Jos säät sallii niin keskiviikkona minä olen jo menossa Taivalkosken suuntaan, jos ei niin sitten torstaina. Sitä ennen pitäisi saada pyörä retkikuntoon.
klo:17:00 jälkeen käy hyvin...tkc odottaa testausta soratiellä (oli muuten jkl:än freewindien kokoontumis ajot pe vaajakoskella tasan kaks kpl ja hienoo oli)((kummeli))
just tulin joutsasta niitä pikkuteitä pitkin...tarvitsisi löytää reitti leivonmäki-toivakka-leppälahti-jkl reitille.mulla ois valmiina sellainen surauttelu reitti: lähtö vaajakosken abc-oravasaari-nisula-rutalahti-oittila-hauhanpohja-kivisuo-vuorenkylä-tammimäki ja leivonmäki...toki reittiähän voi muutella .aikaa menee noin 3h ja reitillä on päitsi/suurajopätkiä...ja klo17.00 ois hyvä lähtö aika! päivämäärä vaan pitäis sopia:
Mahtuisiko torstaina yksi kurvailija mukaan. Reitti vaikuttaa tosi asialliselta. Olen ajanut Vesalassa ja Nyrölässä niin paljon että
pieni vaihtelu virkistäisi.
mukaan mahtuu. RTJ:stä ei havaintoa sitten lauantain jolloin kyseli kicks-start vinkkejä joita en osannut kertoa. Eiköhän tuo palaa linjoille kun joutaa...