KIVETTY

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
kalle j
Viestit: 878
Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
Pyörä: R100GS ja R1100GS
Paikkakunta: Muurame

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja kalle j »

huomenna ois tarkoitus lähteä laukaasta varmaan ehkä suurinpiirtein seiskan aikaan iltasella kivettyyn päin, reittiä tosin en ole vielä suunnitellut, vinkkejä voi antaa ja ajoseurakin kelpaa
Lisää urkua monitoriin...
Avatar
zei-zei
Viestit: 82
Liittynyt: Ti Loka 13, 2009 10:03 pm
Pyörä: DR 800
Paikkakunta: Jämsänkoski

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja zei-zei »

Tais jäädä väliin jopa noi päiväsurauttelut :x
Öljyn vaihdon ja tasapainoketjun kiristyksen jälkeen laitoin kopan paikalleen ja öljyt sisään niin tohtori ei suostunut käynnistymään :evil: Syykin selvisi lopulta.. magneeton johdoista ainakin yksi poikki kopan läpiviennin kohdalta.
Kertaalleen otin kopan pois ja korjasin katkenneen johdon mutta ei toivottua tulosta.
Huomenna vielä yritän saada tohtorin pelittään, mutta taitaa mennä koko johtosarja uusiksi...ja vaikka mä kuinka niitä yritin varoa niin näin vain kävi :roll:
Mielellään sitä isoa gessua olis kokeillu kun viime viikolla pääsin kokeilemaan uutta Super Tenereä...olis ollut vähän vertailupohjaa :mrgreen:
Toivottavasti seuraavalla kerralla on jo parempi onni :arrow: Toivottelen hyviä "surautuksia" kaikille osallistujille 8)
T.jarski (zei-zei)
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Harmittavia peruutuksia vielä loppusuoralla...
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
KKO
Viestit: 409
Liittynyt: La Heinä 15, 2006 10:28 pm
Pyörä: -----
Paikkakunta: JKL

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja KKO »

AnssiA kirjoitti:Huomenna on varmaan muitakin kuin minä ajelemassa Jyväskylän seudulta paikan päälle?
...
Pitää paikkansa, ei vaan oikein tiedä mihin aikaan pääsee töistä lähtemään ja on tossa mopossakin vielä hiukan laittoa, ennenkuin uskaltaa "sinne asti" lähteä...

Joten ei oikein osaa aikataulusitoumuksia laittaa. Vielä ainakaan.
Kari

"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
Avatar
juhan
Viestit: 2579
Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:25 am
Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Paikkakunta: JKL

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja juhan »

No sovitellaan aikataulua. Suunnittelin tuossa viiden aikaan lähteväni, mutta saapi nähdä. Soittelen tai tekstaan kun tiedän. Otetaan Kalle j Laukaasta mukaan, jos menee myöhempään.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
Avatar
AnssiA
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Loka 20, 2010 6:24 pm
Pyörä: 1200 GSA
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja AnssiA »

Pari AT:tä on kuulemma klo 18.00 aikoihin starttaamassa Jyväskylästä.
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Noniin,huomenna alkaa jyrisemään :!:

Kämppää laiteltu talven jäljiltä käyttökuntoon ja sauna tikun raapaisua vaille valmiina. Aamulla pari juttua hoidettava ja pelipaikalle pääsen puolen päivän aikaan. Huomenna ei enää juurikaan jouda foorumilla notkumaan joten jos asiaa ilmenee niin soittoa tai viestiä 0500-5kolme11kolme2. Että ei muuta kun kamppeet käyntiin ja Kivettyä kohti.

TERVETULOA :!: :!:
Liitteet
Kivetty 2011 Tarra_643x800.jpg
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Avatar
tomiik
Viestit: 600
Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 9:42 pm
Pyörä: F850GSA
Paikkakunta: Lahti

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja tomiik »

KN76 kirjoitti:
Jakke N kirjoitti:
tomiik kirjoitti:Onko Hämeen suunnalta keitä lähdössä perjantaina Kivettyyn. Suunnittelimme Narun kanssa puolenpäivän kantissa lähtöä Lahti-Tervakoski välimaastosta. Lähtöaika vielä elää jonkin verran. Joukolla saisi tyhmyyden tiivistymään paremmin :mrgreen: .
Ollaan KN76:n kanssa ainakin lähös. KN:llä taisi olla jotain suunnitelmaa reitinkin suhteen.
Jos me lähdetään tästä Turengin-HML rajalta aamulla, saatetaan olla sopivasti puolen päivän tienoolla jo Tervakoskella :lol:

Mulla pe VP :mrgreen:
Juu pe vapaa on sovittu kans!!
Reittisuunnitelmaa olis Asikkalasta eteenpäin sisältäen soraa ja assua... Ei mitään extremeä vaan joutuisaa matkantekoa. Marjoniemen mutkapätkät aattelin vetistä ja kun ohi mennään niin voishan sitä vilkaista pääsiskö sen kuuluisan tunnelin läpi :P

Koitetetaan keksiä joku mukava reitti siihen Turenki-Asikkala välille...

Jos osuu teidän reittiin niin ajatus oli Narun kanssa lähteä klo 12 nurkilla Lahdesta Asentajankatu 2:sta, Scan-Auton pihalta.
8)
Kaikki on kaunista, kun silmä tottuu.
Avatar
kalle j
Viestit: 878
Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
Pyörä: R100GS ja R1100GS
Paikkakunta: Muurame

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja kalle j »

juhan kirjoitti:No sovitellaan aikataulua. Suunnittelin tuossa viiden aikaan lähteväni, mutta saapi nähdä. Soittelen tai tekstaan kun tiedän. Otetaan Kalle j Laukaasta mukaan, jos menee myöhempään.
Koitan laittaa itteni valmiiks aikaisemmin jos kerkeisin vaikka följyyn
Lisää urkua monitoriin...
janne.k
Viestit: 1244
Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 3:52 pm
Pyörä: XR400, XRV750
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja janne.k »

AT ja DR350 lähtee joskus neljän jälkeen palokasta.
Avatar
Jakke N
Viestit: 1811
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 2:11 pm
Pyörä: EXC450
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

tomiik kirjoitti: Jos osuu teidän reittiin niin ajatus oli Narun kanssa lähteä klo 12 nurkilla Lahdesta Asentajankatu 2:sta, Scan-Auton pihalta.
8)
Zuumaillaan joo, KN taitaa vielä kuumeisesti suunnitella reittiä, kun ei ole kuulunut mitn, mutta ollaan yhteyksissä.
Avatar
KN76
Viestit: 1415
Liittynyt: To Touko 31, 2007 8:29 pm
Pyörä: R 1200 GS
Paikkakunta: Muonio

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja KN76 »

Jakke N kirjoitti:
tomiik kirjoitti: Jos osuu teidän reittiin niin ajatus oli Narun kanssa lähteä klo 12 nurkilla Lahdesta Asentajankatu 2:sta, Scan-Auton pihalta.
8)
Zuumaillaan joo, KN taitaa vielä kuumeisesti suunnitella reittiä, kun ei ole kuulunut mitn, mutta ollaan yhteyksissä.
Joo tää viikko on menny tehokkaasti töissä mutta reitti on suunniteltu. Ajatus on tulla Kalkkisten ja Marjoniemen kautta Heinolaan ja siittä sopivasti tarkastamaan Pönttövuoren lumitilanne... Mulla olis haaveena päästä n klo 10 liikkeelle. Ajoaikaa Heinolaan on vaikee sanoo, riippuu kiertääkö Evon kautta vaiko ei... :mrgreen:

Mulle voi huomenna laittaa viestiä numeroon nollaneljäneljä-5613163 niin voitais koittaa sovittaa aikatauluja/reittejä yhteen...
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
KKO
Viestit: 409
Liittynyt: La Heinä 15, 2006 10:28 pm
Pyörä: -----
Paikkakunta: JKL

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja KKO »

kalle j kirjoitti:
juhan kirjoitti:No sovitellaan aikataulua. Suunnittelin tuossa viiden aikaan lähteväni, mutta saapi nähdä. Soittelen tai tekstaan kun tiedän. Otetaan Kalle j Laukaasta mukaan, jos menee myöhempään.
Koitan laittaa itteni valmiiks aikaisemmin jos kerkeisin vaikka följyyn
Olisko alustavasti vaikka lähtö Roililta (= Kukkumäen Teboil JKL, muille tiedoksi...) ja klo viisi tai kuusi ?

Siitä sitten kalle j kautta eteenpäin. Ja tietysti jos etelämmästä tulijoita olisi suunnilleen silloin tulossa niin porukalla voisi mennä perille asti, jos heille passaa (ja aikataulut sopii)
:roll:
Kari

"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
Avatar
juhan
Viestit: 2579
Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:25 am
Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Paikkakunta: JKL

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja juhan »

Ehdotus:
palokka neste-express, peräpalokka, kuukanpää, rajamäki, pukinpohja, valkola, koivisto, liimattala, konginkangas, lintulahti, kumpunen.
Lähtö 17:30, että ehditään perille samana iltana. Valkolan koulun risteys n. 18:10 (Kalle j).
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
Avatar
petev
Viestit: 772
Liittynyt: To Loka 07, 2004 4:50 pm
Pyörä: F850GS

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja petev »

Puolen tunnin päästä lähtö, varmaan joku 450km pikkuteitä perille, joten saattaa mennä vähän aikaa. Lupaavasti +1 lämpöä, mutta kait se siitä hiukan lämpee...
Vastaa Viestiin