Kurapyörälogo

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

jani
Pyörä: Ktm 640 adventure

Viesti Kirjoittaja jani »

""Tuommoisen kangasmerkin kyllä mielellään ompelis ajotakkeihin ! ""

ehdottomasti samaa mieltä markon kaa...

mun mielestä vois jopa olla vielä pelkistetympi eli ton netti osoitteen vois jättää pois. jos joku jää ihmettelemään et mikä toi on niin sen voi googlettaa ja löytyy...... testasin
Sinne missä kuralentää!!!
HeikkiL
Pyörä: Kaik' o mänt
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeikkiL »

jani kirjoitti:mun mielestä vois jopa olla vielä pelkistetympi eli ton netti osoitteen vois jättää pois. jos joku jää ihmettelemään et mikä toi on niin sen voi googlettaa ja löytyy...... testasin
Minusta taas tuo url on siellä ihan hyvä olla - kerhohan "sijaitsee" ainoastaan virtuaalisesti netissä, ja "kotipaikka" sinne on hyvä pistää. Ja harvapa tuota enää kotona muistaisi / viitsisi / osaisi googlettaa...
alepos
Pyörä: Wee-Strom

Viesti Kirjoittaja alepos »

Kyllä tuollaista merkkiä jo kantaisi kunnialla. Asiallisen selkeä.

Mielestäni tuo WWW.MATKAENDUROT.NET on erittäin hyvä tuossa, se toimii sekä viitteenä tänne sivuille, sekä lisäinfona mistä kerhossa on kyse. Tuo matkaenduro on mielestäni oleellista kuitenkin saada logossa jotenkin ilmi.
linker
Pyörä: transalp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja linker »

Minä teen merkkejä harrastusmielessä, pienissä sarjoissa, niin kuin aiemmin jo varmaan kävikin ilmi. Kotisivuillani on juttua merkeistä. Kuulin aiemmin että täällä ei saa tehdä kauppaa, ellei ole ns. hovihankija.
Otin tähän säikeeseen osaa lähinnä aikani kuluksi, ja digitoin julkiseksi annetusta kuvasta tuon merkkimallin.
Jos alkaisin tehdä niitä myyntiin, niin tuon merkin hinta olisi 6 euroa.
tertsu
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Merkki on hieno ja kangasmerkin lisäksi vielä tarra pyörään liimattavaksi, niin AVOT :lol:
Kura lentää...
HeikkiL
Pyörä: Kaik' o mänt
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeikkiL »

linker kirjoitti:Jos alkaisin tehdä niitä myyntiin, niin tuon merkin hinta olisi 6 euroa.
Hupsista! Harvoinpa niitä hinta-asioissa tulee myönteisiä yllätyksiä, mutta tässä olisi yksi! Tuohon hintaan ainakin itse olisin valmis hommaamaan parit lätkät.
Marko Hemmilä
Site Admin
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

linker kirjoitti:Minä teen merkkejä harrastusmielessä, pienissä sarjoissa, niin kuin aiemmin jo varmaan kävikin ilmi. Kotisivuillani on juttua merkeistä. Kuulin aiemmin että täällä ei saa tehdä kauppaa, ellei ole ns. hovihankija.
Otin tähän säikeeseen osaa lähinnä aikani kuluksi, ja digitoin julkiseksi annetusta kuvasta tuon merkkimallin.
Jos alkaisin tehdä niitä myyntiin, niin tuon merkin hinta olisi 6 euroa.
6€ ei kuulosta ollenkaan pahalta. Pitäisikö laittaa äänestys pystyyn että valitaanko tuollainen kangasmerkki. Logo ja tarrahomma on vielä aavistuksen auki, mutta toi kangasmerkki näyttää aika valmiilta.

Ehkä osto ja myynti paikalle voisi avata tälle oman kohdan ja siihen ainoastaan sitovat ostoilmoitukset ja kpl määrä (siis jos tämä kangasmerkki on sellainen joka kaikille käy). Itse olisin valmis ostamaan pari kappaletta.
Mika TA-91
Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250

Viesti Kirjoittaja Mika TA-91 »

Kannatan viimeisintä merkkiä, josta jo hienot kangasversiotkin on näköjään esillä. Erittäin hienoa työtä, mielestäni selkeä ja tuo hyvin esille sen olennaisen.

Jos/kun päätämme tämän logon/merkin ottaa käyttöön, niin olen kiinnostunut muutoman kangasmerkin hankkimaan ja jos tarroja vielä jotain kautta edullisesti saadaa aikaiseksi, niin olen niistäkin kiinnostunut.

Terveisin
Mika TA-91
Lake
Pyörä: Vespa

Viesti Kirjoittaja Lake »

Joo mukana ollaan. Tuo näyttää hienolta...

Mopottimeen kuitenkin pitäisi olla muunkin värisiä saatavissa. Ei muuten oikein istu...
EsaM
Pyörä: Honda XR 600 + Sherco SER300

logo

Viesti Kirjoittaja EsaM »

kyllä tommosen kelpais hihaan ommella!
Kickstar my heart!
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Samaa mieltä kuin Alepos, Nettiosoite on hyvä ja samalla matkaenduro-ajatus.
Mehän ollaan virtuaalikerho, jonka jäsenet tapailee käytännössä netissä sovittujen reissujen jne. muodossa missä milloinkin.
EsaM:lle sanoisin, että ei se pyörän koko ole mikään ongelma. Pääasia on samanhenkisyys ja hauskan pito moottoripyörällä.
Eiköhän laiteta kaikki tolle linkerille tilaus sähköpostilla niin kohta meillä on hienot Kurapyörämerkit postilaatikossa odottamassa.

Pekka
:shock: :shock: :shock:

PS. Ja ei tosta hihamerkistä mun mielestä mitään äänestystä tarvita, mä ainakin ompelen sen oitis ajotakkiin, kun saan sen. Jos jollain on sitten joskus jatkossa toisenlainen niin ei se mitään. Mä vaan kerron kaikille uteliaille kokoontumisajoissa jne, mitä se mun merkki oikein tarkoittaa.
Ja toisaalta kaikki muut Kurapyöräilijät voi tulla multa kyselemään, että mikäs nimimerkki sinä sitten oot. :lol: :lol:
Jukka
Site Admin
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Äänestys oisi siinä mielessä hyvä että saataisiin 'leima päälle'. Ettei sitten seuraavalla viikolla joku huomaa että tuo oiski ollu parempi ja sitten on monenlaista merkkiä liikkeellä.

Kelpaisko tuo sivun logoksi samalla vai oisko sivuilla aiheellista käyttää jotain graafisempaa logoa?
Pekkavee

Tässä mitään "leima päälle" juttuja tarvita.

Parasta on että saadaan joku hihamerkki tms. juttu meille yhteiseksi tunnukseksi ja jos joku haluaa sen muuttaa jatkossa niin sitten äänestetään.

Ei tämmöisellä virtuaalinettikerholla voida aina tehdä jotain äänestyspäätöksiä, vaan homma on vaan laitettava eteenpäin niiden toimesta, jotka ovat "vetäjiä".

Pekka
Pekkavee

Jukka kirjoitti:Äänestys oisi siinä mielessä hyvä että saataisiin 'leima päälle'. Ettei sitten seuraavalla viikolla joku huomaa että tuo oiski ollu parempi ja sitten on monenlaista merkkiä liikkeellä.
Ei se mikään ongelma ole jos "joku huomaa että tuo oiski ollu parempi".
Siinä vaiheessa on turha valittaa, myöhäistä.

Parasta olisi saada hihamerkki aikaan oitis, niin voisimme moikkailla toisillemme vaikka Kontiorallissa 2005.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Veijo
Pyörä: Cube AMS100 LTD

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Pekkavee kirjoitti:
Jukka kirjoitti: Parasta olisi saada hihamerkki aikaan oitis, niin voisimme moikkailla toisillemme vaikka Kontiorallissa 2005.
No tulkaa moikkaamaan. Minut tapaatte kontrolissa Sxxxxssa :)

-Veijo-
Vastaa Viestiin