Mitä ymmärsimme hänen kertomastaan niin Tiit oli kertonut hänelle että meillä olisi ollut riitoja reissulla ja tästä johtuen hän olisi lähteny omille reissulle.
Tiit Rand kirjoita.
Täällä on jotain väärin, vakutiin Hansu varmasti, että hän sanoisi sinulle, missä olen, ja minne matkalla. Ja sama poulalaiselle ja saksalaiselle pariskunnalle, kenen kanssa ajasite Barnauli (aika hieno vanha GS oli saksalaisilla) Ja viimeksi kahdelle suomelaiselle kaverille sama juttu, jotka olivat palumatkalla koti. Lisäksi lähetin viesti Gorno-Altaista, milloin olen rajalla. Joku loogikavirhe tässä mättä.
Viimeksi olin tien vieressä noin 60-70 km ennen raja kui Pauli, Thomas ja saksalaiset ajoivat ohi ja vaan saksalaiset pyshätyivät. Jutteliin vielä heitenkin kanssa ja vakutiin missä olen leirissä ennen rajaylitystä. Ja odotin viellä rajaylitysaamulla rajapistessä, että missä pojat. Ja eikä sen jälkeenki ainakin minulla mitä riitä
Mutta ei see minun puolestä mitä. Aika kiva oli Mongooliassa ja yleensa koko matka.
Iskarin kiinike hitsaus vei 3 tunti ja ei maksanut minulle mitään, vaikka see hitsati todella hyviin ja huolelliseesti.
12,30 olin kahvilassä ja kuulin, että olete poistunut. Sen jälkeen ajoin Aktjubinski, koska oli pakko tehda rekiströinti, See otti yhteensä ajo 100 km + rekiströinti = 5 tunti.
Sen jälkeen ajoin Astana, koska Aktjubinskista tie Aralski oli poikki, vaikka kartalla on punainen viiva. Siellä oli tierkennusmaa ja ajo oli sallitu vaan arolla. Ero meiteen välillä oli sen verran iso, että oli mahdotonta saata teitä kiinni.