Äää..
Mikähän sen, tai mikähän sieltä ensimmäisenä rikkoutui?
Onkohan se vaihdevipu saattanut saada ylimääräistä "vaihteenvaihto-ohjausta" suotantereesta, kesken täydellä teholla rymistelyn, jäänee arvuutteluksi?[/quote]
Vihdoin kotiutunut reissusta ja "uuden vanhan" itävallan tuonti koneen paikoilleen asennus meneillään. Osaisiko joku kertoa onko tulpan johdoilla mitään väliä kun niissä liitin käy kumpaankin tulpan hattuun, johdoissa näkyy olevan yksi väri erilainen ( musta/vihreä ja toisessa musta/violetti) . Itse en enää muista kun siitä on ja yli kaksi kuukautta kun koneen päästin irti.
Rikkoutunessa koneessa oli vääntynyt se vaihde vipu (akseli) sitten oli erinäinen määrä rattaita mennut rikki, sekä molemmat lohkot sisäpuolelta joista akseli tulee sisäpuolele lohjennut, öljyt tosin pysyivät sisällä.
Mielenkiintoista nähdä mahtaako koneesta joka on ostettu näkemättä ja maksoi alle 500 euroa olla yhtään mihinkään, kilometerjä siinä pitäisi olla alle 10000 myyjän mukaan eli vähemmän kuin alkuperäisessä.[/quote]
Jaahas nyt mopo käy ja kukkuu ajamaan tosin en ole vielä päässyt kun puuttuu takaratas, tulee ensiviikolla mutta kun pitää taas lähteä töihin eli reissuun niin koeajot jää lokakuulle. Ei se kovin pahaa kolinaa ainakaan tostaiseksi pidä,tästä uudesta koneesta oli imupuolen öljypumpun käyttöratas mennyt rikki joten liekkö ollut syynä miksi moottori oli myytävänä kun se ei silloin nosta öljyä takaisin säiliöön jne...