Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Ake9030
Viestit: 19
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 12:17 pm
Pyörä: Suzuki Freewind
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja Ake9030 »

Moro vaan kaikille.

Tuli tossa muutama viikko sitten hommattua Freewindi. Tosissaan eka pärrä mitä mulla on. Lähinnä tullu ajettua pikku sorateitä, metsäteitä ym pikkupolkuja mihin freewindi vaan taittuu.
Voisin jokukerta jollekkin pikku retkelle tulla maistelemaan vähän pölyä jos vaan mukaan mahtuu aloittelijoita.
Pata
Viestit: 51
Liittynyt: Pe Maalis 26, 2010 3:03 pm
Pyörä: CRF250L -19
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja Pata »

Ake: Ootkos löytäny Järvenpään suunnalta hyviä sorapätkiä? Vois mennä koluamaan joku kerta sorateitä kun aikaa järjestyy... ite asustelen Kellokoskella ja mopona on tollanen KTM LC4 supermoto.
Avatar
Ilipo
Viestit: 408
Liittynyt: Ti Helmi 17, 2009 5:47 pm
Pyörä: KTM 990 Adventure
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja Ilipo »

Moro,

Oisko sunnuntaina kiinnostusta lähteä ajeleen? Henk. koht en omaa minkäänlaista paikallistuntemusta, eli veturille olisi tarvetta.

-Ilkka
Ake9030
Viestit: 19
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 12:17 pm
Pyörä: Suzuki Freewind
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja Ake9030 »

Täälä jäken suunnilla ajelen yleensä muutamaa pikku metsätie pätkää, radanvartta ja maakaasuputken jtn huoltotietä. Tuo maakaasu-tie on ihan mukavaa pätkää, paikotellen vähä kivistä ryökytystä mut ei mitään mahotonta. Joku 5-10km pitkä. Samaten yks metsätie on myös lähemmäs 10 kilsaa. Oikeastaan nuo alkaa Ohkolasta ja menee aikalailla pohjoseen päin. Ton Lahti-Helsinki oikoradanvartta vähän haittaa hirviaitaportit mitkä on lukossa, eikä niitä voi kiertää kuten puomeja. Joku niitä käy aina availemassa ja sitten VR:n pojat käy taas kahlitsemassa. Riippuu vähän tuurista kuinka pitkän pätkän radanvartta pääsee kerralla ajamaan. Eipä täältä jäken suunnilta mitään muuta kovin ihmeellistä ole vielä löytynyt.
Avatar
ezmo
Viestit: 32
Liittynyt: Su Touko 23, 2010 7:25 pm
Pyörä: Yamaha XT500
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja ezmo »

Nonii, veturi ilmoittautukoon, voishan sitä koittaa ryhmässä ajoakin....

Muuten lähtee peli käveleen....
jarno78
Viestit: 1594
Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Paikkakunta: Kellokoski

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Jokela-Hyvinkää radan varressa menee huoltotie, missä on aika kivaa baanaa, tuli ajeltua maasto pyörällä paljon ja tänään huomasin vanhan hämeenlinnan tien varressa lähellä karhukorpia oli joku rossipyörällä siinä montulla
Yksinäinen Susi
Ake9030
Viestit: 19
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 12:17 pm
Pyörä: Suzuki Freewind
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja Ake9030 »

Juu kiva pätkä oli tuo Jokela-Hyvinkää kun kävin tänään ajamassa. Hyvää vauhtia sai pidettyä eikä isompia monttuja muutako pari mihin jouset löi pohjaan.
Avatar
Ilipo
Viestit: 408
Liittynyt: Ti Helmi 17, 2009 5:47 pm
Pyörä: KTM 990 Adventure
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja Ilipo »

Moro,

Oisko veturia viikolle? Tiistai ei käy, mutta muuten onnistuu kohtuudella.

-Ilkka
Avatar
Per Saukko
Viestit: 276
Liittynyt: To Elo 11, 2005 8:53 am
Pyörä: --?--
Paikkakunta: Nurmijärvi kk.

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja Per Saukko »

Moi !

Katsokaa 'Enduropyräys 2010 Nurmijärvellä 25.9.2010'-otsikko.
Siellä on jotain kivaa järjestymässä ens lauantaiksi eli 25.9.2010.
Soratiesuraus näkyy sopivan kaikille ja kaiken kokoisille laitteille.

-Jarmo-
Viimeksi muokannut Per Saukko, Ma Syys 20, 2010 9:33 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-millähän nyt ajelis???
ceevu
Viestit: 1982
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
Paikkakunta: jokela

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja ceevu »

jotenkin kummasti nää tän kesän ajot osuu aina sille viikonlopulle kun on toi vahtivuoro:( täytyy sit seuraavana vklp nä koittaa ottaa takas,jos ilma sallii. taitaa vaan mennä enempi matkailun puolelle...
Avatar
Per Saukko
Viestit: 276
Liittynyt: To Elo 11, 2005 8:53 am
Pyörä: --?--
Paikkakunta: Nurmijärvi kk.

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja Per Saukko »

Tikkaojan kanssa perinteiseksi muodostunut ilta-ajelu pimeässä ajetaan taas tänäkin vuonna!
Tällä kertaa kokoonnutaan Nurmijärvellä Myllykukko St-1-huoltiksella (Nurmijärven kohdalla Hämeenlinnan motarin rampilla)
perjantaina 8. Lokakuuta klo. 18.30.
Sieltä ajellaan Valajärven rannalla olevalle laavulle makkaran paistoon, mahdollisiman paljon sora- ja metsäautoteitä pitkin, mutta kaikki upotukset ja muut pehmeät koitetaan kuitenkin kiertää. (eli isommallakin pyörällä pääsee).
Reitille tulee pituutta reilut 150 km ja aikaa menee hyvinkin yli puolen yön.
Kaikki halukkaat saa tulla mukaan, mutta ottakaa omat makkarat tai vastaavat ja juotavat mukaan.

Huom: säävaraus, kaatosateessa ei ajeta! mutta siitä tarkemmin sitten perjantaina.
Liitteet
Kuva laavulta pari vuotta sitten päivä aikaan!
Kuva laavulta pari vuotta sitten päivä aikaan!
-millähän nyt ajelis???
Tikkaoja
Viestit: 772
Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
Pyörä: Canyon ja Cube
Paikkakunta: Rajamäki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

Per Saukko kirjoitti:Tikkaojan kanssa perinteiseksi muodostunut ilta-ajelu pimeässä ajetaan taas tänäkin vuonna!
Tällä kertaa kokoonnutaan Nurmijärvellä Myllykukko St-1-huoltiksella (Nurmijärven kohdalla Hämeenlinnan motarin rampilla)
perjantaina 8. Lokakuuta klo. 18.30.
Niin, laittakaahan jotain viestiä vaikka tähän jatkoksi osallistumisestanne, niin tiedetään suunnilleen kuinka montaa odotellaan ennen starttia. Reittimestarin kanssa äsken jutelleena kuullostaa tulevan mukavan leppoisa ja turvallinen reitti. Ei viitsi pimeässä lähteä rymyämään pahoihin paikkoihin.

-petteri
jarno78
Viestit: 1594
Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Paikkakunta: Kellokoski

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Minäkin tuun :P enköhän minä perässä pysy, kattelen teiän perä valoja ja suunnistan niitten avulla perässä :lol:
Yksinäinen Susi
Peoni
Viestit: 102
Liittynyt: Ti Elo 11, 2009 10:07 pm
Pyörä: Kawa KLR 650 tengai/ Yamaha WR250F
Paikkakunta: Pohja

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja Peoni »

Ilmoittautuu täten mukaan...

T: Peoni
Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt...

Pete
Eko
Viestit: 2
Liittynyt: Su Syys 26, 2010 7:00 pm
Pyörä: BMW R1200 GsA

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja Eko »

Harmi, lupauduin NHL-matsiin. En taida enää pelin jälkeen ysiltä startata...
Onko syksylle muita suunnitelmia, vai odotellaanko Pystymettää?
Eko
Vastaa Viestiin