KIVETTY
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: KIVETTY
Heips
Onkohan kevät kivetystä 2012 mitään uutta?
Ajetaanko tänä vuonna?
Tuonne toukokuun alkuun ei enää niin hirveän pitkästi ole sillä näitä kyselen
Onkohan kevät kivetystä 2012 mitään uutta?
Ajetaanko tänä vuonna?
Tuonne toukokuun alkuun ei enää niin hirveän pitkästi ole sillä näitä kyselen
_____________________________
Se kehrää soratiellä Tiikerin lailla
Se kehrää soratiellä Tiikerin lailla
-
pepe750
- Viestit: 253
- Liittynyt: To Helmi 14, 2008 9:46 pm
- Pyörä: XRV 750 ,VFR1200, 690 R, Vespa 200 Cosa.
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: KIVETTY
4-6.5 sopis mullekin paremmin
Re: KIVETTY
Mulle myös 4-6.5. olisi hyvä!
- Jutale
- Viestit: 1384
- Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: KIVETTY
Selevä. Laittelen tämän viikon aikana hommat siihen malliin että päästään osallistujalistaa keräämään. Teen taas ihan uuden alotuksen minne niitä keräillään. Se tuo 4.-6. näyttäis olevan suositumpi eli sinne voisitte alkaa varautua...
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
- gixxerman
- Viestit: 4477
- Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
- Pyörä: 4xtohtori
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: KIVETTY
jutale on herännyt talviunilta

Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)