Olihan kyllä sellanen arjesta irrottautuminen että en tiiä olenko moista ennen kokenut. Ootte te uskomattoman hienoa sakkia. Tapahtuman onnistuminen oli teidän jokaisen ansiota. Juhalle erikoisesti kiitokset paneutumisesta reittiasioihin ja Jukalle kunniamaininta koeajopyörästä ja komeasta raatoautosta(jota sitäkin tarvittiin). Kelihän oli pölyä lukuunottamatta hyvä eikä sateen takia tarvinut kenenkään märissä kamppeissa värjötellä. Kämpän lämmitysjärjestelmän pikku remontintarpeen johdosta myös makuupussivertailu oli kovasti suosiossa.Renkaankorjausnäytöskin nähtiin kämpän pihamaalla tummanpuhuvan Adven saavuttua autokyydillä majapaikkaan.Muutenhan kalusto taisi pysyä melkolailla kuosissaan lukuunottamatta tuota Tomin katevauriota.
Huippuporukka,loistavat jutut,hienoja pyöriä,en malta vuotta odottaa vaan syyssurautukset luultavasti tulossa niinkun viime vuonnakin. Näitä toiveita ainakin esitettiin.Paljon oppi meikäläinen uutta kurapyöräkulttuurista ja on entistäkin pahemmin koukussa tähän touhuun.Siitä iltanuotiostakin olen saanut tähän mennessä vaan foorumilta lueskella mutta nyt sekin on koettu,IHAN HUIPPUA
Mutta tämän tapahtuman osalta vielä kerran ISO KIITOS TEILLE KAIKILLE
Palataan asiaan... -JUSSI- ...niiii ja -AAPO-...