Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
gaphill
- Viestit: 17
- Liittynyt: Ti Helmi 17, 2009 11:26 pm
- Pyörä: BMW F 650 GS Dakar
- Paikkakunta: Salo
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Cafe 51 sopii minulle enemmän kuin mainiosti. Lates, toi on varmaan sen verran lähellä että kannattaa mennä suoraan. Mutta takaspäin tullessa vois ajella porukassa 1050:aa, joka on tosi kiva pikitieksi.
Pitääpä kokeilla tunkea toi reitti omaankin tomppaan. Sen verran ahkerasti olit Peoni tikuttanut välipisteitä että tomppakin ehkä lakkaa ehdottelemasta poikkeamista lähimmällä moottoritiellä. Jos se nyt ei sitten sula kun ton lataa sinne..
Mikäs on lähtöaika?
Pitääpä kokeilla tunkea toi reitti omaankin tomppaan. Sen verran ahkerasti olit Peoni tikuttanut välipisteitä että tomppakin ehkä lakkaa ehdottelemasta poikkeamista lähimmällä moottoritiellä. Jos se nyt ei sitten sula kun ton lataa sinne..
Mikäs on lähtöaika?
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Peoni, mitä metsätietä ajelit kun tultiin urputtamaan ? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen kun olen samalta paikkakunnalta kuin sinä etten eksy kyseiselle tielle. Tunkisin seuraanne ajelemaan mutta emäntä on töissä koko viikonlopun (joudun olemaan muksujen kanssa kotosalla) ja Hondasta on takakumi vaihtokunnossa. Ja kyllä niitä sorateitä löytyy Karjaa, Pohja Tammisaari alueelta jotka johtavatkin johonkin, riipuen kuinka pienille teille halutaan mennä, väliin tulee lyhyitä siirtymiä päällystetyillä teillä.
-
Peoni
- Viestit: 102
- Liittynyt: Ti Elo 11, 2009 10:07 pm
- Pyörä: Kawa KLR 650 tengai/ Yamaha WR250F
- Paikkakunta: Pohja
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Ehdotuksia otetaan vastaan, onko klo 10 ok vai myöhemmin?. Jos Mäntä ei jaksa ajaa Cafe51:lle niin voi hypätä remmiin jossain Kiskon paikkeilla...gaphill kirjoitti:Cafe 51 sopii minulle enemmän kuin mainiosti. Lates, toi on varmaan sen verran lähellä että kannattaa mennä suoraan. Mutta takaspäin tullessa vois ajella porukassa 1050:aa, joka on tosi kiva pikitieksi.
Pitääpä kokeilla tunkea toi reitti omaankin tomppaan. Sen verran ahkerasti olit Peoni tikuttanut välipisteitä että tomppakin ehkä lakkaa ehdottelemasta poikkeamista lähimmällä moottoritiellä. Jos se nyt ei sitten sula kun ton lataa sinne..
Mikäs on lähtöaika?
Juu, mulla on Vapaa-ajan kartta garminissa, ja sehän ei reititä niin tuppaan laittamaan pisteitä niin ettei tarvitse arvuutella risteyksissä mihin mennä...Tyrellä voi muokata, mutta onhan siinä oma vaivansa...
Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt...
Pete
Pete
-
Peoni
- Viestit: 102
- Liittynyt: Ti Elo 11, 2009 10:07 pm
- Pyörä: Kawa KLR 650 tengai/ Yamaha WR250F
- Paikkakunta: Pohja
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Täällä...http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 93&lang=fiPate05 kirjoitti:Peoni, mitä metsätietä ajelit kun tultiin urputtamaan ? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen kun olen samalta paikkakunnalta kuin sinä etten eksy kyseiselle tielle. Tunkisin seuraanne ajelemaan mutta emäntä on töissä koko viikonlopun (joudun olemaan muksujen kanssa kotosalla) ja Hondasta on takakumi vaihtokunnossa. Ja kyllä niitä sorateitä löytyy Karjaa, Pohja Tammisaari alueelta jotka johtavatkin johonkin, riipuen kuinka pienille teille halutaan mennä, väliin tulee lyhyitä siirtymiä päällystetyillä teillä.
Hyvä että täältä kulmilta ihan vierestäkin löytyy porukkaa, muutaman kerran kerran on tullut pari kottaraista vastaan lähellä Pohjan Shelliä, ovat kääntyneet sinne vastapäiselle asuinalueelle...laittelen yv:tä jossain vaiheessa
Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt...
Pete
Pete
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Pohja Shell on(liiankin) tuttu paikka, yleensä käyn tankkaamassa mopon siellä. Laittele yv.tä kun kerkeet, tehdään vaikka treffit johonkin ja mietitään reittejä.
-
gaphill
- Viestit: 17
- Liittynyt: Ti Helmi 17, 2009 11:26 pm
- Pyörä: BMW F 650 GS Dakar
- Paikkakunta: Salo
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Klo 10 sopii mulle hyvinPeoni kirjoitti:Ehdotuksia otetaan vastaan, onko klo 10 ok vai myöhemmin?. Jos Mäntä ei jaksa ajaa Cafe51:lle niin voi hypätä remmiin jossain Kiskon paikkeilla...
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Klo 10 sopii mullekin.gaphill kirjoitti:Klo 10 sopii mulle hyvinPeoni kirjoitti:Ehdotuksia otetaan vastaan, onko klo 10 ok vai myöhemmin?. Jos Mäntä ei jaksa ajaa Cafe51:lle niin voi hypätä remmiin jossain Kiskon paikkeilla...
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Hmm - sunnuntain meno peruuntu just eli voisi myös lähteä kokeilemaan vieläkö tuo iso gessu lähtee käyntiin ja pysyykö sillä pystyssä. Eli kympiltä tuolla Inkoossa?
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
-
Peoni
- Viestit: 102
- Liittynyt: Ti Elo 11, 2009 10:07 pm
- Pyörä: Kawa KLR 650 tengai/ Yamaha WR250F
- Paikkakunta: Pohja
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Juu kello 10 Cafe51:ltä lähdetään. Sinne vaan mukaan.juvander kirjoitti:Hmm - sunnuntain meno peruuntu just eli voisi myös lähteä kokeilemaan vieläkö tuo iso gessu lähtee käyntiin ja pysyykö sillä pystyssä. Eli kympiltä tuolla Inkoossa?
Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt...
Pete
Pete
-
mäntä
- Viestit: 67
- Liittynyt: Su Loka 25, 2009 3:12 pm
- Pyörä: 790adve ktm 796e big bore
- Paikkakunta: knummi/salo
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
klo11 oisin kiskon nesteellä jos sitä kautta koukkaatte ku pitää käydä aamulla vaihtamassa takanakki et pääsee ajelemaan
- maicoman
- Viestit: 29
- Liittynyt: Su Joulu 28, 2008 10:46 pm
- Pyörä: DR800, 640 ADV, 1150GS, RM400 -79
- Paikkakunta: Janakkala
- Viesti:
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
onko teillä pojilla millainen matkavauhti ja kuinka pienii teitä on suunnitelmissa?
-
Peoni
- Viestit: 102
- Liittynyt: Ti Elo 11, 2009 10:07 pm
- Pyörä: Kawa KLR 650 tengai/ Yamaha WR250F
- Paikkakunta: Pohja
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Juu tullaan klo 11 siihen, pidetään vaikka välikahvitaukomäntä kirjoitti:klo11 oisin kiskon nesteellä jos sitä kautta koukkaatte ku pitää käydä aamulla vaihtamassa takanakki et pääsee ajelemaan
Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt...
Pete
Pete
-
Peoni
- Viestit: 102
- Liittynyt: Ti Elo 11, 2009 10:07 pm
- Pyörä: Kawa KLR 650 tengai/ Yamaha WR250F
- Paikkakunta: Pohja
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Hiekka- ja metsäteitä mutta niitä ei ole paljon. Mukaan vaan, ajellaan sitä vauhtia mikä kaikille sopii. Yleensä minä olen se kuka on jaloissa, joten kun nyt vedän letkaa niin ei pitäisi olla liian kova vauhti...ellet sitten just etsi sitämaicoman kirjoitti:onko teillä pojilla millainen matkavauhti ja kuinka pienii teitä on suunnitelmissa?
Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt...
Pete
Pete
- maicoman
- Viestit: 29
- Liittynyt: Su Joulu 28, 2008 10:46 pm
- Pyörä: DR800, 640 ADV, 1150GS, RM400 -79
- Paikkakunta: Janakkala
- Viesti:
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
eikun kävi vaan mielessä että olisin lähtenyt sivuvaunu uralilla (näyttää miten hiekkateillä ajetaanPeoni kirjoitti:Hiekka- ja metsäteitä mutta niitä ei ole paljon. Mukaan vaan, ajellaan sitä vauhtia mikä kaikille sopii. Yleensä minä olen se kuka on jaloissa, joten kun nyt vedän letkaa niin ei pitäisi olla liian kova vauhti...ellet sitten just etsi sitämaicoman kirjoitti:onko teillä pojilla millainen matkavauhti ja kuinka pienii teitä on suunnitelmissa?.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Olipahan retki, yksi pätkä oli kyllä *hieman* haastavaa mennä GSA:lla, hyvä kun pytyt mahtui kivien välistä ja muutenkin oli vähän pehmeää maastoa... pitäisi olla kevyempi ja kapeampi peli... Mutta hyvä oli reitti!
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ