KTM 990 adventure
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Tikkaoja
- Viestit: 772
- Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
- Pyörä: Canyon ja Cube
- Paikkakunta: Rajamäki
Re: KTM 990 adventure
Ei oo mun tallista tuollaista kyllä maailmalle (vielä) lähtenyt. Taitaa olla Tasen tekemä, ainakin hän sellaista täällä joskus kesällä myi.
Ite oon ajanu killerin kanssa jatkuvasti, en oo edes uskaltanut kokeilla ilman...
-petteri
Ite oon ajanu killerin kanssa jatkuvasti, en oo edes uskaltanut kokeilla ilman...
-petteri
Re: KTM 990 adventure
Ahaa no jonkun ite väsäämä kuitenkin.
Taidan minäkin laittaa killerin paikalleen. Perjantaina töiden jälkeen kävin ajelemassa pienen lenkin ja korvat soi edelleen.
Taidan minäkin laittaa killerin paikalleen. Perjantaina töiden jälkeen kävin ajelemassa pienen lenkin ja korvat soi edelleen.
"Kuta huonommat ja mäkisemmät tiet ovat, sitä voimakkaampi täytyy moottoripyörän olla." [Moottoripyörä ja sen hoito, s 9, vuodelta 1924]
Re: KTM 990 adventure
Nyt killeri paikallaan. Äänet laski jo siedettävälle tasolle. Torvi auki nii joku muistutus tulee ettei ihan vakioputkella edetä.
"Kuta huonommat ja mäkisemmät tiet ovat, sitä voimakkaampi täytyy moottoripyörän olla." [Moottoripyörä ja sen hoito, s 9, vuodelta 1924]
-
Tase
- Viestit: 2629
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
- Paikkakunta: Oulu
Re: KTM 990 adventure
Ei ja juu. Eli ei ole minun tekemä, sain sen vaihdossa ehjään 2-2 yhdyskappaleeseen.Tikkaoja kirjoitti:Ei oo mun tallista tuollaista kyllä maailmalle (vielä) lähtenyt. Taitaa olla Tasen tekemä, ainakin hän sellaista täällä joskus kesällä myi.
Re: KTM 990 adventure
Mistä nopeasti 16-piikkinen eturatas?
Happi
Happi
-
Tase
- Viestit: 2629
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
- Paikkakunta: Oulu
Re: KTM 990 adventure
Olettaisin että lähimmältä KTM-jälleenmyyjältä. Nuo ruukaa olla hyllytavaraa.Happi kirjoitti:Mistä nopeasti 16-piikkinen eturatas?
Happi
- Timo Tasakaasu
- Viestit: 914
- Liittynyt: To Loka 21, 2004 9:13 am
- Pyörä: 1190Adv, 660SMC
- Paikkakunta: Somero
Re: KTM 990 adventure
Jep. Ainakin Raision BW:n hyllyssä oli. Niin ja onnea. Äkkiä laukkuraudat ja muu tarpeellinen kiinni, että ehdit Pystymettään sillä. Joko alan suunnitella lauantaille jotain sopivaa soralenkkiä?Tase kirjoitti:Olettaisin että lähimmältä KTM-jälleenmyyjältä. Nuo ruukaa olla hyllytavaraa.Happi kirjoitti:Mistä nopeasti 16-piikkinen eturatas?
Happi
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Re: KTM 990 adventure
Samoin täältäkin, näin fooruminkin kauttaTimo Tasakaasu kirjoitti: Niin ja onnea.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
Re: KTM 990 adventure
Suunnittele vaan lenkki, mutta pystikseen tullaan kyllä TA:lla. Eihän sitä Kotarilla arvaa lähtee, tallissa sitä vaan kiillotellaan.Timo Tasakaasu kirjoitti: Äkkiä laukkuraudat ja muu tarpeellinen kiinni, että ehdit Pystymettään sillä. Joko alan suunnitella lauantaille jotain sopivaa soralenkkiä?
Vanha pitää ekaks ajaa loppuun.
Kiitoksia vaan onnitteluista.
Happi
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: KTM 990 adventure
Mulla ois sulle laukut rautoineen ja vähän muuta räpätintä syksyn pimeneviin iltoihin asennettavaksi:Happi kirjoitti:Suunnittele vaan lenkki, mutta pystikseen tullaan kyllä TA:lla. Eihän sitä Kotarilla arvaa lähtee, tallissa sitä vaan kiillotellaan.Timo Tasakaasu kirjoitti: Äkkiä laukkuraudat ja muu tarpeellinen kiinni, että ehdit Pystymettään sillä. Joko alan suunnitella lauantaille jotain sopivaa soralenkkiä?
Vanha pitää ekaks ajaa loppuun.
Kiitoksia vaan onnitteluista.
Happi
http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... 11&t=18279
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Re: KTM 990 adventure
Laukkuraudat tuli mopon mukana. Moottorin suojaraudat tilattu.
Happi
Happi
Re: KTM 990 adventure
Lisäsin kurapyörä gmailiin piirtämäni SAS peitelevyn dxf file, että voipi sen avulla teettää vaikkapa vesileikkurissa itelleen peitelevyt.
edit: sassin vastus meni..
edit: sassin vastus meni..
Viimeksi muokannut Corni, Ma Loka 18, 2010 5:03 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: KTM 990 adventure
Kiitos!Corni kirjoitti:Lisäsin kurapyörä gmailiin piirtämäni SAS peitelevyn dxf file, että voipi sen avulla teettää vaikkapa vesileikkurissa itelleen peitelevyt. Pitäs käydä kaikkiin kotarin LC8:n. Olis mulla yksi ylimääräinen ecun "huijaus" vastuskin SAS magneettiventtiilin poiston tilalle alkuperäisellä liittimellä, kun tuli noita kaksi tehtyä, jos joku tarvii.
Noita peitelevyjä jos kuka teettää, niin sopisiko kimppaan?
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
Re: KTM 990 adventure
Kytkin temppuilee tai kohta missä kytkin ottaa vaihtelee. Aatteli koitaa ilmata/vaihtaa kytkinnesteet. Tallista löytys LHM hydrauliöljyä (citikka) käviskö toi Kotarin kytkinnesteeksi? Vai mikä olis sopivaa?
Happi
Happi
-
ankara
- Viestit: 671
- Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 10:45 am
- Pyörä: Hupsvarma&LadyDomina
- Paikkakunta: Hausjärvi
Re: KTM 990 adventure
Mineraalihydrauliikkaöljyähän tuo Magura pyytää. Polkupyöräliikkeestä ainakin olisi saanut Maguran omaa "siniveristä", mutta halvempaakin vastaavaa sellaisesta löysin. Miksei tuo LHM käy, muistaakseni ainakin ennen vanhaan ne oli mineraalipohjaisia kaikilla valmistajalla. Tosin kohta 15 v. kun olen sitikkaan koskenut...(onneksi)Happi kirjoitti:Kytkin temppuilee tai kohta missä kytkin ottaa vaihtelee. Aatteli koitaa ilmata/vaihtaa kytkinnesteet. Tallista löytys LHM hydrauliöljyä (citikka) käviskö toi Kotarin kytkinnesteeksi? Vai mikä olis sopivaa?
Happi