Vitutus ketju!!

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Lycanth
Pyörä: DR350

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja Lycanth »

gixxerman kirjoitti:
Lycanth kirjoitti:
Kunkku kirjoitti:
Kovin ovat erilaisia ihmisten murheet, mutta kullakin omansa. :roll:
Juu eiköhän nekin sydänvaivat tule sitten 30 vuoden päästä. Nyt voi vittuuntua pienemmistä asioista.
Älä ole varma,ettei tule nuorempana vaan,viereisessä sängyssä makaili 36v mieshenkilö saman vaivan kanssa kuin minä :shock:
Toivotaan, että suvun speksien mukaan mennään ja alkaa vasta siellä 50-60v vaihteilla reistailemaan. Parempi tietenkin jos ei ollenkaan.
Pastori
Pyörä: Pyörätön

Viesti Kirjoittaja Pastori »

En rupea mitenkään erittelemään ihmisten oikeutta purkaa tänne tuntojaan. Mutta tosiasiassa noille sydänvaivoille, ja muille oikeasti vakaville asioille tää on minusta ihan väärä ketju. Yleensäkkin vitutus on aika vähättelevä ilmaisu siitä tunnekuohusta jonka ihmeinen kokee kun viikatemies huitoo lähettyvillä. Joten ainakin minun mielestä täällä vitutus osiossa saa jatkossakin surkutella tulpan pimenemisiä ja kynnen katkeamisia etc, etc.
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Pastori kirjoitti:En rupea mitenkään erittelemään ihmisten oikeutta purkaa tänne tuntojaan. Mutta tosiasiassa noille sydänvaivoille, ja muille oikeasti vakaville asioille tää on minusta ihan väärä ketju. Yleensäkkin vitutus on aika vähättelevä ilmaisu siitä tunnekuohusta jonka ihmeinen kokee kun viikatemies huitoo lähettyvillä. Joten ainakin minun mielestä täällä vitutus osiossa saa jatkossakin surkutella tulpan pimenemisiä ja kynnen katkeamisia etc, etc.
No jonnekin sitä täytyy ahdistustaan purkaa.
Tämä on hyvä palsta siihen, koska täällä on fiksua väkeä, joka ymmärtää elämää.
Minullakin on todettu sydämen vajaatoiminta, mutta tulen sen kanssa hyvin toimeen.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

juhan kirjoitti:
Kunkku kirjoitti: Kovin ovat erilaisia ihmisten murheet, mutta kullakin omansa. :roll:
Juuri niin, vitutus on subjektiivista. Nyt en pääse mopon selkään kun tulin taklatuksi kaupungilla ja taisi mennä kylkiluita.
Kuinkas siinä noin kävi. Ei kai se vaikuta GS Meetingin reittien tekoon.

Kunkulle vaan voimia siinä omassa tilanteessaan. Terveisin Pekka.

Pekka
Juhana
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350

Viesti Kirjoittaja Juhana »

juhan kirjoitti:
Kunkku kirjoitti: Kovin ovat erilaisia ihmisten murheet, mutta kullakin omansa. :roll:
Juuri niin, vitutus on subjektiivista. Nyt en pääse mopon selkään kun tulin taklatuksi kaupungilla ja taisi mennä kylkiluita.
No voi helvetti! nyt myötävituttaa,kun tämmösiä lukee! Muistelisin,että oot aika iso äijä,joten toivottavasti myös torppaajalta katkesi jotain... :twisted:
Pastori

Pekkavee kirjoitti:
Pastori kirjoitti:En rupea mitenkään erittelemään ihmisten oikeutta purkaa tänne tuntojaan. Mutta tosiasiassa noille sydänvaivoille, ja muille oikeasti vakaville asioille tää on minusta ihan väärä ketju. Yleensäkkin vitutus on aika vähättelevä ilmaisu siitä tunnekuohusta jonka ihmeinen kokee kun viikatemies huitoo lähettyvillä. Joten ainakin minun mielestä täällä vitutus osiossa saa jatkossakin surkutella tulpan pimenemisiä ja kynnen katkeamisia etc, etc.
No jonnekin sitä täytyy ahdistustaan purkaa.
Tämä on hyvä palsta siihen, koska täällä on fiksua väkeä, joka ymmärtää elämää.
Minullakin on todettu sydämen vajaatoiminta, mutta tulen sen kanssa hyvin toimeen.

Pekka
Enpä millään pahalla tarkottanu. Kunhan vaan totesin, että voi kai tänne viimeviikkoisista tapahtumista huolimatta valittaa "turhanpäiväisistäkin" ongelmista, olematta pikkuasioista valittaja. Ehkä kärjistin liikaa, eli ei pidä vetää mitään vääriä johtopäätöksiä :!:
juhan
Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009

Viesti Kirjoittaja juhan »

Äläpä ole Pekkavee huolissasi, kyllä tämä tästä. Nyt jo 1g buranaa ja pullo punkkua auttaa kummasti. Kun vielä saa tuon punkun jätettyä pois niin pääsee jo ajelemaan :P
Tosiaankin olimme neljän seurueella iltasella menossa syömään kun vielä minuakin vanhempi mies sai ilmeisesti jonkin sairauskohtauksen ja syöksyi takaapäin suoraan polvitaipeisiin.
Horisontti heilahti ja kaaduin taaksepäin ilmeisesti oman kyynärpään ja kyseisen henkilön päälle kyljelleni ja nyt sattuu.
Miehen puhekyky ei ollut 100% eli vaivoin saimme selville että hän pyysi soittamaan taksin ja kirjoitti osoitteen paperinpalalle.
Matkaa ei ollut kuin kilometri, niin kerroin sitten taksikuskille, että soittaa 112 jos ei itsekseen saa häntä autettua kotiin.
Henkiin jäätiin molemmat ja valkosipulihärkä oli hyvää. Aamulla ei sängystä nouseminen sitten ollutkaan niin helppoa.
Ihan tarpeeton episodi seurauksineen vituttaa.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Eipä tällä saitilla parempaa ketjua ole ja minua ainakin asioista puhuminen helpottaa,siis kuten esim. tää pumppujuttu,tai sitten gessun käyntihäiriöt(mitkä käyntihäiriöt,ei sellaisia olekaan kuin ) :lol:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Kunkku
Pyörä: Gessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kunkku »

Totta, puhuminen helpottaa. Ja tunne siitä, että joku kuuntelee.
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
psi
Pyörä: Africa Twin RD07

Viesti Kirjoittaja psi »

Jos tämä olisi perinteinen nokittelu ketä vituttaa enempi aiheesta ja hyvästä syystä niin tuskin tuskin tähän niin monta sivua olisi kertynyt.

Mua vituttaa aivan liian pieneksi jälleen kerran todettu krossikypärä. Olo on kuin rinsessa ruususella kun kypärässä ei tunnu muuten vikaa, mutta lipan ruuvien kohdalta kiristää vanne päätä alle tunnin ajolla.
Русский военный корабль, иди на хуй
Pastori

On tässä itse kullakin ollut viime vuosina kaikenlaista vaivaa, huolta ja unettomia öitä, mutta silti sitä jaksaa välillä vittuuntua ihan pikkuasioistakin. Tuppaa aika nopeasti unohtumaan, että voi ne asiat olla pahemminkin :lol:

Edit: Eipä olis uskonu, että jarruletkun vaihdon seuraukset näihin bmw abs himmeleihin on näinkin monimutkaiset. Nyt huoltojen ruuhka-aikana ei joenkaupungin ainoaan mp-huoltoon saanut aikaa kuin kahden viikon päähän. Pikkujuttujahan nää, mutta sylettää senverran, että lähes puolen vuoden täysraittius loppuu tänään :|
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Pastori kirjoitti:On tässä itse kullakin ollut viime vuosina kaikenlaista vaivaa, huolta ja unettomia öitä, mutta silti sitä jaksaa välillä vittuuntua ihan pikkuasioistakin. Tuppaa aika nopeasti unohtumaan, että voi ne asiat olla pahemminkin :lol:

Edit: Eipä olis uskonu, että jarruletkun vaihdon seuraukset näihin bmw abs himmeleihin on näinkin monimutkaiset. Nyt huoltojen ruuhka-aikana ei joenkaupungin ainoaan mp-huoltoon saanut aikaa kuin kahden viikon päähän. Pikkujuttujahan nää, mutta sylettää senverran, että lähes puolen vuoden täysraittius loppuu tänään :|
Mä just aloitan pakkoraittiutta :lol:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Kunkku
Viesti:

Pastori kirjoitti:... mutta sylettää senverran, että lähes puolen vuoden täysraittius loppuu tänään :|
Mies ilman luonteen lujuutta? Jos juomisen syyksi riittää joku pettymys tai harmitus, se tarkoittaa, että aina löytyy syy juomiseen. :P Vaihtoehtoisesti voi olla juomatta ja huomata, että vähemmällä pääsi yli vastoinkäymisen. 8)
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
Pastori

gixxerman kirjoitti:Mä just aloitan pakkoraittiutta :lol:
Ei se selvinpäin olo niin kauheaa ole :lol: :lol: No joo, ei se täysraittius pahaa tee itse kullekkaan välillä.

Kunkku kirjoitti:
Pastori kirjoitti:... mutta sylettää senverran, että lähes puolen vuoden täysraittius loppuu tänään :|
Mies ilman luonteen lujuutta? Jos juomisen syyksi riittää joku pettymys tai harmitus, se tarkoittaa, että aina löytyy syy juomiseen. :P Vaihtoehtoisesti voi olla juomatta ja huomata, että vähemmällä pääsi yli vastoinkäymisen. 8)
En ihan allekirjota tuota, että ei ois luonteenlujuutta. Jos oisin jokaiseen harmistukseen juonu, niin oisin ollu jo kauan täys puistokemisti. Samoiten norttilakko ois päättyny jo aikoja sitten. Ehkä tuo lämmittävä kevätaurinko ja vappu saa sen ns pyhän hengen nousemaan pullosta. Toisekseen en ole nähnyt mitään syytä tehdä ikuista raittiuslupausta, joten....
Kunkku
Viesti:

Ainahan ihmisessä on joku pielessä henkisellä puolelle, jos se ryyppää. Vai onko joku jo keksinyt sen ensimmäisen järkisyyn juomiseen?
Vastaa Viestiin