at hyytyy
Valvoja: Moderaattorit
- tappaja
- Pyörä: Honda AT 750 RD04
at hyytyy
Elikkäs AT rupeaa nykimään isommilla kierroksilla kiihdytettäessä ja huippunopeus 120km/h.Mikä mahtaa olla vialla?Ilmansuodatin ja tulpat just vaihdettu.Tullut toi besapumpun tyyppivika vastaan foorumilla,mut onko sitä vikaa myös tässä RD04:ssa?Muuten kyl toimii ihan ok. 
Re: at hyytyy
Kaasarin kalvot särki?
- timpuktu
- Pyörä: Elefant 750
Ei riitä pensa. Jokin pensalinjassa ahistaa.
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''
- tappaja
Bensasuodatinta en ole vielä vaihtanu,täytyy varmaan vaihtaa ensi tilas.Kaasarin kalvot kuulostaa kovin kallilta vaihtoehdolta. 
Kyllä sielläkin ne kärjet on.tappaja kirjoitti:Tullut toi besapumpun tyyppivika vastaan foorumilla,mut onko sitä vikaa myös tässä RD04:ssa?
Happi
- Muddy Waters
- Pyörä: KTM+GSA
Katoppas ne kaasarin kurkkujen kiristypannat eli siis ne millä kurkut on kiinni. Voipi olla löysällä ja saa happea väliin.
Mulla ollut joskus semmoinen vaiva.
(taikka siis pyörällä,ei mulla...
)
Mulla ollut joskus semmoinen vaiva.
(taikka siis pyörällä,ei mulla...
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
- tappaja
Oli nyt sitte kaasarit synkattavana ja huoltomies otti toisen puolen ryyppyvaijerin kokonaan pois,ku oli se jousi siellä monessa palassa ja vaijeri aika huonos hapes.Tuli paremmaksi,mut hiukan on vieläki potku pois.Ei pätkytä enää ku antaa kierroksia ja nyt oli huiputki 135...Aika outo vika vaan ku syksyllä toimi ihan hyvin ja heti talven jälkeen rupes temppuilemaan.Täytyy varmaan seuraavaks avata noi kaasarit.
Myös bensahanat saattaa ajanmittaan tukkeutua jos on ollut epäpuhtauksia,itselläni huomasin tuollaisia oireita kun vaihdoin yksihanaiseen tankkiin. Kannataa ottaa letku suodattimelta irti ja lorauttaa kuppiin, jos ei tule letkun täydeltä niin tukkoilee.
Pumppu on tietty sit se seuraava. Siitä sitten kaasuttimien avaukseen. Tämmöinen olisi minun työjärjestys.
Tuossa mönkkärissä kävi myös sillain että ei saanut ilmaa tankin korkin kautta,selvisi kun jäi korkki "tuulihakaan"
Pumppu on tietty sit se seuraava. Siitä sitten kaasuttimien avaukseen. Tämmöinen olisi minun työjärjestys.
Tuossa mönkkärissä kävi myös sillain että ei saanut ilmaa tankin korkin kautta,selvisi kun jäi korkki "tuulihakaan"
- tappaja
Kaikkee kokeiltu ja ny otin sitte bensapumpun pois.Kärjet ihan finaalissa.Mahtaako tuohon mennä sama pumppu,ku r07:aan?Sitä Pierpurgia aattelin laittaa.
-
zulu
- Pyörä: Honda Transalp -94
Korjattiin viime keväänä yksi Suzuki jossa oli samat oireet bensahana vaihtamalla.
- tappaja
Vaihdoin sit kuitenkin vaan ne kärjet.Kyl muuttu pyörä taas paremmaks.Huiput oli 142,mut se riittää oikeen hyvin.Viime kesänä koitin,ni kulki 180 sigman mukaan.Ne kärjet oli tosissaan iha loppu.Alemmas ei ollu enää lainkaan jäljellä.
- tappaja
Kyllä vaan jäi harmittamaan toi bensapumppu,ei se vaan kärkien vaihtaminen auttanut.Täytyy vaihtaa koko pumppu jos vaikka tulis kuntoon.mahtaako siihen käydä tuo Pierburg 7.21440.51.0?ku tuossa letkut tulee hiuka erilaisesti kiinni?
- JarnoS
- Pyörä: BMW R1200GS ADVENTURE
eikös sen pitäs mennä mut voi olla et bensanpaine tulee kovemmaksi ja kaasarit tulvii sit jos on huonot tiivistee
--JarnoS
--JarnoS
BMW R 1200 GS ADVENTURE MIEHILLE JOTKA KULKEVAT OMIA POLKUJAAN.
- Lakupilotti
- Pyörä: Laku
Olen ajanut tuollaisella Pierburgilla n. 90tkm ongelmitta. Jos kaasarit yrittävät tulvia tai pensanpinta on pielessä, vaihda uimuriventtiilit. Mulla toinen oli möhistynyt ja vuoti. Vuoto haittasi lähinnä mopon seistessä.tappaja kirjoitti:Kyllä vaan jäi harmittamaan toi bensapumppu,ei se vaan kärkien vaihtaminen auttanut.Täytyy vaihtaa koko pumppu jos vaikka tulis kuntoon.mahtaako siihen käydä tuo Pierburg 7.21440.51.0?ku tuossa letkut tulee hiuka erilaisesti kiinni?
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Where ever you go, there you are !
- tappaja
Nyt ois pumppu tallissa odottamassa asennusta.Ihmettelin vaan suurta hinta eroa varaosaliikkeiden välillä,ku toisessa 128Eur ja toises 67Eur.Tilasin sit tietty tuon halvemman ja koitin kysellä josko se on joku kopio,kovasti väitti että on pierburgin tekemä.Paketis lukee kyl ford,eikä pumpus muuta ku numeroita...Meneekö tossa rd07:ssa bensaletkut jotenki eri kautta,ku tos vanhemmassaha ne tulee molemmat letkut vasenta puolta ja pumpussa on meno ja tulo vierekkäin?