Ei taida pystyä paljon matalampaa mäntää käyttämään,taitaa renkaat ja tappi osua samalle korkeudelle.Hesio kirjoitti:Tä?pekkas kirjoitti:kangen jatkaminen ei mahda onnistua ilman pytyn nostoa ja pytyn noston jälkeen menis nokan ajoitukset uusiksi.
Pitempi kanki(parempi kankisuhde), voit käyttää matalampaa mäntää.
Molempia tehdään mittatilaustyönä, eli noiden osien saatavuus pienin murhe projektissa.
Kuulalaakeri vai liukulaakeri ahdin?
Miten meinasit ohjata VNT ahdinta?
On tiedossa että kankee/mäntää saa mittatilauksena,muttamutta budjetti rajallinen €€€???
Vakio kangella lähden kokeilemaan.
Eiköhän se liukulaakereilla ole tuo Garrett gt12 sarja
Ohjausta kellolle pitää testailla,vaihoehtona pako- tai ahtopaine.
Todennäköisesti lähden kokeilee pakopaine ohjausta,ei ala panttaamaan konetta liian kovalla pakopainella..
täytyy katsoa vaatiko kuristinta ohjauspaineelle ettei liian nopeasti heitä siipiä laidasta laitaan..
Tämä on tällainen hullu mut mielenkiintoinen projekti,ei kiirettä ja pieni budjetti.
Ulkoista päivitystä myös suunnitellut,rungolle sopiva tankki aika haasteellinen.
Runkoputki huomattavasti enemmän vaakasuorassa vrt.kotari ym..
Suunnitteilla xt660x peltitankki josta pohja pois ja uusi tilalle.
Yksi käytetty tankki löytyi,lähti postiin viikko sitten ja posti hukkasi sen (vit...aa)