Meikä on 180 cm ja S:n satulakorkeus 915mm mulla yltää päkiät maahan, oon kyllä melko kevyt ja pitkäkoipinen.
Ostaessa just mietin et kun koipia tarvii eli yleensä pysähtyessä et saako tukee jaloilla tarpeeksi tarvittaessa, syksyn hankinta toi oli ja maastossa ajelu jäi vähiin, mut aika passeli/max korkeus toi on meikäläiselle noin yleensä, veikkaan kyllä että kylkimyryyn menee ku kevät koittaa ja maastoon tarjoo, on toi painopiste sen verran korkeella ettei paljoo tarvi kallistua yli paikallaan kun alkaa koipi tärisemään
R:n satulakorkerkeus mun tietääkseni sama 915mm -09 ja -10, enempää korkeutta en kaipaa.
Paikallaan tai hiljaisessahan noi sitten enimmäkseen kuulema

menee kyljelleen kun jalka ei yletä ja/tai jalan alla on pehmeetä / liukasta.
Aikansa soralla pyörittyä alkaa ne kinttupolut pöpelikössä kiinnostamaan ja siellä saattaa jalkojakin tarvita...mut kun ajelee pelkästään tapeilta ni ei tarvi
Kylläpä sitä soralla pärjää vähemmilläkin tehoilla

kai...
Kyllä mun pitää hypätä ton S:n päältä peruutellessa pois, ei tu tasasella jaloilla takaperin ku asfaltilla, meikä oon niin kevyt ettei Sdve juuri alla niiaa.