KIVETTY

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

AriK
Viestit: 390
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 11:14 am
Pyörä: KTM 950 adv. S
Paikkakunta: Petäjäinen (ROI)
Viesti:

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja AriK »

perry389 kirjoitti:Kiitokset myös täältä järjestäjille, hienoo että joku viitsii..
Harmi etten huomannut että ariK kävi vai mentiinkö ristiin, ois voitu verestää muistoja kuinka honda monkeilla pöristeltiin kirkonmäellä, muistuuko mieleen??
Muistuu, muistuu. Eihän siitä nyt niin kauan ole........
Tulin tosiaan lauantaina vasta pelipaikalle, työ haittaa harrastuksia.

T: Ari
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Jouduin työasioissa mopoilemaan perjantaina tuolla lyhyemmällä "ITÄ"-lenkillä ja sain palautetta tienvarsien asukkailta. Pihoista nosteltiin kättä ja se ei ollut nyrkin puintia vaan ihan hymyssä suin morjesteltiin. Kiitokset hyvästä käytöksestä,näillä eväillä uskaltaa suunnitella tulevaa. :P
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Avatar
tomiik
Viestit: 600
Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 9:42 pm
Pyörä: F850GSA
Paikkakunta: Lahti

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja tomiik »

:P :P :P
Kaikki on kaunista, kun silmä tottuu.
Aksi
Viestit: 200
Liittynyt: Ti Tammi 11, 2011 11:18 am
Pyörä: BMW r1200 GSA

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Aksi »

Morot
Hienoa kuulla että sanomista ei ole tullut.
Olisin utelias kuulemaan tuosta jatkumosta olisiko tuo jo syksyllä vai kevällä.
Kuinka tuota järjestävä taho jaksaa touhuta.
reitit olivat erinomaisia ja paikat todella hienot edeleenkin :D
_____________________________
Se kehrää soratiellä Tiikerin lailla
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Mukava kuulla että porukkaa kiinnostaa edelleen. Eipä tuossa paljon tartte touhuta,avaan kämpän ovet ja toimitan niitä peruskamppeita ettei tartte pyörillä raahata. Olin jotain "RuskaKivetty"-juttua ajatellu,lämmittimiäkin on nyt kämpällä useampikin eli ei tartte palella välttämättä. Ajankohdasta pitää jutella JHL:n sakin kanssa että saan kokonaan vapaan viikonlopun kämpälle. Voisin aloittaa oman topikin kun asiat alkaa menemään eteenpäin. Palataan...
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Avatar
Jussi_S
Viestit: 776
Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 1:16 pm
Pyörä: XRV 750 Africa Twin, WR250
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jussi_S »

Onkos syksyisen Kivetyn tapaamisen kohtalo selventynyt?
AT -95
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Noniin!

Tuli viimekeväänä sanomista kun oli tuo tapahtuma äitienpäivän aikaan mutta silti oli porukkaa. Pidetäänkö sama (tänä vuonna 11-13.5) vai edellinen vkl 4-6.5? Pari viimestä toukokuun viikonloppua menee vähän toisenlaisissa merkeissä joten nuo ne vaihtoehdot. Mielipiteitä??

En ala tästä vanhasta säikeestä ilmoittautumisia keräilemään,teen sit uuden kun tiedetään millon porukka haluaa tulla. Minä voin kyllä pitää "perinteenä" ton äitienpäivänkin. Ainakin vielä tänä vuonna... :oops:

-JUSSI-
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
TIR
Viestit: 66
Liittynyt: Su Touko 24, 2009 11:23 pm
Pyörä: ?
Paikkakunta: Iitti

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja TIR »

Moporeissu äitienpäivänä ei varmasti saa kotona kannatusta :lol: Eli ääni 4 -6.5 viikonlopulle.
Avatar
tomiik
Viestit: 600
Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 9:42 pm
Pyörä: F850GSA
Paikkakunta: Lahti

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja tomiik »

4-6.5 vkl:lle ääni. Ainakin toistaiseksi oli kalenterissa tyhjää tuolloin. Se on eri juttu pihiseekö äijässä henki, mutta mukaan yritän kammeta jos näin hienon tapahtuman jutale jaksaa jälleen järjestää.
Kaikki on kaunista, kun silmä tottuu.
Avatar
kalle j
Viestit: 878
Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
Pyörä: R100GS ja R1100GS
Paikkakunta: Muurame

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja kalle j »

Paremmin kävis tuo 11-13.5, ääni siis sille.
Lisää urkua monitoriin...
Avatar
AnssiA
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Loka 20, 2010 6:24 pm
Pyörä: 1200 GSA
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja AnssiA »

Paremmin sopisi tosiaan 4-6.5 viikonloppu.
Avatar
gixxerman
Viestit: 4477
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

4.-6..5 :lol:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Avatar
Dassault
Viestit: 597
Liittynyt: Ti Tammi 22, 2008 2:43 am
Pyörä: CRF250L
Paikkakunta: Viitasaari

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Dassault »

4-6.5 Käy paremmin. 8)
Kyllä se siitä...
Avatar
SamiV
Viestit: 1209
Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Pyörä: AT
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja SamiV »

Kolmas kerta toden sanoo eli voisi koettaa tulla tuonne jos on tuona kesäkuun ekana viikonloppuna.
vihtis83
Viestit: 882
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 9:38 pm
Pyörä: Polkupyörä
Paikkakunta: Lahti

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja vihtis83 »

SamiV kirjoitti:Kolmas kerta toden sanoo eli voisi koettaa tulla tuonne jos on tuona kesäkuun ekana viikonloppuna.
Eikös tuo eniten ääniä saanut vaihtoehto ole toukokuun eka viikonloppu? Pitää pistää omalta osalta myös harkintaan jos pääsisi tällä kertaa mukaan :P
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
Vastaa Viestiin