Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

gaphill
Pyörä: BMW F 650 GS Dakar

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja gaphill »

Cafe 51 sopii minulle enemmän kuin mainiosti. Lates, toi on varmaan sen verran lähellä että kannattaa mennä suoraan. Mutta takaspäin tullessa vois ajella porukassa 1050:aa, joka on tosi kiva pikitieksi.

Pitääpä kokeilla tunkea toi reitti omaankin tomppaan. Sen verran ahkerasti olit Peoni tikuttanut välipisteitä että tomppakin ehkä lakkaa ehdottelemasta poikkeamista lähimmällä moottoritiellä. Jos se nyt ei sitten sula kun ton lataa sinne..

Mikäs on lähtöaika?
Pate05
Pyörä: Felt

Viesti Kirjoittaja Pate05 »

Peoni, mitä metsätietä ajelit kun tultiin urputtamaan ? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen kun olen samalta paikkakunnalta kuin sinä etten eksy kyseiselle tielle. Tunkisin seuraanne ajelemaan mutta emäntä on töissä koko viikonlopun (joudun olemaan muksujen kanssa kotosalla) ja Hondasta on takakumi vaihtokunnossa. Ja kyllä niitä sorateitä löytyy Karjaa, Pohja Tammisaari alueelta jotka johtavatkin johonkin, riipuen kuinka pienille teille halutaan mennä, väliin tulee lyhyitä siirtymiä päällystetyillä teillä.
Peoni
Pyörä: Kawa KLR 650 tengai/ Yamaha WR250F

Viesti Kirjoittaja Peoni »

gaphill kirjoitti:Cafe 51 sopii minulle enemmän kuin mainiosti. Lates, toi on varmaan sen verran lähellä että kannattaa mennä suoraan. Mutta takaspäin tullessa vois ajella porukassa 1050:aa, joka on tosi kiva pikitieksi.

Pitääpä kokeilla tunkea toi reitti omaankin tomppaan. Sen verran ahkerasti olit Peoni tikuttanut välipisteitä että tomppakin ehkä lakkaa ehdottelemasta poikkeamista lähimmällä moottoritiellä. Jos se nyt ei sitten sula kun ton lataa sinne..

Mikäs on lähtöaika?
Ehdotuksia otetaan vastaan, onko klo 10 ok vai myöhemmin?. Jos Mäntä ei jaksa ajaa Cafe51:lle niin voi hypätä remmiin jossain Kiskon paikkeilla...

Juu, mulla on Vapaa-ajan kartta garminissa, ja sehän ei reititä niin tuppaan laittamaan pisteitä niin ettei tarvitse arvuutella risteyksissä mihin mennä...Tyrellä voi muokata, mutta onhan siinä oma vaivansa...
Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt...

Pete
Peoni

Pate05 kirjoitti:Peoni, mitä metsätietä ajelit kun tultiin urputtamaan ? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen kun olen samalta paikkakunnalta kuin sinä etten eksy kyseiselle tielle. Tunkisin seuraanne ajelemaan mutta emäntä on töissä koko viikonlopun (joudun olemaan muksujen kanssa kotosalla) ja Hondasta on takakumi vaihtokunnossa. Ja kyllä niitä sorateitä löytyy Karjaa, Pohja Tammisaari alueelta jotka johtavatkin johonkin, riipuen kuinka pienille teille halutaan mennä, väliin tulee lyhyitä siirtymiä päällystetyillä teillä.
Täällä...http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 93&lang=fi

Hyvä että täältä kulmilta ihan vierestäkin löytyy porukkaa, muutaman kerran kerran on tullut pari kottaraista vastaan lähellä Pohjan Shelliä, ovat kääntyneet sinne vastapäiselle asuinalueelle...laittelen yv:tä jossain vaiheessa

Pete
Pate05
Pyörä: Felt

Viesti Kirjoittaja Pate05 »

Pohja Shell on(liiankin) tuttu paikka, yleensä käyn tankkaamassa mopon siellä. Laittele yv.tä kun kerkeet, tehdään vaikka treffit johonkin ja mietitään reittejä.
gaphill
Pyörä: BMW F 650 GS Dakar

Viesti Kirjoittaja gaphill »

Peoni kirjoitti:Ehdotuksia otetaan vastaan, onko klo 10 ok vai myöhemmin?. Jos Mäntä ei jaksa ajaa Cafe51:lle niin voi hypätä remmiin jossain Kiskon paikkeilla...
Klo 10 sopii mulle hyvin
Lates
Pyörä: TT 600 R

Viesti Kirjoittaja Lates »

gaphill kirjoitti:
Peoni kirjoitti:Ehdotuksia otetaan vastaan, onko klo 10 ok vai myöhemmin?. Jos Mäntä ei jaksa ajaa Cafe51:lle niin voi hypätä remmiin jossain Kiskon paikkeilla...
Klo 10 sopii mulle hyvin
Klo 10 sopii mullekin.
juvander
Pyörä: MAN

Viesti Kirjoittaja juvander »

Hmm - sunnuntain meno peruuntu just eli voisi myös lähteä kokeilemaan vieläkö tuo iso gessu lähtee käyntiin ja pysyykö sillä pystyssä. Eli kympiltä tuolla Inkoossa?
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Peoni

juvander kirjoitti:Hmm - sunnuntain meno peruuntu just eli voisi myös lähteä kokeilemaan vieläkö tuo iso gessu lähtee käyntiin ja pysyykö sillä pystyssä. Eli kympiltä tuolla Inkoossa?
Juu kello 10 Cafe51:ltä lähdetään. Sinne vaan mukaan.

Pete
mäntä
Pyörä: 790adve ktm 796e big bore

Viesti Kirjoittaja mäntä »

klo11 oisin kiskon nesteellä jos sitä kautta koukkaatte ku pitää käydä aamulla vaihtamassa takanakki et pääsee ajelemaan
maicoman
Pyörä: DR800, 640 ADV, 1150GS, RM400 -79
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maicoman »

onko teillä pojilla millainen matkavauhti ja kuinka pienii teitä on suunnitelmissa?
Peoni

mäntä kirjoitti:klo11 oisin kiskon nesteellä jos sitä kautta koukkaatte ku pitää käydä aamulla vaihtamassa takanakki et pääsee ajelemaan
Juu tullaan klo 11 siihen, pidetään vaikka välikahvitauko :lol:

Pete
Peoni

maicoman kirjoitti:onko teillä pojilla millainen matkavauhti ja kuinka pienii teitä on suunnitelmissa?
Hiekka- ja metsäteitä mutta niitä ei ole paljon. Mukaan vaan, ajellaan sitä vauhtia mikä kaikille sopii. Yleensä minä olen se kuka on jaloissa, joten kun nyt vedän letkaa niin ei pitäisi olla liian kova vauhti...ellet sitten just etsi sitä :lol: .

Pete
maicoman
Pyörä: DR800, 640 ADV, 1150GS, RM400 -79
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maicoman »

Peoni kirjoitti:
maicoman kirjoitti:onko teillä pojilla millainen matkavauhti ja kuinka pienii teitä on suunnitelmissa?
Hiekka- ja metsäteitä mutta niitä ei ole paljon. Mukaan vaan, ajellaan sitä vauhtia mikä kaikille sopii. Yleensä minä olen se kuka on jaloissa, joten kun nyt vedän letkaa niin ei pitäisi olla liian kova vauhti...ellet sitten just etsi sitä :lol: .
eikun kävi vaan mielessä että olisin lähtenyt sivuvaunu uralilla (näyttää miten hiekkateillä ajetaan 8) ) mutta kun keli ei suosinu tällä kertaa niiin päätin jättäää väliin. mutta ehkä sitten seuraavalla kerralla.
juvander
Pyörä: MAN

Viesti Kirjoittaja juvander »

Olipahan retki, yksi pätkä oli kyllä *hieman* haastavaa mennä GSA:lla, hyvä kun pytyt mahtui kivien välistä ja muutenkin oli vähän pehmeää maastoa... pitäisi olla kevyempi ja kapeampi peli... Mutta hyvä oli reitti!
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Vastaa Viestiin