Kyllähän tuolla kesäsin tulee monesti ajeltua anoppilassa käydessä, pitää ilmoitella seuraavan kerran.
Joensuun ympäristö
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Joensuun ympäristö
Minähän se hyvinkii, launtaina menin ja sunnuntaina takasi. Oliko teneressä pahat äänet?
Kyllähän tuolla kesäsin tulee monesti ajeltua anoppilassa käydessä, pitää ilmoitella seuraavan kerran.
Kyllähän tuolla kesäsin tulee monesti ajeltua anoppilassa käydessä, pitää ilmoitella seuraavan kerran.
Re: Joensuun ympäristö
Tuottihan tuo eilinen surauttelu tulostakin....
Ahdin kivisuihkussa ajelusta,hauis mustana ja kännykästä näyttö paskana...
Ahdin kivisuihkussa ajelusta,hauis mustana ja kännykästä näyttö paskana...
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Re: Joensuun ympäristö
Taisit joskus mainitakkin tuosta anoppilan sijainnista. Taisi kymmenkunta minuuttia mennä kuulohavainnosta näköhavaintoon, jotta hyvin kuuluu.
Re: Joensuun ympäristö
morjensta toveri.=)skuikka kirjoitti:Jos sieltä tulee Parikkalaan (Saarelle) asti retkueita useamminkin, niin pistelkää viestiä, voin tulla jonon jatkeelle/oppaaksi. Löytyypä ropsinajon jäljiltä luvallisia rypemispaikkojakin. Tahtoo olla kaahausseura vähän vähissä täälläpäin, tänään tosin löysin suurinpiirtein 11km melko yhtäjaksoista sutimisjälkeä. Eihän Roiskeella ole mustaa pyörää?
on meitä saman henkisiä täällä peräkylillä useampiakin ja aktivisesti käydään sorapolkuja kiertämässä, tosin tuo rypemispuoli on vielä hieman opetteluasteella, mutta sinähän voisit ähteä mielellään oppaaksi =)
eli 3x 8gessu löytyy ( Rautalahti, Särkisalmi ja Kirjavala), tosin ilman rupulikumeja,mutta joka vikonloppu kyllä lähdetään jonnekin ajelemaan ja joskus viikollakin iltapuoleen..
ilmoittele miten liikut , niin satutellaan aikatauluja kohdilleen.. =)
niksu(ät)niksu.net
nolla405659ysi63
Niksu
Re: Joensuun ympäristö
Pitäisi saada pyörä kasaan tällä viikolla ja ehtiä vähän testaamaankin ennen URAA!!:lle lähtöä, joten mahdollisesti viikonloppuna voisi vähän ajaa rallia. Onkos teillä pohjapanssareita pemareissa?
Re: Joensuun ympäristö
ei oo panssaria kuin yhdellä, kaksi on vielä vaiheessa sen suhteen.. vähän vielä miettiny että tekisikö itse vai ostaisko kalliilla rahalla valmiin.. 
Re: Joensuun ympäristö
Jaa, en sitten houkuttele tuonne puunajouralle.
Käy etrasta PE-muovia ja kumimattoa, halpa, helppo ja suojaava. 8mm on Fantissa ja SE:ssäkin taisi olla samaa paksuutta. Luistaa kivissä kivasti.
Käy etrasta PE-muovia ja kumimattoa, halpa, helppo ja suojaava. 8mm on Fantissa ja SE:ssäkin taisi olla samaa paksuutta. Luistaa kivissä kivasti.
Re: Joensuun ympäristö
Onko tänään iltalenkille lähtijöitä kevyellä kalustolla kärrypoluille?
Pääsen lähtemään 17 jälkeen.
Heikki
Pääsen lähtemään 17 jälkeen.
Heikki
HiekkaHeikki
Re: Joensuun ympäristö
Ei pääse tälläkertaa mukaan, mutta jään lomalle pariksi viikkoo,PAH kirjoitti:Onko tänään iltalenkille lähtijöitä kevyellä kalustolla kärrypoluille?
Pääsen lähtemään 17 jälkeen.
Heikki
Onnistuu päiväsurauksetkin..
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Re: Joensuun ympäristö
Kolmisen tuntia pyörin Uuron ja Hautajärvensalon välillä. Paljon oli tuttuja polkuja mutta aina sieltä löytyy jotain ennen ajamatontakin. Muutama kuvakin tuli otettua.
Pidetään Pasi mielessä tuo sinun loma, päiväsurautukset onnistuu minullakin.
Heikki
Pidetään Pasi mielessä tuo sinun loma, päiväsurautukset onnistuu minullakin.
Heikki
HiekkaHeikki
Re: Joensuun ympäristö
Mistäpä löysit tuon telineen gepsille? Mulla olis laatikossa just samanlainen magellan ja joutais laittaa jamppuun.
Re: Joensuun ympäristö
Ihan itse sahasin ja taivuttelin 2 mm alumiinista. Yläosan voi avata jotta saa gepsin paikalleen ja kiristys siipimuttereilla. Sisäpuolelle liimasin kumimattoa pehmusteeksi. Kiinnitetty peilinvarteen jollain polkupyörän lampun kiinnikkeellä. Hyvin on kestänyt tärinää, viides kesä menossa.-Make- kirjoitti:Mistäpä löysit tuon telineen gepsille? Mulla olis laatikossa just samanlainen magellan ja joutais laittaa jamppuun.
HiekkaHeikki
Re: Joensuun ympäristö
Oli vanha pariskunta jäännyt kiinni autolla kuusojan linjalla, siinä sillalla mistä kuraattori "oikasi" ojan kautta.
Kannattaa mennä varovasti se silta. siitä puuttuu kapuloita aika paljon.Laittelin mitä sain paikoilleen.
Kannattaa mennä varovasti se silta. siitä puuttuu kapuloita aika paljon.Laittelin mitä sain paikoilleen.
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Re: Joensuun ympäristö
https://picasaweb.google.com/1085210812 ... 39/3062011
Kiitos Heikille ja Esalle mukavasta maanantai illasta..
Kiitos Heikille ja Esalle mukavasta maanantai illasta..
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Re: Joensuun ympäristö
Pienimuotoinen sota(historia)retki suunnitteilla Ilomantsiin lauantaina 9.7
Tutustuminen hattuvaarassa Taistelijantalon tarjontaan, itäpisteellä käynti, möhkön kautta Ilomantsiin tultaessa matkan varrelle jääviin kohteisiin tutustuminen. Reitti pääosin hiekkatietä ja korkeintaan helppoa maastoa seassa, joten nappuloita ei tarvitse. Lähtö ois klo. 9.00 Ilomantsin nesteen pihasta.
Tutustuminen hattuvaarassa Taistelijantalon tarjontaan, itäpisteellä käynti, möhkön kautta Ilomantsiin tultaessa matkan varrelle jääviin kohteisiin tutustuminen. Reitti pääosin hiekkatietä ja korkeintaan helppoa maastoa seassa, joten nappuloita ei tarvitse. Lähtö ois klo. 9.00 Ilomantsin nesteen pihasta.