KTM 990 adventure

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Tikkaoja
Viestit: 772
Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
Pyörä: Canyon ja Cube
Paikkakunta: Rajamäki

Re: KTM 990 adventure

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

Ei oo mun tallista tuollaista kyllä maailmalle (vielä) lähtenyt. Taitaa olla Tasen tekemä, ainakin hän sellaista täällä joskus kesällä myi.

Ite oon ajanu killerin kanssa jatkuvasti, en oo edes uskaltanut kokeilla ilman...

-petteri
Avatar
ÖÖ.
Viestit: 905
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 11:43 pm
Pyörä: 990 Adv, ZX-12R
Paikkakunta: Sauvo

Re: KTM 990 adventure

Viesti Kirjoittaja ÖÖ. »

Ahaa no jonkun ite väsäämä kuitenkin. :lol:

Taidan minäkin laittaa killerin paikalleen. Perjantaina töiden jälkeen kävin ajelemassa pienen lenkin ja korvat soi edelleen.
"Kuta huonommat ja mäkisemmät tiet ovat, sitä voimakkaampi täytyy moottoripyörän olla." [Moottoripyörä ja sen hoito, s 9, vuodelta 1924]
Avatar
ÖÖ.
Viestit: 905
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 11:43 pm
Pyörä: 990 Adv, ZX-12R
Paikkakunta: Sauvo

Re: KTM 990 adventure

Viesti Kirjoittaja ÖÖ. »

Nyt killeri paikallaan. Äänet laski jo siedettävälle tasolle. Torvi auki nii joku muistutus tulee ettei ihan vakioputkella edetä.
"Kuta huonommat ja mäkisemmät tiet ovat, sitä voimakkaampi täytyy moottoripyörän olla." [Moottoripyörä ja sen hoito, s 9, vuodelta 1924]
Tase
Viestit: 2629
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Paikkakunta: Oulu

Re: KTM 990 adventure

Viesti Kirjoittaja Tase »

Tikkaoja kirjoitti:Ei oo mun tallista tuollaista kyllä maailmalle (vielä) lähtenyt. Taitaa olla Tasen tekemä, ainakin hän sellaista täällä joskus kesällä myi.
Ei ja juu. Eli ei ole minun tekemä, sain sen vaihdossa ehjään 2-2 yhdyskappaleeseen.
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: KTM 990 adventure

Viesti Kirjoittaja Happi »

Mistä nopeasti 16-piikkinen eturatas?

Happi
Tase
Viestit: 2629
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Paikkakunta: Oulu

Re: KTM 990 adventure

Viesti Kirjoittaja Tase »

Happi kirjoitti:Mistä nopeasti 16-piikkinen eturatas?

Happi
Olettaisin että lähimmältä KTM-jälleenmyyjältä. Nuo ruukaa olla hyllytavaraa.
Avatar
Timo Tasakaasu
Viestit: 914
Liittynyt: To Loka 21, 2004 9:13 am
Pyörä: 1190Adv, 660SMC
Paikkakunta: Somero

Re: KTM 990 adventure

Viesti Kirjoittaja Timo Tasakaasu »

Tase kirjoitti:
Happi kirjoitti:Mistä nopeasti 16-piikkinen eturatas?

Happi
Olettaisin että lähimmältä KTM-jälleenmyyjältä. Nuo ruukaa olla hyllytavaraa.
Jep. Ainakin Raision BW:n hyllyssä oli. Niin ja onnea. Äkkiä laukkuraudat ja muu tarpeellinen kiinni, että ehdit Pystymettään sillä. Joko alan suunnitella lauantaille jotain sopivaa soralenkkiä?
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Avatar
Jarkko
Viestit: 1043
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 10:33 am
Pyörä: Bmw
Paikkakunta: Susiraja
Viesti:

Re: KTM 990 adventure

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

Timo Tasakaasu kirjoitti: Niin ja onnea.
Samoin täältäkin, näin fooruminkin kautta :mrgreen:
-jarkko-
Kuvat
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: KTM 990 adventure

Viesti Kirjoittaja Happi »

Timo Tasakaasu kirjoitti: Äkkiä laukkuraudat ja muu tarpeellinen kiinni, että ehdit Pystymettään sillä. Joko alan suunnitella lauantaille jotain sopivaa soralenkkiä?
Suunnittele vaan lenkki, mutta pystikseen tullaan kyllä TA:lla. Eihän sitä Kotarilla arvaa lähtee, tallissa sitä vaan kiillotellaan.
Vanha pitää ekaks ajaa loppuun.
Kiitoksia vaan onnitteluista.

Happi
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: KTM 990 adventure

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Happi kirjoitti:
Timo Tasakaasu kirjoitti: Äkkiä laukkuraudat ja muu tarpeellinen kiinni, että ehdit Pystymettään sillä. Joko alan suunnitella lauantaille jotain sopivaa soralenkkiä?
Suunnittele vaan lenkki, mutta pystikseen tullaan kyllä TA:lla. Eihän sitä Kotarilla arvaa lähtee, tallissa sitä vaan kiillotellaan.
Vanha pitää ekaks ajaa loppuun.
Kiitoksia vaan onnitteluista.

Happi
Mulla ois sulle laukut rautoineen ja vähän muuta räpätintä syksyn pimeneviin iltoihin asennettavaksi:

http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... 11&t=18279
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: KTM 990 adventure

Viesti Kirjoittaja Happi »

Laukkuraudat tuli mopon mukana. Moottorin suojaraudat tilattu.

Happi
Corni
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 8:05 am
Pyörä: Myyty

Re: KTM 990 adventure

Viesti Kirjoittaja Corni »

Lisäsin kurapyörä gmailiin piirtämäni SAS peitelevyn dxf file, että voipi sen avulla teettää vaikkapa vesileikkurissa itelleen peitelevyt.

edit: sassin vastus meni..
Viimeksi muokannut Corni, Ma Loka 18, 2010 5:03 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Jarkko
Viestit: 1043
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 10:33 am
Pyörä: Bmw
Paikkakunta: Susiraja
Viesti:

Re: KTM 990 adventure

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

Corni kirjoitti:Lisäsin kurapyörä gmailiin piirtämäni SAS peitelevyn dxf file, että voipi sen avulla teettää vaikkapa vesileikkurissa itelleen peitelevyt. Pitäs käydä kaikkiin kotarin LC8:n. Olis mulla yksi ylimääräinen ecun "huijaus" vastuskin SAS magneettiventtiilin poiston tilalle alkuperäisellä liittimellä, kun tuli noita kaksi tehtyä, jos joku tarvii.
Kiitos!
Noita peitelevyjä jos kuka teettää, niin sopisiko kimppaan?
-jarkko-
Kuvat
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: KTM 990 adventure

Viesti Kirjoittaja Happi »

Kytkin temppuilee tai kohta missä kytkin ottaa vaihtelee. Aatteli koitaa ilmata/vaihtaa kytkinnesteet. Tallista löytys LHM hydrauliöljyä (citikka) käviskö toi Kotarin kytkinnesteeksi? Vai mikä olis sopivaa?

Happi
ankara
Viestit: 671
Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 10:45 am
Pyörä: Hupsvarma&LadyDomina
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: KTM 990 adventure

Viesti Kirjoittaja ankara »

Happi kirjoitti:Kytkin temppuilee tai kohta missä kytkin ottaa vaihtelee. Aatteli koitaa ilmata/vaihtaa kytkinnesteet. Tallista löytys LHM hydrauliöljyä (citikka) käviskö toi Kotarin kytkinnesteeksi? Vai mikä olis sopivaa?

Happi
Mineraalihydrauliikkaöljyähän tuo Magura pyytää. Polkupyöräliikkeestä ainakin olisi saanut Maguran omaa "siniveristä", mutta halvempaakin vastaavaa sellaisesta löysin. Miksei tuo LHM käy, muistaakseni ainakin ennen vanhaan ne oli mineraalipohjaisia kaikilla valmistajalla. Tosin kohta 15 v. kun olen sitikkaan koskenut...(onneksi) :mrgreen:
Vastaa Viestiin