KIVETTY

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
kalle j
Viestit: 878
Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
Pyörä: R100GS ja R1100GS
Paikkakunta: Muurame

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja kalle j »

ei hyvältä näytä :lol:
Lisää urkua monitoriin...
Aksi
Viestit: 200
Liittynyt: Ti Tammi 11, 2011 11:18 am
Pyörä: BMW r1200 GSA

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Aksi »

Heips
Onkohan kevät kivetystä 2012 mitään uutta?
Ajetaanko tänä vuonna?
Tuonne toukokuun alkuun ei enää niin hirveän pitkästi ole sillä näitä kyselen
_____________________________
Se kehrää soratiellä Tiikerin lailla
jarno78
Viestit: 1594
Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Paikkakunta: Kellokoski

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

4-6.5 ois passeli
Yksinäinen Susi
pepe750
Viestit: 253
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 9:46 pm
Pyörä: XRV 750 ,VFR1200, 690 R, Vespa 200 Cosa.
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja pepe750 »

4-6.5 sopis mullekin paremmin
Avatar
SamiV
Viestit: 1209
Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Pyörä: AT
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja SamiV »

Mulle myös 4-6.5. olisi hyvä!
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Selevä. Laittelen tämän viikon aikana hommat siihen malliin että päästään osallistujalistaa keräämään. Teen taas ihan uuden alotuksen minne niitä keräillään. Se tuo 4.-6. näyttäis olevan suositumpi eli sinne voisitte alkaa varautua...
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Avatar
gixxerman
Viestit: 4477
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

jutale on herännyt talviunilta :lol: :lol: :lol:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Vastaa Viestiin