polisport niskatuki kysymys?

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

heisku
Pyörä: transalp 600-----

polisport niskatuki kysymys?

Viesti Kirjoittaja heisku »

Elikä ostin kyseisen niskatuen ja kysymys kuuluu miten ne kolme(kengän nauhaa) tulee kiinnittää siihen tukeen :shock:
Ei ymmärrä ei :oops:
Viimeksi muokannut heisku, To Touko 26, 2011 9:16 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
VAK
Pyörä: pyöräkuume on kova

Re: evs rc2 niskatuki kysymys

Viesti Kirjoittaja VAK »

mä en osaa sanoa nauhoista, mutta ihan pakko kysyä, että ootko sä itse tuossa avattaren kuvassa? kyllä tuossa hommassa niska on notkeassa kunnossa, eikä niskatukea edes tarvi!

heisku

Re: evs rc2 niskatuki kysymys

En nyt sentään.pelkkä katsominenkin huippaa :lol:
heisku

Re: polisport niskatuki kysymys?

Tuli ajatuskatkos tarkoitin polisportin niskatukea :oops: Kysymys korjattu.
t.t.tammi
Pyörä: Pan European 1991
Viesti:

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

Onko se joku tämmöne
Kuva
Tuossa ei kyl näy mitään naruja, EvS:n vastaavassa on naruille paikkoja alapinnassa ja niistä saa sen sidottuu tarvittaessa pukuun/suojiin kiinni.
Epäkäytännöllistä mutta eipähä olis niin paljon tuon tarran vastuulla.
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
heisku

juurikin tommonen.Ai ne narut on todellakin sitä varten,no on todellakin epäkäytännölliset.Eiköhän tuo matkassa pysy ilmankin.
Kaizu
Pyörä: BMW F650GS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

Minulla on parikin EVS niskatukea jossa oli lärpäkkeet jotka on kait tarkoitus kiinnittää naruilla tai neppareilla suojapaitaan.
Kokeilin ensin kurvailla ilman kiinnityksiä ja hyvin tuntui pysyvän kypärän ja hartioiden välissä. Niinpä parin käyttökerran jälkeen leikkelin läpäreet kokonaan pois fiskarsin saksilla. Hyvin toimii.

Niskatuen tärkein tarkoitus on kait estää päätä kiepsahtamasta liian paljon jos sattuu törmäilemään pahassa asennossa. Lisäksi se suojaa vesurilla katkottujen oksien ja muiden vieraiden pääsemistä pyytämättä kurkkutorvelle, joten käytän sitä ihan kaikenlaisessa ajossa.
Nämä nykyiset vehkeet on niin keveitä ja sopivia ettei niitä edes muista päälle laittaneensa ennen kuin alkaa avaamaan takin vetskaria kotiovella.
Kaizu BMW F650GS -06
Vaativa kurankäsittely
AnttiL
Pyörä: exc

Viesti Kirjoittaja AnttiL »

Minullakin on lärpäkkeet, mutta tuki niillä kiinni rintapanssarissa. MINUN mielestä erinomainen juttu että tulee helposti mukana kun laittaa panssarin päälle eli olen hyötykäyttänyt ne lärpäkkeet.

Kannattaa mielestäni kokeilla parin reissuun ajan myös noin että on kiinni jos siihen vaikka tottuisi.
Hieman rajoittaa pään kääntymistä mistä olen havainnut haittaa lähinnä kun koittaa tiirailla tuleeko ne kaverit perässä kuinka kaukana vai joko kaikki menivät ohi, siispä kaupungissa jos sinne joskus erehtyy hieman haittaa kyllä. Tosin hyvin vähän ja peilit korvaa sen mitä tuossa menettää.

Kumma homma kun tuokin muiden suojien ohella on vähän kuin auton turvavyö, kun siihen tottuu niin tuntuu ettei voi ajaa ilmankaan. Tulee turvaton olo. :)
antti
heisku

Täytyykin koittaa viritellä sitä jotenkin tohon suojapaitaan kiinni.Ei tuo niskatuki mua ensimmäiselläkään kerralla häirinnyt kyl tähän rompe
määrään on jo tottunut kun sitä sun tätä saa pukea päälle pienenkin iltalenkin takia.Mikä siinä sit oikein oli kun aikoinaan muoviluodilla kyl ajeli
ilman suojavarusteita mutta nyt ei soralle tulisi mieleenikään lähteä ilman sotavarustusta.
Vastaa Viestiin