Kuopiossa kurapyöräiliöitä?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Kuopiossa kurapyöräiliöitä?
Kerta muissakin kaupungeissa löytyy kirittäjiä sorateille, niin mitenkä on savon laita? Porukassa ois mukavampi (ja turvallisempi) varmasti rämpiä tuolla korvessa. Hirveitä iltalenkkejä ei exc:llä jaksa painaa, mut tuommoset ~150km pyrähdykset vielä just menee 
No meikän pärrällä ei kyllä iisalmeen voi mennä kun autokyydilla
Kävin tuolla tuusniemelläpäin ajelee jonkun 100km lenkin sora/asvalttipätkää.
Muuten en kyllä ole vielä edes ehtinyt kunnolla perehtyä missä kaikkialla täällä lähimaastoissa edes on vielä sorateitä? Meni viimekesä katupyörän selässä, se alko tympimään. Ja ne nopeudet pelottaa =)
Kävin tuolla tuusniemelläpäin ajelee jonkun 100km lenkin sora/asvalttipätkää.
Muuten en kyllä ole vielä edes ehtinyt kunnolla perehtyä missä kaikkialla täällä lähimaastoissa edes on vielä sorateitä? Meni viimekesä katupyörän selässä, se alko tympimään. Ja ne nopeudet pelottaa =)
Kylläpä tuo seurassakin hyvinkin passaisi ajella
Hiukka orpoahan tuo on yksin kulkea. Joitankin lenkuroita on tullut kurvailtua, enimmäkseen noita isompia sorateitä myöskin, lähinnä Kuopion etelä- ja länsipuolella... ei sitä soraa vaikea ole löytää, GT kartoista on paljon iloa
Tosin niitä melkein tarviaa sen 4kpl.
No joo, mullahan on tommonen möhköenduro. Se on kyllä aika hauska peli. Sillä pääsee jotenkin vielä näitä paikallisia sorateitä ajeleen ja aika lujaa, mutta noi upottavat hiekkatiet mitä täällä riittää on kyllä aika paha paikka mulle. Pitäisi pystyä pitämään vauhtia enemmän, jotta hyrrävoimat hoitaisivat pyörän pystyssäpysymisen. No opetellaan. Ainakin toi Vesku osaa ajaa tommosella pyörällä pehmeissäkin paikoissa kuin tyhjää vaan.ripperi kirjoitti:Heh, luulan kans että olen. Tosin pitänee harkita jos vaihtas tuon kisaraaserin hieman inhimillisempään laitteeseen. Mukavahan sillä on paukuttaa, mut tosiaan pitempiä matkoja ei voi edes harkita
Hyvä puoli tossa mun pyörässä on se, että sillä pääsee vaikka Saksan Bemarimeetingiin, jossa kävin viime vuonna kavereiden kanssa, vaikka kaksi päällä melkein kahtasataa moottoritiellä.
Mutta on se aika painava
Pekka
- Esu
- Pyörä: BMW 1200GS Adventure
Juu, TV:n kanssa taidettiin toissa kesänä yks päivälenkki heittää. (Mikäli muistan nimimerkin oikein). Matkaenskamiehiä on tainnut siunaantua lisää Kuopion ympäristöön parissa vuodessa, ainakin jos katsoo sivuille kirjautuneita. Ehdotankin pienimuotoista kokoontumista vaikkapa jollekin huoltikselle niin voisi ihmetellä mopoja ja kenties sopia vaikkapa yhteistä ajopäivää tms. Miten olis ke 10.5. ? Ja olishan se mukavampi lähteä porukalla isompiinkin ajoihin, vaikkapa uraa ja kkkk.
Osta enduro, niin et tarvitse katua.
(Honda NX 650, KTM 640, KTM 990S, BMW 1200GSA)
(Honda NX 650, KTM 640, KTM 990S, BMW 1200GSA)
Vois tosiaan kokoontua ja suunnitella jotain lenkkiä heitettäväksi. Itse joutuu vielä ainaskin tällähetkellä jättäytymään pitemmiltä reissuilta pois, mutta "iltapäivä-reissut" kävisi oikein mainiosti.
Ja niin kävisi tuo keskiviikon kokoontuminenkin. Tää ilta menee nimittäin loistavan sään puolesta TERASSILLA
Ja niin kävisi tuo keskiviikon kokoontuminenkin. Tää ilta menee nimittäin loistavan sään puolesta TERASSILLA
No joka päivä Iisalamessa töitten puolesta muutennii. Mitenkä oisko 12 päivä kuluvaa perjantaina,vaikka "entiselle Noparille"Näyttäshän tuota olevan samanhenkistä immeistä muitakkii.jamoxx kirjoitti:.... ja jos Iisalmeen uskallette tulla, niin voisi näitäkin seutuja kurvailla.
Täältä ympäristöstä löytyy mukavaa tietä/polkua, ihan umpimehtään en itsekään ole tohtinut.
Tai jospa/ehkä eksysin itse Kuopion suuntaan
Elikkä nuin yleisesti otattaen kautta maan.an63 kirjoitti:No joka päivä Iisalamessa töitten puolesta muutennii. Mitenkä oisko 12 päivä kuluvaa perjantaina,vaikka "entiselle Noparille"Näyttäshän tuota olevan samanhenkistä immeistä muitakkii.jamoxx kirjoitti:.... ja jos Iisalmeen uskallette tulla, niin voisi näitäkin seutuja kurvailla.
Täältä ympäristöstä löytyy mukavaa tietä/polkua, ihan umpimehtään en itsekään ole tohtinut.
Tai jospa/ehkä eksysin itse Kuopion suuntaan