Moi, upea design. Mulla menee n. 6l/100km kun ajelen yleensä pienemmällä teholla eli tolla pääsis noin 500km. 50km/h keskinopeudella se tekee 10 tuntia.
Se olisi öljynvaihto joka tankkauksella ja lisäksi venansäätö joka toisella.
Aika hinnakaskin tuosta tulee ainakin jos ihan hupikäyttöön hankkii. Taitais joutua vaihtamaan vielä änkkärinkin noiden lisäksi.
Hyvä idea kuitenkin.
Jep, Verhoevenin tekemä tankki toimi ilmeisen hyvin myös tuolla Abu Dhabissa, kun vaan olis pyörä kestänyt Safari tankin osalta niin huollosta ja valmistajan puolelta sain vastaukset että pitäisi hyvin bensapumppu jaksaa pienen alipaineen, eli venttiililetkun paikalle laitan syötön. Aika vaikea se olis kyllä jollakin toisella tavalla kytkeä kun tuo bensapumppukin on tankissa kiinni ja ei tekisi mieli päätankkiin mitää lisäreikiä tehdä. Hyvä että löytyy foorumilta kokemusta 650sen osalta ratkaisun toimivuudesta niin ei mietitytä enään niin paljon... thanks.
Moi, upea design. Mulla menee n. 6l/100km kun ajelen yleensä pienemmällä teholla eli tolla pääsis noin 500km. 50km/h keskinopeudella se tekee 10 tuntia.
Se olisi öljynvaihto joka tankkauksella ja lisäksi venansäätö joka toisella.
Aika hinnakaskin tuosta tulee ainakin jos ihan hupikäyttöön hankkii. Taitais joutua vaihtamaan vielä änkkärinkin noiden lisäksi.
Hyvä idea kuitenkin.
Moi
Toi hinta on kova , rupesin sita itsekin miettimaan panin asianjaihin , tuli tilattua race kit eikohan se riita .....(talla eraa ), ja sitten kai se tama pikku pyora on hyva olla mahdollisimmam kevyt , pitempia lenkkeja varten onkin iso Gessu .
juhan kirjoitti:
Laittaisitko muutaman kuvan näytille, kun tuo pelkkä sivukuva myyjän sivuilla ei ihan vielä kerro koko totuutta.
Jokunen kännykkäkuva tuli napattua samalla kun kävin vääntääs nastarenkaat vanteilta, en vielä aloittanut sovitushommia mutta saa tosta ehkä jotain ideaa. Ei se ainakaan paljoa paina... Laitoin sen nyt vaan pyörän päälle näytille, menee tietty alemmas ja aika lähelle tota mökäpönttöä, hmmm... Laitan sitten uusia kuvia.
Tässä jokunen kuva. Vasemmalta poskipala jää pois ja tankki korvaa sen. Ei maailman nopein irrottaa joten varmaan tulee olemaan paikallaan jos ei sitten ihan pelkkää rataa tuu harrastettua pitempiä aikoja. Samalla tuli laitettua ohjausiskari paikoilleen, jotain bling blingiä pitää olla...
Laitan tämän nyt tännekin , eli multa tyhjeni akku pari viikkoa sitten ja ajettelin että akku on sökö , se olikin ok ja viaksi ilmeni hajonnut laturi , joka oli rikkoutunut siitä että laturin sisällä olevat "free wheelin" kiinnitys ruuvit oli irronneet ja tuhonneet staattorin , pyörä vietiin merkkiliikkeeseen ja ja diagnoosissa myös kampiakseli menee uusiiksi , tämä kaikki menee takuuseen !( olen huoltanut pyörän itse), käsittääkseni tästä on ollut call back , ja laturin varaosa numero on myös muuttunut
Pyörä on 2009 mallia .
Onko muilla ollut samaa ongelmaa ?
Laitan tämän nyt tännekin , eli multa tyhjeni akku pari viikkoa sitten ja ajettelin että akku on sökö , se olikin ok ja viaksi ilmeni hajonnut laturi , joka oli rikkoutunut siitä että laturin sisällä olevat "free wheelin" kiinnitys ruuvit oli irronneet ja tuhonneet staattorin , pyörä vietiin merkkiliikkeeseen ja ja diagnoosissa myös kampiakseli menee uusiiksi , tämä kaikki menee takuuseen !( olen huoltanut pyörän itse), käsittääkseni tästä on ollut call back , ja laturin varaosa numero on myös muuttunut
Pyörä on 2009 mallia .
terv -jn-
Ei ole ainakaan vielä ilmennyt kyseistä ongelmaa, laturi siis ollut "call back"?
Pyörä on 2009 mallia .
terv -jn-
Ei ole ainakaan vielä ilmennyt kyseistä ongelmaa, laturi siis ollut "call back"?
Käsittääkseni "silent call back" ...... miten se n sitten ymmärtää ....
Ei löytynyt mitään tietoa merkkiliikkeestä recallia laturin osalta, ainoastaan pieni lisäkiinnike etujarrun letkulle. Aikaisemmin on vaihdettu flektin lämpötilasensori ja uudet muovit tuli mukaan ostettaessa (ensimmäinen erä oli kuulemma tehty liian kovasta muovista ja mahdollisesti hajoavat kylmässä).
Kurahousu kirjoitti:Ei löytynyt mitään tietoa merkkiliikkeestä recallia laturin osalta, ainoastaan pieni lisäkiinnike etujarrun letkulle. Aikaisemmin on vaihdettu flektin lämpötilasensori ja uudet muovit tuli mukaan ostettaessa (ensimmäinen erä oli kuulemma tehty liian kovasta muovista ja mahdollisesti hajoavat kylmässä).
Moi
Toi oli varmaan jossain tietyillä vin...numeroilla valmistetuissa pyörissä , mulla ainakin meni kaikki takuuseen , onpahan kampiakselikin vaihdettu
Tiedoksi G 450 X-ukoille että näyttäisi siltä että Hussen TE 449 (sama moottori kuin Bemarissa) nestekäyttöinen kytkin menisi heittämällä paikoilleen. Varmasti ostettavia osia on kytkinkoppa, työ- ja pääsylinteri. Ehkä joutuu vaihtamaan myös kytkinkruunun ja levypakan.
Hussen kautta saa ostettua 480-kuutioisen pytyn ja männän. Hinta noin 700. Tuli hankittua. Pitää jossain vaiheessa laittaa tuohon "ykkös-moottoriin" kiinni kunhan vain ehtii. Voin sitten nakata tänne käyriä kun ehditään penkkittämään.