Aprilia RXV tulee myyntiin.
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
finnsxc
- Pyörä: KTM 950 superenduro R
Aprilia RXV tulee myyntiin.
Aprilia RXV /SXV 4.5 ja5,5 tulee myyntiin varmaankin myös Suomessa koska julkaistu viralliset esitteet Aprilian sivulla:http://www.aprilia.com/models03/offroad ... html?id=96#
Kävin juttulla Nakkilassa n,kuukausi sitten ja ukot olivat vielä epävarmoja pyörän valmistukseen tulosta ja sanoivat odottelevansa Milanon messuja ja siellä ehkä tapahtuvaa julkistusta, näyttää käyneen toteen koska Aprilian sivuilla esitteet.
Olen kuumana kuin hellankoukku tohon RXV 5.5 mopoon ,huhut veikkailee 5000 km huoltoväliä joten kilpailee kisapyörän ominaisuuksilla ja katuenskan huoltovälillä.Ruudista ei varmaan pulaa painoa 120kg ja ruutia varmaan 60+ hp.
Tarttee nakkilasta kysästä mitä ne lupailee mun -05 SXC väliä ,todennäkösesti törkeitä mutta katotaan.
Kävin juttulla Nakkilassa n,kuukausi sitten ja ukot olivat vielä epävarmoja pyörän valmistukseen tulosta ja sanoivat odottelevansa Milanon messuja ja siellä ehkä tapahtuvaa julkistusta, näyttää käyneen toteen koska Aprilian sivuilla esitteet.
Olen kuumana kuin hellankoukku tohon RXV 5.5 mopoon ,huhut veikkailee 5000 km huoltoväliä joten kilpailee kisapyörän ominaisuuksilla ja katuenskan huoltovälillä.Ruudista ei varmaan pulaa painoa 120kg ja ruutia varmaan 60+ hp.
Tarttee nakkilasta kysästä mitä ne lupailee mun -05 SXC väliä ,todennäkösesti törkeitä mutta katotaan.
-
950Tomi
- Pyörä: KTM 950 Adventure
Re: Aprilia RXV tulee myyntiin.
Tuo 7,8 litrainen tankki ainakin takaa ettei perse pääse liikaa puutumaan. Sitäpaitsi eikö tuo SXC ole juuri mopo joka "kilpailee kisapyörän ominaisuuksilla ja katuenskan huoltovälillä" ? Eikö LC4:ssa ole tuo sama 5tkm huoltoväli.finnsxc kirjoitti:
-Tomi
-
finnsxc
- Pyörä: KTM 950 superenduro R
Jep ,SXC olisi huippu jos moottori olisi nykyaikaisempi vrt.RXV ,varmasti RXV toimii motovarusteisena huomattavasti paremmin kuin oma SXC jossa on myös motovanteet . Ei kauhean häävi aja tiellä kun pidetään kiekat + 6000 rpm, kulkee kyllä n.180 km/h mutta 140 ylös aika verkkainen, uskoisin että herkästi kiertävä twini on kyllä eri maailmasta , kokemusta TL1000 R :stä 23000 km verran.KTM on kyllä mekaanisilta ääniltään omaa luokkaansa, toiminut kyllä moitteetta tähän astiset 7500 km.
- HeikkiL
- Pyörä: Kaik' o mänt
- Viesti:
Ja nyt on hinnatkin selvillä: http://www.aprilia.fi/index.php?sivu=hinnasto
SXV/RXV 450 10.500 eur ja SXV/RXV 550 10.750 eur. Molempien kohdalla maininta "racing versio" eli hinnat lienevät verottomia.
SXV/RXV 450 10.500 eur ja SXV/RXV 550 10.750 eur. Molempien kohdalla maininta "racing versio" eli hinnat lienevät verottomia.
5000 km huoltoväli ei tunnu kovin uskottavalta, ainakaan täystehoisessa versiossa. Jos tieliikenteeseen rekisteröitävä malli olisi reippaasti kuristettu niin sitten ehkä.
Jos 140 vauhdista pitää kiihdyttää reippaasti niin silloin kyllä tehoa tarvitaan enemmän kuin 60...70 heppaa. Jotain 150 tai semmoista pitäis mun mielestä olla, vähinthäin
Jos 140 vauhdista pitää kiihdyttää reippaasti niin silloin kyllä tehoa tarvitaan enemmän kuin 60...70 heppaa. Jotain 150 tai semmoista pitäis mun mielestä olla, vähinthäin
Re: Aprilia RXV tulee myyntiin.
Toihan kuullostaa aika hyvältä, pitänee harkita tosissaan, kun olin jo vähän katellut tollasta 525 EXC Racingia.....finnsxc kirjoitti:Aprilia RXV /SXV 4.5 ja5,5 tulee myyntiin varmaankin myös Suomessa koska julkaistu viralliset esitteet Aprilian sivulla:http://www.aprilia.com/models03/offroad ... html?id=96#
-
kymppivalve
- Pyörä: fillari
http://www.bike.fi/uutiset/nauta.php?id ... 84f432769a
tossa jotain juttua
tossa jotain juttua
pärrästä fotoja ----> http://www.motot.net/galleria/5065
Kävin tänään katsomassa Nakkilassa ko. vehjettä/vehkeitä eipä ollut esillä ainuttakaan! Kyselin koska mahtaa tulla? Ei ollut mitään päivämäärää antaa. Huoltovälejä utelin samassa niin myyjä kehui, että ei se mikään pitkä ole ellei sitten halua jotain kuristettua mallia.
Siellä ei suositeltu pyörää kadulle, ei kuulemma ole hyvä normi ajoihin. Samassa utelin saisiko 650 tohtoria uutena suomeen, maahantuoja osasi kertoa ettei sitä ole tyyppihyväksytty eurooppaan! Ainoastaan jonnekkin Itään, jossa on kuulemma eri päästö normit
Siellä ei suositeltu pyörää kadulle, ei kuulemma ole hyvä normi ajoihin. Samassa utelin saisiko 650 tohtoria uutena suomeen, maahantuoja osasi kertoa ettei sitä ole tyyppihyväksytty eurooppaan! Ainoastaan jonnekkin Itään, jossa on kuulemma eri päästö normit