Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
hienoa! olikohan sieltä yhtään ruoho lakastunut kantojen ja isompien kivien ympäriltä? Kiersin siellä heinäkuussa reppuruiskun kanssa niin kauan kun 20l pöntössä piisasi kasvinsuojeluainetta. Ruoho oli päässyt valtaamaan pahasti polun ja ruohon alla olevat "näkymättömät" kannot ja kivet ovat melko vaarallisiakin. En tosin kerinnyt käymään tuolla pyörän kanssa, joten jäi näkemättä tehosiko tuo kasvinsuojeluaine.
---x mopolla suohon x---
-
THA
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Viesti:
oppes, puhumme samasta henkilöstä.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- TM 100jE "rin-tin-tin"
-
oppeS
Niimpäs puhuttiinkin. Asiahan on sitten sitä myöden selvä.
Laitoin Pirkkalan torstain talkoista klo 18.30 linkin ja ajo-ohjeen Team Virkin sivuille.
Ohessa kertauksen vuoksi karttalinkki Pirkkalan spoorille:
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kart ... al&lang=fi
Laitoin Pirkkalan torstain talkoista klo 18.30 linkin ja ajo-ohjeen Team Virkin sivuille.
Ohessa kertauksen vuoksi karttalinkki Pirkkalan spoorille:
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kart ... al&lang=fi
en pääsekään paikalle, lastenhoitoa...
lenkkireissuilla oon irtokiviä potkinu ja ne sillat voisin sinne kyhätä. Itseasiassa vanhojakin ramppeja voi hyödyntää kunhan ne tukee kunnolla
...mokomakitehokasakutakakumisuli...
-
THA
- Viesti:
Mulla puolestana mopo leveellään ja alkaa ns. viime hetken paniikki olla pahimmillaan .... joten voisko joku ystävällisesti ilmota onko tulossa hakeen lavoja kuljusta vai ei??? Vain tietyt saa ottaa/vain ne mitkä näytän 6-8kpl (eli ei niitä mitkä toimii talvisin liukumäem pohjana)
- tieto vähentää tuskaa
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- TM 100jE "rin-tin-tin"
-
Peruskallio
- Pyörä: KTM EXC530R
Olikohan tänne ketään tänään tulossa? Yksin en sinne sahaileen, ihan oman turvallisuudenkaan takia mene... Polttopuita kyllä tekee, mutta tuulenkaatamat onkin sitten asia erikseen..
-
THA
- Viesti:
Soita mulle n. klo 17 040-7697976 niin ainakin tiiän oonko ite tulossa (eli ehdinkö/saanko mopon nippuun).
Ne lavat? Saha?
Ne lavat? Saha?
- tieto vähentää tuskaa
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- TM 100jE "rin-tin-tin"
mä pääsen lähteen vaikka heti kaveriks mutta pakko palata viim puol kuus himaan... Mä en suosittele lavoja, ajan myötä naulat tulee esiin eivätkä oikein muutenkaan sovi tuonne Pirkkalan korpimetsään. Katotaan ensin mitä tarvii tehdä, vanhaa painekyllästetttyä saa esim rautakaupoista. Virkin sivuilla ehdoteltiin vanhoja hiekkalaatikon reunuksia.
-
oppeS
En tule. Ilmoitettiin, että astianpesukone tuodaan juuri tänä ehtoona klo 18-20 välillä.
-
Peruskallio
Taisivat talkoot sitten jäädä haaveeksi, yksin en sinne lähtenyt. Onko intoa jonain toisena päivänä?
yritetään ens viikolla uudestaan joku päivä, vaikka heti ma. Mulle käy paremmin ip:t. Pääsen kyllä lähteen lyhyelläkin varoitusajalla jollei ole koti/työesteitä.
Kävin tänään kaivamassa hiukan ojantynkää siihen lutakkoon. Eihän sitä kuivaks saa ja paha sitä on kiertääkään mistään joten ei muuta kuin siltoja kehiin. Ainakin 3-4 n. 3m pitkää siltaa sinne tarvitaan.
Juurakoita tuolla kyllä riittää... Niitä mä vihaan ylikaiken, kivienkin kanssa pärjää mutta tuntuu kuin Pirkkalan juuret ja mun Jammun etunen hylkivät toisiaan
Kävin tänään kaivamassa hiukan ojantynkää siihen lutakkoon. Eihän sitä kuivaks saa ja paha sitä on kiertääkään mistään joten ei muuta kuin siltoja kehiin. Ainakin 3-4 n. 3m pitkää siltaa sinne tarvitaan.
Juurakoita tuolla kyllä riittää... Niitä mä vihaan ylikaiken, kivienkin kanssa pärjää mutta tuntuu kuin Pirkkalan juuret ja mun Jammun etunen hylkivät toisiaan
-
THA
- Viesti:
Komppaan täysin!!! Ja toinen on loputtomat yhtäjaksoset mutaspoorit, ei mitään kivaa, voimat loppuu heti alkuunsa ja sit niissä on vielä poikittain spooria korkeempia juuria! Onneks Pirkanmaalla ei ole moista ajopaikkaa.hansu kirjoitti:Juurakoita tuolla kyllä riittää... Niitä mä vihaan ylikaiken, kivienkin kanssa pärjää mutta tuntuu kuin Pirkkalan juuret ja mun Jammun etunen hylkivät toisiaan
Mulle käy ens viikolla illat ok, jos ennen puolta seitsemää niin sitten tarttis tietää hyvissä ajoin.
Oli tuossa puhelimessa erään kanssa keskustelua silloista, mun mielestä niitä tarvitaan. Vaikka kuinka kaataiskin puita molemmin puolin ojaa, kuluu ne ylitykset nopeesti semmoseks että hirveellä riskillä saa vetää vastarannan spoorin... joskus sit tärähtää jalkatapeista kiinni ja sit lähdetään - kertaalleen menny selälleen semmosesta tilanteesta. Eli mieluummin silta ja molemmin puolin kiviin asti tai vaikka kantaa kiviä ellei kovaa maata lähellä ole. Siten ei sillalle menokaan kulu akselin syvyyteen montulle.
Sain tänään, kai, mopon kuntoon - 20:30 suunnilleen. EBC:n race kytkin puri niin lujaan kiinni, ettei irrottanut juuri lainkaan kuin isommilal vaihteilla. Meni vähän painiks ja muutama kierros kokeilua osia ristiin ennen kuin rokkas. Huomenna koeajolle uudella swingillä ja uudella kytkimellä.
- tieto vähentää tuskaa
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- TM 100jE "rin-tin-tin"
-
Peruskallio
Ens viikko kanssa ookoo, iltapäivät (näillänäkymin maanantaita lukuunottamatta) myös. Laitan numeron tähän perään niin saa kiinni tarvittaessa, nettiä lueskelen yleensä vain iltaisella O4O-5372O55.
-
Pyry
- Pyörä: KTM X2 + Montesa
- Viesti:
Itekkin voisin tulla talkoileen, nytte ku aikaaki löytyy. Tulevan viikon arkipäivien iipeet/illat toimii myös mulla.
KTM 990 Adv Dakar -11
KTM 350 EXC-F SD -15
KTM 350 EXC-F SD -15
-
tomim
- Pyörä: KTM 250 EXC, KTM 690R
Paulaniemen vaarinpolun pöytähyppyrin nokka ja alastulo lapioitu...
Vinkki: Hyppyriin tultaessa pitää vauhti olla otettu ennen hyppyrin nokkaa. Nokalla raapiminen ei aiheuta muuta kuin kaksoisnokan muodostumisen ja lapiohommia ratamestarille.
Vinkki: Hyppyriin tultaessa pitää vauhti olla otettu ennen hyppyrin nokkaa. Nokalla raapiminen ei aiheuta muuta kuin kaksoisnokan muodostumisen ja lapiohommia ratamestarille.