Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Ake9030
- Viestit: 19
- Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 12:17 pm
- Pyörä: Suzuki Freewind
- Paikkakunta: Järvenpää
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Moro vaan kaikille.
Tuli tossa muutama viikko sitten hommattua Freewindi. Tosissaan eka pärrä mitä mulla on. Lähinnä tullu ajettua pikku sorateitä, metsäteitä ym pikkupolkuja mihin freewindi vaan taittuu.
Voisin jokukerta jollekkin pikku retkelle tulla maistelemaan vähän pölyä jos vaan mukaan mahtuu aloittelijoita.
Tuli tossa muutama viikko sitten hommattua Freewindi. Tosissaan eka pärrä mitä mulla on. Lähinnä tullu ajettua pikku sorateitä, metsäteitä ym pikkupolkuja mihin freewindi vaan taittuu.
Voisin jokukerta jollekkin pikku retkelle tulla maistelemaan vähän pölyä jos vaan mukaan mahtuu aloittelijoita.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Ake: Ootkos löytäny Järvenpään suunnalta hyviä sorapätkiä? Vois mennä koluamaan joku kerta sorateitä kun aikaa järjestyy... ite asustelen Kellokoskella ja mopona on tollanen KTM LC4 supermoto.
- Ilipo
- Viestit: 408
- Liittynyt: Ti Helmi 17, 2009 5:47 pm
- Pyörä: KTM 990 Adventure
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Moro,
Oisko sunnuntaina kiinnostusta lähteä ajeleen? Henk. koht en omaa minkäänlaista paikallistuntemusta, eli veturille olisi tarvetta.
-Ilkka
Oisko sunnuntaina kiinnostusta lähteä ajeleen? Henk. koht en omaa minkäänlaista paikallistuntemusta, eli veturille olisi tarvetta.
-Ilkka
-
Ake9030
- Viestit: 19
- Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 12:17 pm
- Pyörä: Suzuki Freewind
- Paikkakunta: Järvenpää
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Täälä jäken suunnilla ajelen yleensä muutamaa pikku metsätie pätkää, radanvartta ja maakaasuputken jtn huoltotietä. Tuo maakaasu-tie on ihan mukavaa pätkää, paikotellen vähä kivistä ryökytystä mut ei mitään mahotonta. Joku 5-10km pitkä. Samaten yks metsätie on myös lähemmäs 10 kilsaa. Oikeastaan nuo alkaa Ohkolasta ja menee aikalailla pohjoseen päin. Ton Lahti-Helsinki oikoradanvartta vähän haittaa hirviaitaportit mitkä on lukossa, eikä niitä voi kiertää kuten puomeja. Joku niitä käy aina availemassa ja sitten VR:n pojat käy taas kahlitsemassa. Riippuu vähän tuurista kuinka pitkän pätkän radanvartta pääsee kerralla ajamaan. Eipä täältä jäken suunnilta mitään muuta kovin ihmeellistä ole vielä löytynyt.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Nonii, veturi ilmoittautukoon, voishan sitä koittaa ryhmässä ajoakin....
Muuten lähtee peli käveleen....
Muuten lähtee peli käveleen....
-
jarno78
- Viestit: 1594
- Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
- Paikkakunta: Kellokoski
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Jokela-Hyvinkää radan varressa menee huoltotie, missä on aika kivaa baanaa, tuli ajeltua maasto pyörällä paljon ja tänään huomasin vanhan hämeenlinnan tien varressa lähellä karhukorpia oli joku rossipyörällä siinä montulla
Yksinäinen Susi
-
Ake9030
- Viestit: 19
- Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 12:17 pm
- Pyörä: Suzuki Freewind
- Paikkakunta: Järvenpää
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Juu kiva pätkä oli tuo Jokela-Hyvinkää kun kävin tänään ajamassa. Hyvää vauhtia sai pidettyä eikä isompia monttuja muutako pari mihin jouset löi pohjaan.
- Ilipo
- Viestit: 408
- Liittynyt: Ti Helmi 17, 2009 5:47 pm
- Pyörä: KTM 990 Adventure
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Moro,
Oisko veturia viikolle? Tiistai ei käy, mutta muuten onnistuu kohtuudella.
-Ilkka
Oisko veturia viikolle? Tiistai ei käy, mutta muuten onnistuu kohtuudella.
-Ilkka
- Per Saukko
- Viestit: 276
- Liittynyt: To Elo 11, 2005 8:53 am
- Pyörä: --?--
- Paikkakunta: Nurmijärvi kk.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Moi !
Katsokaa 'Enduropyräys 2010 Nurmijärvellä 25.9.2010'-otsikko.
Siellä on jotain kivaa järjestymässä ens lauantaiksi eli 25.9.2010.
Soratiesuraus näkyy sopivan kaikille ja kaiken kokoisille laitteille.
-Jarmo-
Katsokaa 'Enduropyräys 2010 Nurmijärvellä 25.9.2010'-otsikko.
Siellä on jotain kivaa järjestymässä ens lauantaiksi eli 25.9.2010.
Soratiesuraus näkyy sopivan kaikille ja kaiken kokoisille laitteille.
-Jarmo-
Viimeksi muokannut Per Saukko, Ma Syys 20, 2010 9:33 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-millähän nyt ajelis???
-
ceevu
- Viestit: 1982
- Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
- Paikkakunta: jokela
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
jotenkin kummasti nää tän kesän ajot osuu aina sille viikonlopulle kun on toi vahtivuoro:( täytyy sit seuraavana vklp nä koittaa ottaa takas,jos ilma sallii. taitaa vaan mennä enempi matkailun puolelle...
- Per Saukko
- Viestit: 276
- Liittynyt: To Elo 11, 2005 8:53 am
- Pyörä: --?--
- Paikkakunta: Nurmijärvi kk.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Tikkaojan kanssa perinteiseksi muodostunut ilta-ajelu pimeässä ajetaan taas tänäkin vuonna!
Tällä kertaa kokoonnutaan Nurmijärvellä Myllykukko St-1-huoltiksella (Nurmijärven kohdalla Hämeenlinnan motarin rampilla)
perjantaina 8. Lokakuuta klo. 18.30.
Sieltä ajellaan Valajärven rannalla olevalle laavulle makkaran paistoon, mahdollisiman paljon sora- ja metsäautoteitä pitkin, mutta kaikki upotukset ja muut pehmeät koitetaan kuitenkin kiertää. (eli isommallakin pyörällä pääsee).
Reitille tulee pituutta reilut 150 km ja aikaa menee hyvinkin yli puolen yön.
Kaikki halukkaat saa tulla mukaan, mutta ottakaa omat makkarat tai vastaavat ja juotavat mukaan.
Huom: säävaraus, kaatosateessa ei ajeta! mutta siitä tarkemmin sitten perjantaina.
Tällä kertaa kokoonnutaan Nurmijärvellä Myllykukko St-1-huoltiksella (Nurmijärven kohdalla Hämeenlinnan motarin rampilla)
perjantaina 8. Lokakuuta klo. 18.30.
Sieltä ajellaan Valajärven rannalla olevalle laavulle makkaran paistoon, mahdollisiman paljon sora- ja metsäautoteitä pitkin, mutta kaikki upotukset ja muut pehmeät koitetaan kuitenkin kiertää. (eli isommallakin pyörällä pääsee).
Reitille tulee pituutta reilut 150 km ja aikaa menee hyvinkin yli puolen yön.
Kaikki halukkaat saa tulla mukaan, mutta ottakaa omat makkarat tai vastaavat ja juotavat mukaan.
Huom: säävaraus, kaatosateessa ei ajeta! mutta siitä tarkemmin sitten perjantaina.
-millähän nyt ajelis???
-
Tikkaoja
- Viestit: 772
- Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
- Pyörä: Canyon ja Cube
- Paikkakunta: Rajamäki
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Niin, laittakaahan jotain viestiä vaikka tähän jatkoksi osallistumisestanne, niin tiedetään suunnilleen kuinka montaa odotellaan ennen starttia. Reittimestarin kanssa äsken jutelleena kuullostaa tulevan mukavan leppoisa ja turvallinen reitti. Ei viitsi pimeässä lähteä rymyämään pahoihin paikkoihin.Per Saukko kirjoitti:Tikkaojan kanssa perinteiseksi muodostunut ilta-ajelu pimeässä ajetaan taas tänäkin vuonna!
Tällä kertaa kokoonnutaan Nurmijärvellä Myllykukko St-1-huoltiksella (Nurmijärven kohdalla Hämeenlinnan motarin rampilla)
perjantaina 8. Lokakuuta klo. 18.30.
-petteri
-
jarno78
- Viestit: 1594
- Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
- Paikkakunta: Kellokoski
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Minäkin tuun
enköhän minä perässä pysy, kattelen teiän perä valoja ja suunnistan niitten avulla perässä 
Yksinäinen Susi
-
Peoni
- Viestit: 102
- Liittynyt: Ti Elo 11, 2009 10:07 pm
- Pyörä: Kawa KLR 650 tengai/ Yamaha WR250F
- Paikkakunta: Pohja
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Ilmoittautuu täten mukaan...
T: Peoni
T: Peoni
Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt...
Pete
Pete
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Harmi, lupauduin NHL-matsiin. En taida enää pelin jälkeen ysiltä startata...
Onko syksylle muita suunnitelmia, vai odotellaanko Pystymettää?
Eko
Onko syksylle muita suunnitelmia, vai odotellaanko Pystymettää?
Eko