Lähet mukaan Jees-mieheksi ilman pyörää,juot kaljaa ja heität läppää.Tulen aamulla hakeen.skuikka kirjoitti:Mie joudun nostamaan lapaset pystyyn. Ei saa noistä ylijäämäosista semmoista että kehtaisi lappiin asti lähteä.
URAA!!!! 2011
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
LightSpeed
- Viestit: 1272
- Liittynyt: La Maalis 04, 2006 8:58 pm
- Pyörä: FE390,12GS
- Paikkakunta: Hamina
Re: URAA!!!! 2011
Re: URAA!!!! 2011
Kukaan ei huomaa että et ole ajanut metriäkään kun pyöriskelet pihalla rossisaappaat jalassa ja töhräät naaman maantiepölyllä. Kaljatölkki kourassa kehut miten oli vähällä mennä mutka pitkäksi mutta ihmeellisten taitojesi ansiosta sait juuri ja juuri käännettyä...
Re: URAA!!!! 2011
Juuei. Jos en olisi ehtinyt pyörää purkaa, niin voisi vielä mennä läpikin, mutta jos ei mopo lähde mukaan, niin reissun tarkoitusperiä saatetaan joissain piireissä epäillä.
No jos säästyneillä rahoilla vaikka investoisi kunnolliseen pytty/mäntä-pakettiin, niin voisi yrittää tuonne Kotarin Kellautus KeKkereihin edes päästä. Harmi kun ne 944-sarjat on niin kalliita.
Taidan koota tuon koneen seuraavan kerran side silmillä ja ottaa aikaa, luulen että toistoja alkaa olla jo tarpeeksi.
No jos säästyneillä rahoilla vaikka investoisi kunnolliseen pytty/mäntä-pakettiin, niin voisi yrittää tuonne Kotarin Kellautus KeKkereihin edes päästä. Harmi kun ne 944-sarjat on niin kalliita.
Taidan koota tuon koneen seuraavan kerran side silmillä ja ottaa aikaa, luulen että toistoja alkaa olla jo tarpeeksi.
Re: URAA!!!! 2011
Mulla on kyllä mukana senverran vanha kalusto, että voisit sampo lähtee mulle huoltomieheksi.
Käyt iltaisin sitten päristelemässä sillä ja jos se pelaa, niin saisit varmaan enemmän kilometrejä alle kuin -09 690:llä.
Käyt iltaisin sitten päristelemässä sillä ja jos se pelaa, niin saisit varmaan enemmän kilometrejä alle kuin -09 690:llä.
Sami
Re: URAA!!!! 2011
Ja mä voisin tarvita suopolkijan, meet valmiiks oottelemaan potentiaalisiin jumipaikkoihin. Sitten ku mua tai Kimmoo rupee ahistaa niin tuut polkasee Hondan käyntiin ja ajelet sen kovalle maalle. Ettei vaan käy näin kuin viimevuonna:

-
LightSpeed
- Viestit: 1272
- Liittynyt: La Maalis 04, 2006 8:58 pm
- Pyörä: FE390,12GS
- Paikkakunta: Hamina
Re: URAA!!!! 2011
Reenaile Miika tuota jotta sujuu heti torstaista alkaen.
Nätisti ajellaan tietä pitkin,tuskin edes pyörää pestä tarvii.
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: URAA!!!! 2011
Vähintäänki pidät 690 hotlineä ja päivystät ke-su 24hskuikka kirjoitti:Mie joudun nostamaan lapaset pystyyn. Ei saa noistä ylijäämäosista semmoista että kehtaisi lappiin asti lähteä.
P.S Tarvit todennäkösesti enemmän ku yhen puhelinlinjan
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Re: URAA!!!! 2011
Selvä pyy. Laitan 690:n sähkökaavion näytön taustakuvaksi niin vasteaika pienenee. 620:aa on turha jännätä, se toimii.
Jos jotain positiivistä haetaan, niin kuha sentään syö.
Jos jotain positiivistä haetaan, niin kuha sentään syö.
- tertsu
- Viestit: 2813
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
- Paikkakunta: Oulu
Re: URAA!!!! 2011
Mielenkiintoinen sääennuste:
http://foreca.fi/Finland/Kemijarvi
Ke-Pe hellettä ja la vesisadetta, mutta nuo ennusteet on minusta ollut aika epäluotettavia viimeaikoina.
Kamat on pakattu ja tunnin päästä startti kohti Raajärveä...
http://foreca.fi/Finland/Kemijarvi
Ke-Pe hellettä ja la vesisadetta, mutta nuo ennusteet on minusta ollut aika epäluotettavia viimeaikoina.
Kamat on pakattu ja tunnin päästä startti kohti Raajärveä...
Kura lentää...
Re: URAA!!!! 2011
Nytpä kävi niin, että tämä ennakkoilmoittautuja joutui jättämään väliin kun vielä syntymätön päristelijä järjestää ohjelmaa..
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA!!!! 2011
Bergule hajosi jo ennenko perille päästiin...
Kuka kehtais kattoa osaluetteloita että passaako 690n pensasuutin husaberg fe 570 -09iin?
Sitten sais soittaa mulle tai tekstata 0407123883
Kuka kehtais kattoa osaluetteloita että passaako 690n pensasuutin husaberg fe 570 -09iin?
Sitten sais soittaa mulle tai tekstata 0407123883
-
ankara
- Viestit: 671
- Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 10:45 am
- Pyörä: Hupsvarma&LadyDomina
- Paikkakunta: Hausjärvi
Re: URAA!!!! 2011
Pitäis olla sama suutin molemmissa
FUEL INJECTOR ASSY SET 07 75041023044
FUEL INJECTOR ASSY SET 07 75041023044
Re: URAA!!!! 2011
Kun kerran peruuntumisiakin on tullut niin mä lähden aamulla kohti Raajärveä, vähän niinku kompensaatioksi. En ole siis ilmoittanut osallistuvani. Kilautan vielä aamulla Mainariin ja varmistan että sopii vierailla. Google sanoo reitille ajoajaksi 16h ja Garmin 11h joten saa nähdä milloin sinne asti pääsen... Alla pakasta vedetyt C21+C02 niin ei ihan koko matkaa raaskis asfalttiakaan ajaa.
Hannu