Joensuun ympäristö

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Riksteri
Viestit: 7
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 11:33 am
Pyörä: Husa FE 450

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Riksteri »

Hop.

Oisko kiinnostusta käydä ajamassa sunnuntaina jotain mukavaa polkulenkkiä? Voidaan mennä rauhallisemminkin, jos jollain on liian iso mopo.

Esim. Pärnävaaran urheilukeskuksen lähellä on mun mielestä aika mukavia polkuja.

Muutakin voi ehdotella.
TeeS
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Touko 09, 2011 10:01 pm
Pyörä: 450exc
Paikkakunta: Liperi

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja TeeS »

Moro.

Sopisko su. lähtee johonkin aikaan shellilitä?
Olis minun lisäksi pari kaveria ehken tuloillaan. Ne on aika nopsaan ajeltu ne pärnän ympäristön polut , niin kattelisko siihen lisäks esim pyörähtämistä uuron shellillä tms..?
Riksteri
Viestit: 7
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 11:33 am
Pyörä: Husa FE 450

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Riksteri »

Sopii loistavasti. Onko kellonajasta toiveita? Klo 14?

Mulla ei sinänsä hirveesti oo tietoa noista poluista, mutta jos teillä on nii hyvä.
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

TeeS kirjoitti:Moro.

Sopisko su. lähtee johonkin aikaan shellilitä?
Olis minun lisäksi pari kaveria ehken tuloillaan. Ne on aika nopsaan ajeltu ne pärnän ympäristön polut , niin kattelisko siihen lisäks esim pyörähtämistä uuron shellillä tms..?
Moro,

Jos aikataulut antaa myöden niin ollaan Uurossa odottamassa.

Ahti ja Adve
Avatar
-Make-
Viestit: 255
Liittynyt: Su Kesä 21, 2009 9:51 pm
Pyörä: Maastopyörä
Paikkakunta: Ylämylly

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja -Make- »

14.00 lähtö ylämyllyn shelliltä käy ainakin mulle. Sinne siis ja kelikin sunnuntaina on ainakin vielä forecan mukaan loistava.
Avatar
Roiske
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 9:21 pm
Pyörä: DR800, DR-Z400

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Roiske »

-Make- kirjoitti:14.00 lähtö ylämyllyn shelliltä käy ainakin mulle. Sinne siis ja kelikin sunnuntaina on ainakin vielä forecan mukaan loistava.
Koitan saapua paikalle.
TeeS
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Touko 09, 2011 10:01 pm
Pyörä: 450exc
Paikkakunta: Liperi

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja TeeS »

Juu klo 14 shellillä.
Avatar
-Make-
Viestit: 255
Liittynyt: Su Kesä 21, 2009 9:51 pm
Pyörä: Maastopyörä
Paikkakunta: Ylämylly

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja -Make- »

Roiske kirjoitti:
-Make- kirjoitti:14.00 lähtö ylämyllyn shelliltä käy ainakin mulle. Sinne siis ja kelikin sunnuntaina on ainakin vielä forecan mukaan loistava.
Koitan saapua paikalle.

Kannattaa sun roudata husse paikalle, ku reitti taitaa tulla sen verran enduro painotteiseksi.. 8)

Jos Ahti joudat ajamaan niin tule 14.00 tuohon ylämyllyn shellille. Taitaa uuro jäädä välistä ja reitti suuntautua outokumpuun päin tästä pärnävaaran kautta.
Avatar
Roiske
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 9:21 pm
Pyörä: DR800, DR-Z400

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Roiske »

-Make- kirjoitti: Kannattaa sun roudata husse paikalle, ku reitti taitaa tulla sen verran enduro painotteiseksi.. 8)
Husse piti jättää hyvinkäälle viikko sitten, mutta tuun suzukilla 8)
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

-Make- kirjoitti:
Roiske kirjoitti:
-Make- kirjoitti:14.00 lähtö ylämyllyn shelliltä käy ainakin mulle. Sinne siis ja kelikin sunnuntaina on ainakin vielä forecan mukaan loistava.
Koitan saapua paikalle.

Kannattaa sun roudata husse paikalle, ku reitti taitaa tulla sen verran enduro painotteiseksi.. 8)

Jos Ahti joudat ajamaan niin tule 14.00 tuohon ylämyllyn shellille. Taitaa uuro jäädä välistä ja reitti suuntautua outokumpuun päin tästä pärnävaaran kautta.
"Sattumien" johdosta passaan tämän,mutta menkää työ.

Ahti ja Adve
Avatar
Roiske
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 9:21 pm
Pyörä: DR800, DR-Z400

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Roiske »

Hienot reitit oli ylämyllyn suunnalla, joskin motovanteellisille ehkä turhan vaativa ainakin tuo loppuosa, joten outokummussa käytiin neljästään, kun upottavia paikkoja oli tiedossa. Tuossa muutama kuva matkalta. Kiitokset seurasta.
Liitteet
IMGP1749.JPG
IMGP1756.JPG
IMGP1758.JPG
IMGP1763.JPG
IMGP1770.JPG
Riksteri
Viestit: 7
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 11:33 am
Pyörä: Husa FE 450

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Riksteri »

Luojan kiitos, että älys lähtee ajoissa pois. :D

Mukavaa oli kyllä porukalla päristellä, harmi että kalusto oli "vajavaista".
Nestori
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Syys 05, 2011 9:40 pm
Pyörä: Husaberg fs 650

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Nestori »

Mukaava oli kyl ajaa, vaikka rengastus olikin huonoin mahdollinen eikä pyöräkään ehkä helpoin ajettava. Varsinkin kun ensikertaa metsäpoluilla ajamassa. :P
Toivottavasti en hidastanut porukkaa liikaa ja/tai aiheuttanut joidenkin kyllästymistä mun säätämistä katsoessa(kiitokset viel henkilölle joka autto minut asfaltille asti). :oops:

Jospa seuraavan kerran sitä enskavanteilla pääsis mukaan. :mrgreen:
Avatar
-Make-
Viestit: 255
Liittynyt: Su Kesä 21, 2009 9:51 pm
Pyörä: Maastopyörä
Paikkakunta: Ylämylly

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja -Make- »

Hyvä lenkki oli juu ja senkin takia sitä porukalla ajellaan et on jeesiä lähellä jos tarve tulee. Kiitokset seurasta.

Tuossa tänään pyörää pestessä huomasin että oli takavanteeseenkin tullu reilu kivi jossain loppupätkällä....iso monttu ulkokehällä jota moskalla naputtelin suoremmaksi. Nyt olis siis kummatkin vannekehät kohta vaihtokunnossa. Harrastukset maksaa :lol:
Pastori
Viestit: 464
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 9:49 pm
Pyörä: Pyörätön
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Roiske kirjoitti:Jonkunlainen keräilyeräkuvakooste sotaretkestä löytyy tuolta.

TeeS, löyty kuusiokoloavain tuolta pihalta, oisko sulta jääny?
Missäs päin tuo "sotaretken" kuvissa näkyvä kota sijaitsee? Ei oikein taho löytyä tietoa noista ilomantsi/Lieksa laavuista, kodista tai nuotiopaikoista. Joten jos joltakin sijainteja löytyy niin oisin kiitollinen.
Vastaa Viestiin