KIVETTY
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- kalle j
- Viestit: 878
- Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
- Pyörä: R100GS ja R1100GS
- Paikkakunta: Muurame
Re: KIVETTY
huomenna ois tarkoitus lähteä laukaasta varmaan ehkä suurinpiirtein seiskan aikaan iltasella kivettyyn päin, reittiä tosin en ole vielä suunnitellut, vinkkejä voi antaa ja ajoseurakin kelpaa
Lisää urkua monitoriin...
Re: KIVETTY
Tais jäädä väliin jopa noi päiväsurauttelut
Öljyn vaihdon ja tasapainoketjun kiristyksen jälkeen laitoin kopan paikalleen ja öljyt sisään niin tohtori ei suostunut käynnistymään
Syykin selvisi lopulta.. magneeton johdoista ainakin yksi poikki kopan läpiviennin kohdalta.
Kertaalleen otin kopan pois ja korjasin katkenneen johdon mutta ei toivottua tulosta.
Huomenna vielä yritän saada tohtorin pelittään, mutta taitaa mennä koko johtosarja uusiksi...ja vaikka mä kuinka niitä yritin varoa niin näin vain kävi
Mielellään sitä isoa gessua olis kokeillu kun viime viikolla pääsin kokeilemaan uutta Super Tenereä...olis ollut vähän vertailupohjaa
Toivottavasti seuraavalla kerralla on jo parempi onni
Toivottelen hyviä "surautuksia" kaikille osallistujille
T.jarski (zei-zei)
Öljyn vaihdon ja tasapainoketjun kiristyksen jälkeen laitoin kopan paikalleen ja öljyt sisään niin tohtori ei suostunut käynnistymään
Kertaalleen otin kopan pois ja korjasin katkenneen johdon mutta ei toivottua tulosta.
Huomenna vielä yritän saada tohtorin pelittään, mutta taitaa mennä koko johtosarja uusiksi...ja vaikka mä kuinka niitä yritin varoa niin näin vain kävi
Mielellään sitä isoa gessua olis kokeillu kun viime viikolla pääsin kokeilemaan uutta Super Tenereä...olis ollut vähän vertailupohjaa
Toivottavasti seuraavalla kerralla on jo parempi onni
T.jarski (zei-zei)
- Jutale
- Viestit: 1384
- Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: KIVETTY
Harmittavia peruutuksia vielä loppusuoralla...
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Re: KIVETTY
Pitää paikkansa, ei vaan oikein tiedä mihin aikaan pääsee töistä lähtemään ja on tossa mopossakin vielä hiukan laittoa, ennenkuin uskaltaa "sinne asti" lähteä...AnssiA kirjoitti:Huomenna on varmaan muitakin kuin minä ajelemassa Jyväskylän seudulta paikan päälle?
...
Joten ei oikein osaa aikataulusitoumuksia laittaa. Vielä ainakaan.
Kari
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
- juhan
- Viestit: 2579
- Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:25 am
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
- Paikkakunta: JKL
Re: KIVETTY
No sovitellaan aikataulua. Suunnittelin tuossa viiden aikaan lähteväni, mutta saapi nähdä. Soittelen tai tekstaan kun tiedän. Otetaan Kalle j Laukaasta mukaan, jos menee myöhempään.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
Re: KIVETTY
Pari AT:tä on kuulemma klo 18.00 aikoihin starttaamassa Jyväskylästä.
- Jutale
- Viestit: 1384
- Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: KIVETTY
Noniin,huomenna alkaa jyrisemään
Kämppää laiteltu talven jäljiltä käyttökuntoon ja sauna tikun raapaisua vaille valmiina. Aamulla pari juttua hoidettava ja pelipaikalle pääsen puolen päivän aikaan. Huomenna ei enää juurikaan jouda foorumilla notkumaan joten jos asiaa ilmenee niin soittoa tai viestiä 0500-5kolme11kolme2. Että ei muuta kun kamppeet käyntiin ja Kivettyä kohti.
TERVETULOA

Kämppää laiteltu talven jäljiltä käyttökuntoon ja sauna tikun raapaisua vaille valmiina. Aamulla pari juttua hoidettava ja pelipaikalle pääsen puolen päivän aikaan. Huomenna ei enää juurikaan jouda foorumilla notkumaan joten jos asiaa ilmenee niin soittoa tai viestiä 0500-5kolme11kolme2. Että ei muuta kun kamppeet käyntiin ja Kivettyä kohti.
TERVETULOA
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Re: KIVETTY
KN76 kirjoitti:Juu pe vapaa on sovittu kans!!Jakke N kirjoitti:Ollaan KN76:n kanssa ainakin lähös. KN:llä taisi olla jotain suunnitelmaa reitinkin suhteen.tomiik kirjoitti:Onko Hämeen suunnalta keitä lähdössä perjantaina Kivettyyn. Suunnittelimme Narun kanssa puolenpäivän kantissa lähtöä Lahti-Tervakoski välimaastosta. Lähtöaika vielä elää jonkin verran. Joukolla saisi tyhmyyden tiivistymään paremmin.
Jos me lähdetään tästä Turengin-HML rajalta aamulla, saatetaan olla sopivasti puolen päivän tienoolla jo Tervakoskella![]()
Mulla pe VP
Reittisuunnitelmaa olis Asikkalasta eteenpäin sisältäen soraa ja assua... Ei mitään extremeä vaan joutuisaa matkantekoa. Marjoniemen mutkapätkät aattelin vetistä ja kun ohi mennään niin voishan sitä vilkaista pääsiskö sen kuuluisan tunnelin läpi
Koitetetaan keksiä joku mukava reitti siihen Turenki-Asikkala välille...
Jos osuu teidän reittiin niin ajatus oli Narun kanssa lähteä klo 12 nurkilla Lahdesta Asentajankatu 2:sta, Scan-Auton pihalta.
Kaikki on kaunista, kun silmä tottuu.
- kalle j
- Viestit: 878
- Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
- Pyörä: R100GS ja R1100GS
- Paikkakunta: Muurame
Re: KIVETTY
Koitan laittaa itteni valmiiks aikaisemmin jos kerkeisin vaikka följyynjuhan kirjoitti:No sovitellaan aikataulua. Suunnittelin tuossa viiden aikaan lähteväni, mutta saapi nähdä. Soittelen tai tekstaan kun tiedän. Otetaan Kalle j Laukaasta mukaan, jos menee myöhempään.
Lisää urkua monitoriin...
-
janne.k
- Viestit: 1244
- Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 3:52 pm
- Pyörä: XR400, XRV750
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: KIVETTY
AT ja DR350 lähtee joskus neljän jälkeen palokasta.
Re: KIVETTY
Zuumaillaan joo, KN taitaa vielä kuumeisesti suunnitella reittiä, kun ei ole kuulunut mitn, mutta ollaan yhteyksissä.tomiik kirjoitti: Jos osuu teidän reittiin niin ajatus oli Narun kanssa lähteä klo 12 nurkilla Lahdesta Asentajankatu 2:sta, Scan-Auton pihalta.
Re: KIVETTY
Joo tää viikko on menny tehokkaasti töissä mutta reitti on suunniteltu. Ajatus on tulla Kalkkisten ja Marjoniemen kautta Heinolaan ja siittä sopivasti tarkastamaan Pönttövuoren lumitilanne... Mulla olis haaveena päästä n klo 10 liikkeelle. Ajoaikaa Heinolaan on vaikee sanoo, riippuu kiertääkö Evon kautta vaiko ei...Jakke N kirjoitti:Zuumaillaan joo, KN taitaa vielä kuumeisesti suunnitella reittiä, kun ei ole kuulunut mitn, mutta ollaan yhteyksissä.tomiik kirjoitti: Jos osuu teidän reittiin niin ajatus oli Narun kanssa lähteä klo 12 nurkilla Lahdesta Asentajankatu 2:sta, Scan-Auton pihalta.
Mulle voi huomenna laittaa viestiä numeroon nollaneljäneljä-5613163 niin voitais koittaa sovittaa aikatauluja/reittejä yhteen...
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
Re: KIVETTY
Olisko alustavasti vaikka lähtö Roililta (= Kukkumäen Teboil JKL, muille tiedoksi...) ja klo viisi tai kuusi ?kalle j kirjoitti:Koitan laittaa itteni valmiiks aikaisemmin jos kerkeisin vaikka följyynjuhan kirjoitti:No sovitellaan aikataulua. Suunnittelin tuossa viiden aikaan lähteväni, mutta saapi nähdä. Soittelen tai tekstaan kun tiedän. Otetaan Kalle j Laukaasta mukaan, jos menee myöhempään.
Siitä sitten kalle j kautta eteenpäin. Ja tietysti jos etelämmästä tulijoita olisi suunnilleen silloin tulossa niin porukalla voisi mennä perille asti, jos heille passaa (ja aikataulut sopii)
Kari
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
- juhan
- Viestit: 2579
- Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:25 am
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
- Paikkakunta: JKL
Re: KIVETTY
Ehdotus:
palokka neste-express, peräpalokka, kuukanpää, rajamäki, pukinpohja, valkola, koivisto, liimattala, konginkangas, lintulahti, kumpunen.
Lähtö 17:30, että ehditään perille samana iltana. Valkolan koulun risteys n. 18:10 (Kalle j).
palokka neste-express, peräpalokka, kuukanpää, rajamäki, pukinpohja, valkola, koivisto, liimattala, konginkangas, lintulahti, kumpunen.
Lähtö 17:30, että ehditään perille samana iltana. Valkolan koulun risteys n. 18:10 (Kalle j).
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
Re: KIVETTY
Puolen tunnin päästä lähtö, varmaan joku 450km pikkuteitä perille, joten saattaa mennä vähän aikaa. Lupaavasti +1 lämpöä, mutta kait se siitä hiukan lämpee...