Joensuun ympäristö

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Lare kirjoitti:Etelän mies kiittää ajoseurasta :lol:
Kovin on ykspuolista: oranssi, ktm, oranssi... 8)

Tää ralli jatkui aamulenkillä ja kuvajahtisurrrrautuksella :P

Ahti ja Adve.
TeeS
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Touko 09, 2011 10:01 pm
Pyörä: 450exc
Paikkakunta: Liperi

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja TeeS »

Moi.
Ootteko kukaan kurvaillu tuolla rajan pinnassa?. Ajattelin jos ois vaihtanu kottaraiseen isomman tankin ja lähteny jostain Möhkön kohdilta vyöhykettä pitkin ylöspäin ajelemaan, kiinostas että minkälaista baanaa löytyy, näyttäs että pääsis välillä pitiäkin matkoja ihan rajavyöhykettä pitkin mutta liekkö minkälaista maastoa/tiestöä (muutakin kun kartan mustaa viivaa 8) ) ? Jos sipasis jonnekin Nurmes-Kuhmo akselille. Juu ja mistä sais parhaiten paperi karttaa ko. alueelle ?
Kiitos.
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja PAH »

Lauantaina ajellaan just tuolla koko päivä.
Joensuusta tulee aamulla muitakin kotarikuskeja, Ahti, creative, Kuraattori. Kysy heiltä aikatauluja, puhelinnumerot löytyy Jäsenille osiosta Joensuun kohdalta. Tarkemmin koko tapahtumasta tuolla.

http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... =1&t=19090
HiekkaHeikki
TeeS
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Touko 09, 2011 10:01 pm
Pyörä: 450exc
Paikkakunta: Liperi

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja TeeS »

Oispa ollu mahtavaa lähtee matkaan jos ei tuo työ prkl... olis sotkenu suunnitelmia :evil: .
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Huomenta.

Olemme muuttaneet taas kesäksi Kiihtelysvaaraan Hietajärven rannalle. Näillä kulmilla kun kurvailette niin poiketkaa kahvilla tai jätskillä Hietsun Kitskalla vaunualueella.Vain jäsenille-kyltistä ei tarvitse välittää,tarkoittaa majoittujia,kitska on avoinna kaikille 8-20.Itse olen seuraavat kolme viikkoa "normi" töissä aamuvuorossa,niin iltaisin on aikaa vaikka pikku surautuksille.Toi kuvasurauskin on täällä lähellä,eli kaikki vaan jahtiin mukaan.Kuvan löytäjälle tarjoan kahvit ja meidän vaunun löytää kun kysyy missä se kuramopoilija majailee.Jos ja kun tulette,älkää pelästykö sitä oranssia kasikessua,se on meillä vaan päivähoidossa :lol:

Ahti ja Adve
Lare
Viestit: 172
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 1:46 pm
Pyörä: Triumph tiger 800xcx
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Lare »

Ahti kirjoitti:Huomenta.

Jos ja kun tulette,älkää pelästykö sitä oranssia kasikessua,se on meillä vaan päivähoidossa :lol:

Ahti ja Adve

Oothan muistanut käydä aamuin illoin paijaamassa sitä päivähoitolaista :?:
Älä mene sinne minne elämä sinua vie.
Vie sinä elämä sinne minne olet itse menossa.
kode10
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Marras 13, 2007 7:09 pm

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja kode10 »

Harjoitus leiri käynnissä gotlannissa..voi olla ettei tulla enää takas,meinaan vaan et maisemat ja tiet kohdillaan..
Aurinko loimuaa täydellä teholla jo heti aamusta... Pitääkää hauskaa siel kotosuomessa..
Me ainakin naatitaan... :lol: :lol: 8)
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Lare kirjoitti:
Ahti kirjoitti:Huomenta.

Jos ja kun tulette,älkää pelästykö sitä oranssia kasikessua,se on meillä vaan päivähoidossa :lol:

Ahti ja Adve

Oothan muistanut käydä aamuin illoin paijaamassa sitä päivähoitolaista :?:

Niinhän toi oli kuin villivarsa laitumella kun käytiin vähän tervasuolla ulkoiluttamassa :lol:

Ahti ja Laren Kessu
Avatar
Phav
Viestit: 580
Liittynyt: Su Touko 30, 2010 6:21 pm
Pyörä: R1200GS -09
Paikkakunta: Joensuu,Hammaslahti

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Phav »

Minä kävin ulkoilemassa ja koeajamassa uusia bensapumpun kärkiä ja uutta innovan kumia, oisin Ahti tullu sinuu moikkaamaan, mutta kun ei olleet tarpeeks tutut tiet ja ei navia tai karttaa mukana. Ajelin siellä Pykälikön suunnalla. Kotona karttaa tutkin, ni ois ollu helppo reitti.
Loud pipes save lives
-Pasi-
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Phav kirjoitti: Kotona karttaa tutkin, ni ois ollu helppo reitti.
Täällä ollaan huomennakin,tosin käyn omaa Advea ulkoiluttamassa kun hirnuu tossa vaunun vieressä.

Ahti ja kateellinen Adve
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja creative »

Kiitos Heikki ja Ahti sunnuntai surautuksesta..240km tuli mittariin hienoo reittii.
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Avatar
Roiske
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 9:21 pm
Pyörä: DR800, DR-Z400

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Roiske »

Reilu viissataa pyörähti mulle mittariin tälle viikonlopulle, enkä parikkalaa pitemmällä käyny. Oskolantie on hieman lanauksen tarpeessa, vaikee ajaa kun on kova savipohja ja päällä paikotellen ihan hienoa hiekkaa, on melkoisen epätasanen pito. Aikaisempina kesinä kun tuo oli koko matkalta kunnon murskeella, niin sai vetää hymy korvissa mieletöntä sora driftinkiä loputtomassa sladissa. No ilmankos ne murskeet on siitä hävinny, on varmaan moni muukin käynyt nautiskelemassa.
skuikka
Viestit: 2245
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Jos sieltä tulee Parikkalaan (Saarelle) asti retkueita useamminkin, niin pistelkää viestiä, voin tulla jonon jatkeelle/oppaaksi. Löytyypä ropsinajon jäljiltä luvallisia rypemispaikkojakin. Tahtoo olla kaahausseura vähän vähissä täälläpäin, tänään tosin löysin suurinpiirtein 11km melko yhtäjaksoista sutimisjälkeä. Eihän Roiskeella ole mustaa pyörää?
Avatar
Kuraattori
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Tammi 17, 2007 7:13 pm
Pyörä: LC 4 ja 8
Paikkakunta: Liperi

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Kuraattori »

skuikka kirjoitti:Jos sieltä tulee Parikkalaan (Saarelle) asti retkueita useamminkin, niin pistelkää viestiä, voin tulla jonon jatkeelle/oppaaksi. Löytyypä ropsinajon jäljiltä luvallisia rypemispaikkojakin. Tahtoo olla kaahausseura vähän vähissä täälläpäin, tänään tosin löysin suurinpiirtein 11km melko yhtäjaksoista sutimisjälkeä. Eihän Roiskeella ole mustaa pyörää?
Itse olin muualla enkä asiasta mitään tiedäkkään mutta jälkien pituudesta ja mopon väristä päätellen pakko olla roiske,voisin melkein vannoa :lol: olishan nuo parikkalan pikataipaleet ja rypypaikatkin kiva joskus testata...
Karjalassa kajahtaa..Lc 4 ja 8
skuikka
Viestit: 2245
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Katselin hallin ovella Fanttia jotta jaksaisiko siihen laittaa uuden moottorin paikoilleen, on ollut vähän motivaatio hukassa. Vanhan padan sentään jaksoin irroittaa. Sitten rupesi kuulostamaan kaukaisuudessa siltä, että joku viihtyy pääsuutinpiirillä, ja vaihteitakin vaihtelee mielellään. Siitä se meidän plantaasin edestä sitten syöksyi, musta korkealla katteella varustettu ja yksipyttyinen, edelleen kaasu auki. Siinä vaiheessa alkoi vähän tuntumaan siltä että voisinpa hyvinniin laittaa Fantin kasaan.
Sittemmin illalla ajelin Mikkolanniemi-Niukkala EK:ta autolla ja katselin jälkeä tiessä miettien että riittäisikö 90 heposta tekemään katkottoman jäljen tuohon pätkälle. Taidan mennä aamulla tallille. Jos piristusruiske oli Roiske, niin kiitos, kunnon reuhaamista voisi varmaan nauhoittaa motivointikasetiksi.
Vastaa Viestiin