Mulla on 2005 Gessussa tällä hetkellä 185tkm.mp146 kirjoitti:Ei jaksa kahlata koko ketjua läpi, joten minkälaisia km määriä gs:llä ajelee ilman isompia murheita? Olen hieman katellut 05-07 malleja 75-85000km ajettuna!
Normihuollot tehty sekä olen vaihtanut öljyt ja suodattimet puolessa välissä huoltoja.
Nyt olen vaihtanut kaikki laakerit (paitsi koneesta ja vaihdelaatikosta).
Alkuperäisen kardaanin vaihdan nyt uuteen tulevaa reissua silmällä pitäen (alkuperäisessä on vain hieman välystä joka ei normiajoa haittaa).
Alkuperäisestä mittaristosta katosi valot muutama viikko sitten, jonka jälkeen huusin ebaystä vähän ajetun mittariston (liikkeessä ohjelmoivat kilometrit kohdalleen uuteen mittaristoon).
Kyllähän näissä jotain vikoja on kuulemma ollut (EWS-antenni oli ongelma alussa, polttoainepumpun elektroniikka saattaa mennä, kuulemma periä on hajoillut ja ABS yksiköissä saattaa olla ongelmaa). Itsellä on kertaalleen mennyt tuo EWS-antenni.
Ebaystä löytyy näihin pyöriin osia aivan poskettomasti, joten varaosia saa todella kohtuuhinnalla
Nyt olen starttaamassa tuolla pyörällä maailmanympärimatkalle, joten katsotaan mitä jatkossa eteen tulee.