Superenskat, pula-ajan ja oikea.
Valvoja: Moderaattorit
-
- Viestit: 2004
- Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
- Paikkakunta: jokela
Re: Il bastardo desmodromico
Venat oli näköjään 33/38 ja imukanava 28. en muista mitä nämä nykyset on (paso 41/35,monsteria en löytäny,samat?)mutta imukurkkua joutu rouhimaan niin lähelle O rengasta kun uskalsi ja silti jäi pykälää.
On sulla sitten ollu aika loppu jos ohivuoto on sitä luokkaa ettei enää käy. Oliko kuitenkin välykset edes suunnilleen alueella ettei kantanu? Oliko seetit muuttunu käänteiseks radiukseks? siis venttiilissä pyöree seetipinta ja kannessa vastaava ura?eikäköku toisinpäin. Tollasiin olen törmänny vanhoissa kansissa jotka kaipaa lyijyä mutta on ajettu lyijyttömällä.
On sulla sitten ollu aika loppu jos ohivuoto on sitä luokkaa ettei enää käy. Oliko kuitenkin välykset edes suunnilleen alueella ettei kantanu? Oliko seetit muuttunu käänteiseks radiukseks? siis venttiilissä pyöree seetipinta ja kannessa vastaava ura?eikäköku toisinpäin. Tollasiin olen törmänny vanhoissa kansissa jotka kaipaa lyijyä mutta on ajettu lyijyttömällä.
Viimeksi muokannut ceevu, La Touko 28, 2011 1:50 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 2203
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Temmi 450fi
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: Il bastardo desmodromico
Ei kantanut sen verran oli välystä. Seetien ja venan kosketusalueen leveys vaihteli.
-
- Viestit: 2203
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Temmi 450fi
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: Il bastardo desmodromico
38mm näkyy olevan ysisatkun vakiot pakovenat, kuvittelen lautasen painolla ja lyhyiden keinuvipujen aiheuttamilla sivuttaisvoimilla olevan tekemistä sen kulumisen kanssa.
Sitten asiaan. Nyt olisi 900SS:n ja gsx-r750:n pakosarjojen risteytystulos paikallaan. primäärit kasvoi 35>38mm. Nyt saa jo kolmosella etusen käymään puoli metriä ilmassa, josko se se uusi pata jaksaisi loput noin 65 astetta
Toisessa kuvassa timpurin leikkimisen tulosta, ei selkä tykkä pyörän vieressä kyhjöttämisestä.
Sitten asiaan. Nyt olisi 900SS:n ja gsx-r750:n pakosarjojen risteytystulos paikallaan. primäärit kasvoi 35>38mm. Nyt saa jo kolmosella etusen käymään puoli metriä ilmassa, josko se se uusi pata jaksaisi loput noin 65 astetta
Toisessa kuvassa timpurin leikkimisen tulosta, ei selkä tykkä pyörän vieressä kyhjöttämisestä.
-
- Viestit: 2004
- Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
- Paikkakunta: jokela
Re: Il bastardo desmodromico
Jaa ne on keinuseetit suoraan italiasta,virtaa hyvin jo 0-nostolla;) Ei kai siinä paljoo muuta voi olla kun no vipujen aiheuttamat sivuttaisväännöt. muistaakseni 900 oli pitempi nokka myös joka tietysti lisää kampeemista.
on siinä 750-900 vaan kohtalainen ero sitten.Oma ei oo käyny vielä(kään) säädettävänä mutta en usko unissakaan että edes kakkosella keventäis.
on siinä 750-900 vaan kohtalainen ero sitten.Oma ei oo käyny vielä(kään) säädettävänä mutta en usko unissakaan että edes kakkosella keventäis.
-
- Viestit: 2203
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Temmi 450fi
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: Il bastardo desmodromico
Ei se raakana keuli kuin ykkösellä. Kakkosella kevyt nyky riittää. Ja onhan tuo korkeampikin kuin normi Fantti, sekin helpottaa.
-
- Viestit: 2203
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Temmi 450fi
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: Il bastardo desmodromico
Tee työtä jolla on tarkoitus. Siirsin satula-tankki komboa 3cm eteen ja 2.5 cm alas. Pienillä asioilla saa mopon tuntumaan pienemmältä. Eikä mennyt kun koko päivä. Nyt on Kemppi rusketus suojaamassa vihamieliseltä auringolta.
Ohessa kuva josta ei juuri huomaa mitään muutosta. No, omaan silmään tuo näyttää vähän yhtenäisemmältä. Ja nyt yltää molemmat kantapäät yhtäaikaa maahan.
Ohessa kuva josta ei juuri huomaa mitään muutosta. No, omaan silmään tuo näyttää vähän yhtenäisemmältä. Ja nyt yltää molemmat kantapäät yhtäaikaa maahan.
-
- Viestit: 3711
- Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: Il bastardo desmodromico
Pienet muutokset tekee paljon mutta edelleen noi homostelurenkaat pistää silmään, rupulikumia alle kaivataan ;D
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
-
- Viestit: 2203
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Temmi 450fi
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: Il bastardo desmodromico
Nuo on mitä sopivimmat renkaat ajella nahkapuku päällä
-
- Viestit: 3711
- Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: Il bastardo desmodromico
Kurapyöräilyssä kokovartalokortsu on kyllä hirviän kuuma ja hiostava...
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
-
- Viestit: 2203
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Temmi 450fi
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: Il bastardo desmodromico
No niin, nyt käydä rallattaa höröhörö moottori. Oli peikko käynyt yöllä tallissa ja vaihtanut etu- ja takapyttyjen nokat ristiin. Meni hetki ennenkuin tarinamme päähenkilö tajusi asian laidan. Hyvä näin, koska elottomuutta ihmetellessä huomasin että vauhtipyörä oli lähdössä pakoon, tuli sekin asennettua kunnolla. Josko tänään saisi aikaisiksi kokeilla ryntääkö se miten tuolla kokoonpanolla tehot pitäisi olla lähempänä SE:tä kuin kasigessua.
- hannuk
- Viestit: 1158
- Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 9:00 am
- Pyörä: 570 FE, 250 EXC-F
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
Re: Il bastardo desmodromico
Kai tuo on kasassa ennen uraata ja taas toisaalta ehjänä sinne asti
Oma vastuu! Artisti maksaa...
-
- Viestit: 2203
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Temmi 450fi
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: Il bastardo desmodromico
En tiedä onko sinne asti ehjänä, mutta tänään ajetaan, jännitteensäädin saapuu hetkenä minä hyvänsä.
Musta laatikko on vanhat aivot, metallinvärinen uudet aivot, on bittien koko pienentynyt kymmenessä vuodessa. Tosin kuten edellisestä kirjoitelmasta käy ilmi, asentaja tässä uusia aivoja tarvitsee.
Musta laatikko on vanhat aivot, metallinvärinen uudet aivot, on bittien koko pienentynyt kymmenessä vuodessa. Tosin kuten edellisestä kirjoitelmasta käy ilmi, asentaja tässä uusia aivoja tarvitsee.
-
- Viestit: 1294
- Liittynyt: La Maalis 04, 2006 8:58 pm
- Pyörä: FE390,12GS
- Paikkakunta: Hamina
Re: Il bastardo desmodromico
Eikä mitä,anna mennä vaan,hyvä siitä tulee.skuikka kirjoitti: Tosin kuten edellisestä kirjoitelmasta käy ilmi, asentaja tässä uusia aivoja tarvitsee.
-
- Viestit: 2203
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Temmi 450fi
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: Il bastardo desmodromico
Nonii, nyt on vaivauduttu ajamaankin vähän. Jyrkempi nenä ja isommat kanavat, yllätys yllätys, hukkaavat vähän alavääntöä, mutta mukavasti se laulaa, en oikein koskaan oppinut pitämään tuon vakiokoneen dieselmäisyydestä.
Olisi ehkä pitänyt malttaa pitää motokumit alla niin olisi ollut helpompi vertailla entiseen. Mitas sutii pienemmillä vaihteilla alustasta riippumatta.
Laitetaas taas yksi lähes entistenkaltainen sivukuva
Olisi ehkä pitänyt malttaa pitää motokumit alla niin olisi ollut helpompi vertailla entiseen. Mitas sutii pienemmillä vaihteilla alustasta riippumatta.
Laitetaas taas yksi lähes entistenkaltainen sivukuva
-
- Viestit: 2203
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Temmi 450fi
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: Il bastardo desmodromico
193kg 6l bensaa tankissa. Mitaskin on kulahtanut sen verta pidokkaaksi että tuli todettua etutassujen ilmaannostomahdollisuuksien ulottuvan nykyisin myös kolmosvaihteelle. Siis kaasu kiinni-auki-nykäisy-tekniikalla.
Sitten tappiot. Todennäköisesti oli ne kuplan männänrenkaat jotka pysäyttivät koneen hetkeksi, v..tu. Ei sinänsä hätää, varamäntiä ja pyttyjä löytyy hyllystä, ei vaan narsinaisesti huvita käyttää konetta irti. No ei se ole kuin 6h homma. Ei siinä nyt varsinaista rahallista tappiota tullut, uudet männät saisin 200€, rengassarja maksaa 150€ plus toimituskulut Teutonistanista. Jos huomena ehtii, niin hyvä, muuten menee juhannuksen jälkeen. Hannu perkele, pitikö manata? Toivottavasti saan jostain sen verta virtaa, että jaksan repiä tuon kuntoon URAA:lle.
Pääsin sentään maastoon. Peräkkäiset ojat on hauskoja, joskus tosin loppuu vauhti kesken. Ihan liian vähän tullut pärrällä ajettua, maastofillarilla useampi tunti viikossa, prätkällä tänä vuonna varmaan 5. Pikkusen on kädet tukossa.
Sitten tappiot. Todennäköisesti oli ne kuplan männänrenkaat jotka pysäyttivät koneen hetkeksi, v..tu. Ei sinänsä hätää, varamäntiä ja pyttyjä löytyy hyllystä, ei vaan narsinaisesti huvita käyttää konetta irti. No ei se ole kuin 6h homma. Ei siinä nyt varsinaista rahallista tappiota tullut, uudet männät saisin 200€, rengassarja maksaa 150€ plus toimituskulut Teutonistanista. Jos huomena ehtii, niin hyvä, muuten menee juhannuksen jälkeen. Hannu perkele, pitikö manata? Toivottavasti saan jostain sen verta virtaa, että jaksan repiä tuon kuntoon URAA:lle.
Pääsin sentään maastoon. Peräkkäiset ojat on hauskoja, joskus tosin loppuu vauhti kesken. Ihan liian vähän tullut pärrällä ajettua, maastofillarilla useampi tunti viikossa, prätkällä tänä vuonna varmaan 5. Pikkusen on kädet tukossa.