Hommasin vähän toista vuotta sitten Englannista Ebayn kautta 56 tkm ajetun 3VD koneen edullisesti. Eilen justa sain kaasareiden balannssit kohdalleen ja viikon loppuna pitää vielä testata ajamalla onko suuttimien valinnassa onnistuttu. Kone käy hienosti.
Päädyin tuohon 1 sarjan koneeseen, koska se tarvitsi vain vähäiset muutokset ja kaikki 750:n osat kävisuoraan.(sytky ja kaasarit, yms.)
Vaihtaa piti vain öljypohja, kytkinvipu, koneen takapuslat, moottorin vasen poski, öljyletkun natsa, öljyputki pumpulle ja kannen vesiputki.