Aloin ihmetteleen onko tuossa joku järki, äkkiseltään aateltuna valtio ainakin tuosta rahaa haluaa, kun ei ole värkkiä alkujaan tieliikenteeseen verotettu.
Niin ja jos aatellaan crossia mikä ei ole ikinä ollut kilvissä missään puolella palloa, niin käsiteltäisiin "uutena" eli jos huomenna veisit konttorille niin tarvis täyttää tämän päivän vaatimukset.
Jos tuollainen -89 piikkihusse vaikka haluttais kilvittää (mikä on sama kuin crossikin ainoostaan vilkut, valot, töötit sun muut tielikkenevarusteet uupuu mutta peruspyörä on sama) ja jos tuon saa kilpiin niin veikkan että suomenmaassa on "käsi oossa" kilpiä oottamassa aika moni.
Itse kehtaan väittää kilvityksen olevan erittäin vaikeaa mutta ei mahdotonta, joskin ei ainakaan meikäläisen kaaliin mahdu mikä järki tuossa olis samaan vaivaan/rahaan/vitutukseen ja kaikkeen muuhun mitä matkalla saattaa sattua saa ihan oikeitakin enskoja ja jos kortissa aat riittää niin nykyään laki ei kiellä virittämästä, siis saattamista "normitilaan".
Niin tuli vielä mieleen noi punakilpiset, saako niitäkään ihan "läpihuutona" katastettua valkokilvelle?
Niin toi luovariketju riittää siihen että todistaa olevansa omistaja, rekisteröintiin crossin kanssa sillä ei tee yksistään yhtään mitään.
Jos nyt sitten kuitenkin olen väärässä, niin eipä kuitenkaan ole eka kerta ja tuskin viimeinenkään
Niin ja jos toi vanhan crossin kilvitys onkin helppoa, niin alan kaivella "löytöjä" poromiesten jäämistöistä