Tunnit tuli täyteen Mikalla, mutta muisto elää! Oli hienoa että olen saanut joskus ajaa samassa kisassa mestarin kanssa, tosin aivan eri luokassa. Mika ajoi silloin TM:llä, menossa vasta MM-kärkeen. Tekemisistään mies muistetaan. Saturnuksen renkaalle me mopomiehet siten pääsemme sladitelemaan, kun aika täällä meidät jättää. Speedway miehet sisäkehällä, matkamotoristit ulkokehällä, muut lajit siinä välissä.
Voihan kurjuus, väriä katosi maailmasta paljon. :/
Ja jotenkin tuntuu niin turhalta poismenolta. Tuollaiset leikkauksien jälkeiset komplikaatiot siis, vaikka niitä varmaan sattuu ja tapahtuu, niin jotenkin tuosta jää mulle sellainen vaikutelma, väärin tai oikein, että kotimaisessa hoidossa olisi ehkä nuo komplikaatiot jääneet tulematta, tai tuohon asti päätymättä. Jossittelua, mutta kuitenkin.
Jos sitä tuonpuoleista on niin toivotaan Mikan pääsevän siellä sille trooppiselle saarelel sukellusoppaaksi. Paljon jäi elämää elämättä, ja surullista että kävi mitne kävi. Mulla tuntuu edelleen semmonen ikävä olo mahassa, en ole saanut googlattua mistä tarkalleen ottaen on kyse, jos linkkiä voisitte laittaa?
Vatvomisen asiasta vois kyllä jättääkin, jokaisen lajin harrastajan yhteinen paha olo, ei lisätä sitä. Synkkää. Yritetään saada pois aktiivisesta mielntilasta, säilyköön taustalla itse kullakin ja muistona kuskista joka toden totta oli oman polkunsa kulkija kaikin mahdollisin tavoin. Muistetaan myös että ennen trial-kuskien esiinmarssia Ahola oli hallienduron kingi ja myös osaltaan toi sen eurooppaan.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
THA kirjoitti:J en ole saanut googlattua mistä tarkalleen ottaen on kyse, jos linkkiä voisitte laittaa?
jossain osu silmään kirjotus et muutama viiko sitten olis kaatunu harjotuksissa ja menettäny tai ainakin rikkonu pahasti jo sillon toisen munuaisen. Ja sitte loppu on ikävää historiaa...
Mika (juuri kevarikortin saanut junnu)oli sen vanhan kaartin kärjessä muista erottuen silloinkin, kun Suomen lumispooreihin tuotiin ennen näkemätön vauhti.
Ehdotan että Mikan muistolle jokainen vetää kotispoorissaan ens viikonvaihteessa oman vaatimattoman ennätyksensä.
timo kirjoitti:Mika (juuri kevarikortin saanut junnu)oli sen vanhan kaartin kärjessä muista erottuen silloinkin, kun Suomen lumispooreihin tuotiin ennen näkemätön vauhti.
Ehdotan että Mikan muistolle jokainen vetää kotispoorissaan ens viikonvaihteessa oman vaatimattoman ennätyksensä.
Kannatan ja ajan pääni märäksi Mikan muistoa kunnioittaen.
Järkytys oli suuri uutisen luettuani. Maailma menetti hienon idolin ja esikuvan monelle.
Jopa rakkaat länsinaapurimme osoittivat järkytyksensä ja sympatiansa omalla kurapyöräfoorumillaan,
myös moneen heistä ehti Mika tehdä vaikutuksen.
Ilmeisesti meihellä oli kaiken taidon ja lahjakkuuden lisäksi miellyttävä ja humoristinen luonne. Todella surullista. Kaikkihan me kuolemme joskus, mutta ei niin pitäisi käydä vielä tässä iässä.