen.Soittelin sitten itse maahantuojalle jossa ihmeteltiin kovasti kauppiaan käytöstapoja(vaikka ei sillä mitään käytöstapoja ollut)ja käskettiin lähettä heille valokuva viallisesta osasta ja että tietenkin virhe korjataan onha kypärässä 2 vuoden tehdastakuu. Arvoisat motoristit kirjoitan tämän siksi että kannattaa miettiä tarkkaan ostaako kyseisestä liikkeestä ainakaan alennetulla hinnalla jos takuu loppuu siihen kun saadaan asiakkalta rahat veks.ps:arvatkaas piruuttaan ostanko tuosta liikkeestä enää ikinä mitään ? ja oikein vastanneiden kesken arvotaan 1kpl viallisia poskipehmusteita.
vote
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Taitaa olla sama puoti joka kovasti mainosti että RR katteet heidän kauttaan joko irrallaan tai asennettuna. Kolme kertaa olin syksyn/talven aikana sinne yhteydessä sähköpostilla ja pyysin tarjousta, yhtään vastausta ei tullut. Miksi niitä sähköpostiosoitteita ilmoitellaan ja vielä pyydetään kysyä tarjousta jos niihin pyyntöihin ei vastata, mä en tajuu 
Kylätason kurapyöräilijä.
-
Tee__Vee
- Pyörä: Honda CRF 1100D
Asiakaspalveluako?
Samoin, huonoja kokemuksia ko. puljusta.
Pyörässä piti olla tehtynä ensihuolto, mutta asiaa selvitettäessä mitään huoltoa ei ollut tehty. Ostohetkellä korjaamossa oli kuulema liian kiirus öljynvaihtoon, joten löivät öljykannun ja filtterit kouraan. Huoltokirjaan iskettiin saman tien vaan päivämäärä ja leimat! Aika erikoista touhua, kun melkein kymppitonni vaihtoi omistajaa. Toinen kaveri ei olisi ottanut edellistä pyörää vaihdossa, mutta uutta pyörää ostaessa toinen myyjä olisi sen kelpuuttanut.
Paperimanuaalia pyysin ehkä neljä kertaa jälkeen päin, sitten luovutin.
Kun raha lyötiin tiskiin, loppui palvelu saman tien. Pyörän mahdolliset takuuhuollot suoritetaan ihan jossain muualla...
Pyörässä piti olla tehtynä ensihuolto, mutta asiaa selvitettäessä mitään huoltoa ei ollut tehty. Ostohetkellä korjaamossa oli kuulema liian kiirus öljynvaihtoon, joten löivät öljykannun ja filtterit kouraan. Huoltokirjaan iskettiin saman tien vaan päivämäärä ja leimat! Aika erikoista touhua, kun melkein kymppitonni vaihtoi omistajaa. Toinen kaveri ei olisi ottanut edellistä pyörää vaihdossa, mutta uutta pyörää ostaessa toinen myyjä olisi sen kelpuuttanut.
Paperimanuaalia pyysin ehkä neljä kertaa jälkeen päin, sitten luovutin.
Kun raha lyötiin tiskiin, loppui palvelu saman tien. Pyörän mahdolliset takuuhuollot suoritetaan ihan jossain muualla...
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
EMC Oulu,ei kuulu Motohispanian jarrulevyjä,kolmeen kuukauteen.Soutamallako lähteneet hakemaan?Saavat pitää,jos jotain kuuluu
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Nyt ne sitten heti saapuivatkin,kun täällä morkkasingixxerman kirjoitti:EMC Oulu,ei kuulu Motohispanian jarrulevyjä,kolmeen kuukauteen.Soutamallako lähteneet hakemaan?Saavat pitää,jos jotain kuuluu
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- Lerssi
- Pyörä: KTM 1290 Adventure
Asiakaspalveluako?
Näyttää se kurapyörämiehilläkin menevän hiekka herkästi pimppiin:) ohan se kauheeta kun monella tonnilla ostaa eikä edes punasta mattoa....
Eihän sitä kukhan jaksa!
- AMa
- Pyörä: Suzuki GSX-R 1000 K7, KTM 300 EXC
Kyllä mää oon sitä mieltä, että jos on talvi tai parikin vedetty kaurapuuroa ja rakettimakaroonia mopon ostamista varten niin saisivat kyllä luovutushuollotkin tehdä kravatit kaulassa.Lerssi kirjoitti:Näyttää se kurapyörämiehilläkin menevän hiekka herkästi pimppiin:) ohan se kauheeta kun monella tonnilla ostaa eikä edes punasta mattoa....
Jos mopossa on pientä vikaa ja miettii, että vienkö takuukorjuuseen vai teenkö itse kun en oikein luota niiden ammattitaitoon ja huolellisuuteen ja tulos on se, että tekee itse niin on jossain v1tussa matoja.
- Jokke Espoosta
- Pyörä: Poljettava
Ei pahalla ja jokainen tyylillään, mutta mä kokisin tuossa tapauksessa suorastaan kansalaisvelvollisuudekseni pitää huolen, että ko. naikkonen tämän tapauksen jälkeen tuntee perusasiat kuluttajansuojalaista. Alennus ei vaikuta mitenkään tuotteen takuuseen, jos sitä ei erikseen ole sovittu, ja lisäksi vaikka takuuta ei olisi päivääkään, tuotteen pitää kestää se mitä sen voidaan kohtuudella olettaa kestävän.leikkaaja kirjoitti:)Tänään kurvasin liikkeeseen koska takuu on 2 vuotta niin helppo homma uusi osa takuun piikkiin ,tai niin luulin! palvelemaan sattui itse liikkeen omistajiin kuuluva naisimyyjä joka sanoi useaan otteeseen (koska kysyin useamman kerran kun en meinannut uskoa)että mitään takuuta ei ole koska olen saanut tuotteesta niin hyvän alennuksen.
"Trying is the first step toward failure!"
-Homer Simpson
Exät: Honda XRV 650 Africa Twin RD03 -89 -> KTM 625 SXC -04
-Homer Simpson
Exät: Honda XRV 650 Africa Twin RD03 -89 -> KTM 625 SXC -04
- Lerssi
- Pyörä: KTM 1290 Adventure
Asiakaspalveluako?
Kannattaa huomioida jo mopoa ostaessa että liike joka myy 100 kelkkaa ja kömpijää vuodessa. + 3 Kuramopoa. Tuskin panostaa siihen oheistoimintaankaan kovin paljoa. Loppupelissä olen tuohon paikalliseen tyytyväinen. Palveluakin saa kun vaatii ja huollot tuleekin tehtyä itse, joten se huoltomiesten kädettömyyskään ei sinänsä häiritse. Lähinnä naurattaa kun huollon hinta elää 100-170€ välillä eikä sillä hintaa edes pyörää pestä 
Eihän sitä kukhan jaksa!
-
Tee__Vee
- Pyörä: Honda CRF 1100D
Eli mitä enemmän myydään sitä vähemmän tarvitsee palvella? Sinänsä ymmärrettävää. Palvelua saat siis vaatimalla? Tätä en itse ymmärrä.Lerssi kirjoitti:Kannattaa huomioida jo mopoa ostaessa että liike joka myy 100 kelkkaa ja kömpijää vuodessa. + 3 Kuramopoa. Tuskin panostaa siihen oheistoimintaankaan kovin paljoa. Loppupelissä olen tuohon paikalliseen tyytyväinen. Palveluakin saa kun vaatii ja huollot tuleekin tehtyä itse, joten se huoltomiesten kädettömyyskään ei sinänsä häiritse. Lähinnä naurattaa kun huollon hinta elää 100-170€ välillä eikä sillä hintaa edes pyörää pestä
Tässä oli kyseessä vähän käytetty pyörä, minkä ensihuoltoa ei ollut tehty vaikka näin luvattiin. Onneksi tuli tsekattua tyhjä huoltokirja ostohetkellä.
-
jaa
- Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata
No, miksi sitten panostaa ollenkaan siihen oheistoimintaan? Sanoisi sitten suorilta, että ei vaihdeta, kun niistä on enempi huolta ja harmia tai ei ole otettu myyntiin kun niistä on niin paljon huolta ja harmia. Ja kyllä tässä hiekan väärään paikkaan menemisen aiheuttanut liike on noita myynyt useamman vuoden ja aika tavalla myös noita kuravekottimia.Lerssi kirjoitti:Kannattaa huomioida jo mopoa ostaessa että liike joka myy 100 kelkkaa ja kömpijää vuodessa. + 3 Kuramopoa. Tuskin panostaa siihen oheistoimintaankaan kovin paljoa. Loppupelissä olen tuohon paikalliseen tyytyväinen. Palveluakin saa kun vaatii ja huollot tuleekin tehtyä itse, joten se huoltomiesten kädettömyyskään ei sinänsä häiritse. Lähinnä naurattaa kun huollon hinta elää 100-170€ välillä eikä sillä hintaa edes pyörää pestä
Ja parhaiten pitää palvella niitä asiakkaita jotka vaatii. Loistava asenne, eli niitä ei tartte palvella jotka ei vaadi. Toihan on ihan ku venäjällä tai paremminkin NL mustan pörssin aikaan. Vain suhteilla ja törkeällä asenteella sai takahuoneesta palvelua. Eli ei riitä, että kannat rahat tiskiin, pitää olla vielä vittumainen asiakas ja vaatia, että palvelu pelaa, että toimitetaan ne mitä on kauppakirjaan kirjoitettu. Morjens...
Jep, kohta ne myy 0-2 kuramopoa tai vähemmänkin tuolla asenteella... ja sitten taas ollaan ilman virallista huoltoa ja osamyyntiä... edelliseen huoltoon kun vei mopon (Jannelle) niin tasan oli tehty mitä oli sovittu, oli tarkastettu mitä muuta kannattaisi tehdä nyt tai tulevaisuudessa ja asiakkaalle jäi sellainen olo että hommaan oli paneuduttu.
No, parannusta on paikallisessa taasen vähän tapahtunut (palveluhalukkuudessa), mutta silti kyllä pitää ihmeitä tapahtua jotta sinne vien mitään varten mitään korjattavaksi. Osiahan sieltä saa kohtuullisesti kunhan vain mennessä on itse katsonut varaosanumeron ja osaa käyttää kotarin dealer varaosaohjelmaa ja neuvoa heitä siinä.
Ja ainakin minun osalta olisin oikeasti ollut tyytyväinen jos olisivat jättäneet sen nykyisen mopon luovutushuollon tekemättä kun ihan kaikki mihin olivat koskeneet oli suoraan sanoen aivan päin sitäpaikkaamissäsitähiekkaanytoli tehty, IHAN kaikki.
Jos on tälläinen aivoton ja kädetön ukko niin se että saa asiakaspalvelua niin tarkoittaa minulle sitä että minä sanon tarpeen ja myyjä kertoo miten minun kannattaa se tarve täyttää, näkee vähän vaivaa jotta selvittää tarvittaessa asioita, mielellään vaihtoehtoja perustellusti vielä jos saa. Se, että maksaa vaikka 25% enemmän kuin internet puodissa niin on vain kärsittävä jos tarvitsee tai haluaa apuja/palvelua. Parhaassa tapauksessa myyjä vielä kertoo mitä minä tarvitsen ja saa myytyä senkin sitten, jos osaa perustella. Tosin pitää sitä asiakastakin osata kuunnella, vaikka tälläinen köpö onkin niin silti mielipiteitä ja haluja pitää osata kunnioittaa.
Hyvänä esimerkkinä tuosta asiakaspalvelusta on kyllä tuo Lapin Akut, noin esimerkiksi jos paikallisesti pitää jotain kehua. Koskaan ei joudu hattuuntuneena poistumaan, köyhänä pari kertaa.
No, parannusta on paikallisessa taasen vähän tapahtunut (palveluhalukkuudessa), mutta silti kyllä pitää ihmeitä tapahtua jotta sinne vien mitään varten mitään korjattavaksi. Osiahan sieltä saa kohtuullisesti kunhan vain mennessä on itse katsonut varaosanumeron ja osaa käyttää kotarin dealer varaosaohjelmaa ja neuvoa heitä siinä.
Ja ainakin minun osalta olisin oikeasti ollut tyytyväinen jos olisivat jättäneet sen nykyisen mopon luovutushuollon tekemättä kun ihan kaikki mihin olivat koskeneet oli suoraan sanoen aivan päin sitäpaikkaamissäsitähiekkaanytoli tehty, IHAN kaikki.
Jos on tälläinen aivoton ja kädetön ukko niin se että saa asiakaspalvelua niin tarkoittaa minulle sitä että minä sanon tarpeen ja myyjä kertoo miten minun kannattaa se tarve täyttää, näkee vähän vaivaa jotta selvittää tarvittaessa asioita, mielellään vaihtoehtoja perustellusti vielä jos saa. Se, että maksaa vaikka 25% enemmän kuin internet puodissa niin on vain kärsittävä jos tarvitsee tai haluaa apuja/palvelua. Parhaassa tapauksessa myyjä vielä kertoo mitä minä tarvitsen ja saa myytyä senkin sitten, jos osaa perustella. Tosin pitää sitä asiakastakin osata kuunnella, vaikka tälläinen köpö onkin niin silti mielipiteitä ja haluja pitää osata kunnioittaa.
Hyvänä esimerkkinä tuosta asiakaspalvelusta on kyllä tuo Lapin Akut, noin esimerkiksi jos paikallisesti pitää jotain kehua. Koskaan ei joudu hattuuntuneena poistumaan, köyhänä pari kertaa.
antti