Superenskat, pula-ajan ja oikea.

Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.

Valvoja: Moderaattorit

ceevu
Viestit: 2004
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
Paikkakunta: jokela

Re: Il bastardo desmodromico

Viesti Kirjoittaja ceevu »

Venat oli näköjään 33/38 ja imukanava 28. en muista mitä nämä nykyset on (paso 41/35,monsteria en löytäny,samat?)mutta imukurkkua joutu rouhimaan niin lähelle O rengasta kun uskalsi ja silti jäi pykälää.
On sulla sitten ollu aika loppu jos ohivuoto on sitä luokkaa ettei enää käy. Oliko kuitenkin välykset edes suunnilleen alueella ettei kantanu? Oliko seetit muuttunu käänteiseks radiukseks? siis venttiilissä pyöree seetipinta ja kannessa vastaava ura?eikäköku toisinpäin. Tollasiin olen törmänny vanhoissa kansissa jotka kaipaa lyijyä mutta on ajettu lyijyttömällä.
Viimeksi muokannut ceevu, La Touko 28, 2011 1:50 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
skuikka
Viestit: 2203
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE ja Temmi 450fi
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: Il bastardo desmodromico

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Ei kantanut sen verran oli välystä. Seetien ja venan kosketusalueen leveys vaihteli.
skuikka
Viestit: 2203
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE ja Temmi 450fi
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: Il bastardo desmodromico

Viesti Kirjoittaja skuikka »

38mm näkyy olevan ysisatkun vakiot pakovenat, kuvittelen lautasen painolla ja lyhyiden keinuvipujen aiheuttamilla sivuttaisvoimilla olevan tekemistä sen kulumisen kanssa.
Sitten asiaan. Nyt olisi 900SS:n ja gsx-r750:n pakosarjojen risteytystulos paikallaan. primäärit kasvoi 35>38mm. Nyt saa jo kolmosella etusen käymään puoli metriä ilmassa, josko se se uusi pata jaksaisi loput noin 65 astetta :)
Toisessa kuvassa timpurin leikkimisen tulosta, ei selkä tykkä pyörän vieressä kyhjöttämisestä.
Liitteet
Kuva000.jpg
Kuva001.jpg
ceevu
Viestit: 2004
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
Paikkakunta: jokela

Re: Il bastardo desmodromico

Viesti Kirjoittaja ceevu »

Jaa ne on keinuseetit suoraan italiasta,virtaa hyvin jo 0-nostolla;) Ei kai siinä paljoo muuta voi olla kun no vipujen aiheuttamat sivuttaisväännöt. muistaakseni 900 oli pitempi nokka myös joka tietysti lisää kampeemista.
on siinä 750-900 vaan kohtalainen ero sitten.Oma ei oo käyny vielä(kään) säädettävänä mutta en usko unissakaan että edes kakkosella keventäis.
skuikka
Viestit: 2203
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE ja Temmi 450fi
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: Il bastardo desmodromico

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Ei se raakana keuli kuin ykkösellä. Kakkosella kevyt nyky riittää. Ja onhan tuo korkeampikin kuin normi Fantti, sekin helpottaa.
skuikka
Viestit: 2203
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE ja Temmi 450fi
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: Il bastardo desmodromico

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Tee työtä jolla on tarkoitus. Siirsin satula-tankki komboa 3cm eteen ja 2.5 cm alas. Pienillä asioilla saa mopon tuntumaan pienemmältä. Eikä mennyt kun koko päivä. Nyt on Kemppi rusketus suojaamassa vihamieliseltä auringolta.
Ohessa kuva josta ei juuri huomaa mitään muutosta. No, omaan silmään tuo näyttää vähän yhtenäisemmältä. Ja nyt yltää molemmat kantapäät yhtäaikaa maahan.
Liitteet
Fanttom.jpg
THA
Viestit: 3711
Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Pyörä: Yamaha ja TM
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: Il bastardo desmodromico

Viesti Kirjoittaja THA »

Pienet muutokset tekee paljon mutta edelleen noi homostelurenkaat pistää silmään, rupulikumia alle kaivataan ;D
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
skuikka
Viestit: 2203
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE ja Temmi 450fi
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: Il bastardo desmodromico

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Nuo on mitä sopivimmat renkaat ajella nahkapuku päällä :)
THA
Viestit: 3711
Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Pyörä: Yamaha ja TM
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: Il bastardo desmodromico

Viesti Kirjoittaja THA »

Kurapyöräilyssä kokovartalokortsu on kyllä hirviän kuuma ja hiostava... :twisted:
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
skuikka
Viestit: 2203
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE ja Temmi 450fi
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: Il bastardo desmodromico

Viesti Kirjoittaja skuikka »

No niin, nyt käydä rallattaa höröhörö moottori. Oli peikko käynyt yöllä tallissa ja vaihtanut etu- ja takapyttyjen nokat ristiin. Meni hetki ennenkuin tarinamme päähenkilö tajusi asian laidan. Hyvä näin, koska elottomuutta ihmetellessä huomasin että vauhtipyörä oli lähdössä pakoon, tuli sekin asennettua kunnolla. Josko tänään saisi aikaisiksi kokeilla ryntääkö se miten tuolla kokoonpanolla tehot pitäisi olla lähempänä SE:tä kuin kasigessua.
Avatar
hannuk
Viestit: 1158
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 9:00 am
Pyörä: 570 FE, 250 EXC-F
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Il bastardo desmodromico

Viesti Kirjoittaja hannuk »

Kai tuo on kasassa ennen uraata ja taas toisaalta ehjänä sinne asti :lol:
Oma vastuu! Artisti maksaa...
skuikka
Viestit: 2203
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE ja Temmi 450fi
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: Il bastardo desmodromico

Viesti Kirjoittaja skuikka »

En tiedä onko sinne asti ehjänä, mutta tänään ajetaan, jännitteensäädin saapuu hetkenä minä hyvänsä.


Musta laatikko on vanhat aivot, metallinvärinen uudet aivot, on bittien koko pienentynyt kymmenessä vuodessa. Tosin kuten edellisestä kirjoitelmasta käy ilmi, asentaja tässä uusia aivoja tarvitsee.
Liitteet
Kuva006.jpg
LightSpeed
Viestit: 1294
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 8:58 pm
Pyörä: FE390,12GS
Paikkakunta: Hamina

Re: Il bastardo desmodromico

Viesti Kirjoittaja LightSpeed »

skuikka kirjoitti: Tosin kuten edellisestä kirjoitelmasta käy ilmi, asentaja tässä uusia aivoja tarvitsee.
Eikä mitä,anna mennä vaan,hyvä siitä tulee. :roll:
skuikka
Viestit: 2203
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE ja Temmi 450fi
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: Il bastardo desmodromico

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Nonii, nyt on vaivauduttu ajamaankin vähän. Jyrkempi nenä ja isommat kanavat, yllätys yllätys, hukkaavat vähän alavääntöä, mutta mukavasti se laulaa, en oikein koskaan oppinut pitämään tuon vakiokoneen dieselmäisyydestä.
Olisi ehkä pitänyt malttaa pitää motokumit alla niin olisi ollut helpompi vertailla entiseen. Mitas sutii pienemmillä vaihteilla alustasta riippumatta.
Laitetaas taas yksi lähes entistenkaltainen sivukuva
Liitteet
Kuva008.jpg
skuikka
Viestit: 2203
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE ja Temmi 450fi
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: Il bastardo desmodromico

Viesti Kirjoittaja skuikka »

193kg 6l bensaa tankissa. Mitaskin on kulahtanut sen verta pidokkaaksi että tuli todettua etutassujen ilmaannostomahdollisuuksien ulottuvan nykyisin myös kolmosvaihteelle. Siis kaasu kiinni-auki-nykäisy-tekniikalla.
Sitten tappiot. Todennäköisesti oli ne kuplan männänrenkaat jotka pysäyttivät koneen hetkeksi, v..tu. Ei sinänsä hätää, varamäntiä ja pyttyjä löytyy hyllystä, ei vaan narsinaisesti huvita käyttää konetta irti. No ei se ole kuin 6h homma. Ei siinä nyt varsinaista rahallista tappiota tullut, uudet männät saisin 200€, rengassarja maksaa 150€ plus toimituskulut Teutonistanista. Jos huomena ehtii, niin hyvä, muuten menee juhannuksen jälkeen. Hannu perkele, pitikö manata? :) Toivottavasti saan jostain sen verta virtaa, että jaksan repiä tuon kuntoon URAA:lle.
Pääsin sentään maastoon. Peräkkäiset ojat on hauskoja, joskus tosin loppuu vauhti kesken. Ihan liian vähän tullut pärrällä ajettua, maastofillarilla useampi tunti viikossa, prätkällä tänä vuonna varmaan 5. Pikkusen on kädet tukossa.
Liitteet
Kuva010.jpg
Vastaa Viestiin