Kuka kehtasi ajaa Superilla Kausalan läpi 22.4?
Oltiin pojan ja rouvan kanssa vaunuinemme liikenneympyrän nurkilla jututtamassa tuttua ja
ajoit Suupperilla ohi, niin poika ei lopettanut 5 minuuttiin pärisemistä.
Tavalisesti pyörän,mopon tahi traktorin nähdessään rauhoittuu jo parissa minuutissa
Tänään kello 18-19 tuli joku vastaan Lahden pohjoispuolella Mäkeläntien ja Kumiantien risteyksessä luultavasti Afrikkalaisella. Oli niin nopea tilanne ettei ehtinyt muuta kuin kättä heilauttaa
2. pääsiäispäivänä eli viime maanantaina joku yhytti mut pikatieltä eli 10-tieltä liedossa.
Yritin olla nopee mutta se pari sataa metrii oli pakko tuota ajella.
Itse olin siis tuolla allekirjoituksen oranssilla liikenteessä.
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...." Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
Erilaisia kurapyöriä tulee niin usein vastaan ettei jaksa niitä erikseen bongailla. Kumma juttu, ennen en juurikaan niihin kiinnittänyt huomiota ja ajattelin että ei noita niin paljoa ole, mutta joka päivä tulee vastaan vähintään yksi
Tässäkin kun on kotikadulla vaihtoehtoinen reitti isommalle baanalle niin aika usein tulee venyteltyä kaulaa kohti keittiön ikkunaa, että näkis mikä merkki ja malli pörisee ohi.
Bmw Dakar liekö F650GS Oulunsalo risteyksessä tuli viereen ja kääntyi Oulunsaloon, ite ajoin Kempeleeseen Transalpillani. Ei ollu kuiteskaan Dirtyn eikä Mkn. Tuommonen pyörä ois kyllä mahtava. Myykää mulle semmonen
Semmonen siniväritteinen kuin Dirtyllä mutta rekkari alkoi FN-xxx.
Liekö foorumilaisia?
MarkusH kirjoitti:tais Juhana ajella yammulla lapissa sunnuntai aamutuimaan?
juu,olikko tb:llä tankilla,kun ohi ajoin?
lähdin liikkeelle ilman aamukahvia,ja olipa vaikeeta ajaa rauman absille asti...ennen vappuparaatia.kissalan pojatkin oli tutkaamassa tutulla paikalla levikkeellä ennen lappia...saattoi niillä olla pillitkin,mutta mua ei topattu,vaikka pitkään katsoivat,oisko tullut äänet edellä,kun aiemmin vähän luukutin
Juu olin hyvinkin. Itse en kissalan poikia tavannut koska tulin hinnerjoelta päin. Hinnerjoen Shellillä oli jesaria automaatissa ja teipin pätkissä luki suunnilleen "95 ja 98 loppu" "Diesel loppu". Siitä sitten varatankilla rauhallisesti lappiin ja tankki täyteen Lopulta päädyin jonnekkin Eurajoen ja Turajärven välimaastoon ja löysin ihan mukavia pikkuteitä...
Tänään perjantaina tuli vastaan Varadero Espoon Suomenojan liitttymässä oikeanpuoleinen sivulaukku auki . Kantatessa saattaa lähteä chicken stripet pois laukusta